Το Σάββατο 26 Απριλίου 77 πληρώματα (!) θα ξεσηκώσουν το βουνό στη θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου, φέρνοντας στο μυαλό αναμνήσεις από το παρελθόν.
Το όνομα του Αγίου Μερκουρίου είναι για τους περισσότερους φίλους του αυτοκινήτου, άμεσα συνυφασμένο με τους αγώνες αυτοκινήτου. Όταν λοιπόν έγινε γνωστό ότι το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και η Ομοσπονδία Αυτοκινήτου κατάφεραν να εξασφαλίσουν από τις τοπικές αρχές την άδεια για την πραγματοποίηση του αγώνα, επικράτησε ενθουσιασμός ανάμεσα σε αγωνιζόμενους, αλλά και τους φίλους των ελληνικών αγώνων γενικότερα. Έτσι, παρά την οικονομική κρίση, αλλά και το γεγονός ότι δεν είναι αγώνας πρωταθλήματος ή κυπέλλου, 78 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή και θα εκκινήσουν το Σάββατο 26 Απριλίου από την πλατεία της Μαλακάσας για την ιστορική διαδρομή των 14,8 χιλιομέτρων. Βλέπετε, για τους περισσότερους η συμμετοχή στον αγώνα και η ευκαιρία να βρεθούν στη θρυλική διαδρομή που έχουν πρωταγωνιστήσει σπουδαίοι οδηγοί του παρελθόντος ήταν μοναδική. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι έχει να περάσει αγωνιστικό αυτοκίνητο από τη διαδρομή σχεδόν δέκα ολόκληρα χρόνια!
Αυτό που διακρίνει τη λίστα συμμετοχών, δεν είναι μόνο ο αριθμός των πληρωμάτων, αλλά και η ποιότητα που τα διακρίνει. Σε επίπεδο κορυφής, ο Γιώργος Καϊτατζής θα επιστρέψει στη δράση και σε γνωστά λημέρια οδηγώντας το Ford Escort WRC της κατηγορίας Α, ενώ με Lancer EVO VIII της Α θα δούμε και τον γνωστό μας “Έλιο”, κατά κόσμον Ηλίας Αθανασίου, ο οποίος επίσης επιστρέφει στην αγωνιστική δράση μετά από αρκετό διάστημα αποχής. Βέβαια, μεγάλη μάχη και ενδιαφέρουσα μάχη αναμένεται να δούμε και στην κατηγορία Ν! Ο πολυπρωταθλητής καρτ Στέφανος Καμιτσάκης θα προσπαθήσει για τη νίκη στην κατηγορία με το Lancer EVO IX, και όχι μόνο, αν και το έργο του δεν αναμένεται εύκολο, αφού απέναντι του θα βρει τον Λευτέρη Μανιαδάκη! Ο πρώην Κυπελλούχος της κλάσης Α/5, επιστρέφει μετά από αρκετό διάστημα στην αγωνιστική δράση και η μάχη του με τον Καμιτσάκη αναμένεται να είναι από τις πλέον ενδιαφέρουσες του αγώνα. Κάτι, όμως, που αναμένεται να δούμε και στην F2! Εκεί, μία σειρά από ταλαντούχους και έμπειρους συνδυασμούς, όπως οι Γιάννης Αναγνωστάκος, Στέλιος Χαλδαίος, Αντώνης Παπαρινόπουλος, Παναγιώτης Ισμαήλος και Κώστας Παπανικολάου, θα προσφέρει θέαμα, ενώ και η νίκη λογικά θα κριθεί στις λεπτομέρειες.
Πάντως, η κατηγορία Α είναι πολυπληθέστερη, αφού σε αυτή συμμετέχουν 35 πληρώματα, ενώ ακολουθεί αυτή των Ιστορικών με 20. Εκεί, τον πρώτο λόγο θα έχει ο λογικά ο Κωνσταντίνος Πίτσος με την Toyota Celica 2000, αν και είναι σίγουρο ότι ο Στέλιος Γιαμαλάκης με το Ford Escort θα φροντίσει να του κάνει τη ζωή δύσκολη! Στην κατηγορία Ν θα δούμε συνολικά 12 αυτοκίνητα, ενώ στην Ε θα λάβουν μέρος 11 πληρώματα. Με το θέαμα εξασφαλισμένο από την ποιότητα, αλλά και τον αριθμό των συμμετοχών, το ενδιαφέρον της διαδρομής από την ιστορία του Αγίου Μερκουρίου, και φυσικά με δεδομένο το γεγονός ότι η πρόσβαση είναι εύκολη λόγω απόστασης από την Ν.Ε.Ο., όντας και στην καρδιά της Αττικής, το 2ο Athens Rally Sprint, αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για ένα διαφορετικό σαββατιάτικο πρωινό, σε αγωνιστικούς ρυθμούς και με αντίστοιχο χρώμα._Π.Τ.
Info!
Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου: Σάββατο 26 Απριλίου 10:00 από την πλατεία Μαλακάσας
Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: Η διαδρομή θα κλείσει στην κυκλοφορία, το Σάββατο 26 Απριλίου 2014 στις 08.00, δυο ώρες πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου (Η διαδρομή θα είναι κλειστή από τις 08.00 έως και τις 17.00).
Περιγραφή: Η ε.δ. Άγιος Μερκουρίος θα έχει μήκος 14,8 χλμ. και θα διεξαχθεί δύο φορές. Ξεκινά από την περιοχή της Μαλακάσας, στην έξοδο του οικισμού Σφενδάλη προς Βαρυμπόμπη και τερματίζει στην περιοχή της Βαρυμπόμπης στο ύψος της ταβέρνας “Άγιος Μερκούριος, στο δρόμο που οδηγεί από την Βαρυμπόμπη προς Μαλακάσα.
Τερματισμός: Επειδή ο αγώνας είναι Ράλλυ σπριντ και όχι Ράλλυ, δεν υπάρχει διαδικασία τελετής τερματισμού, όμως ο τερματισμός του πρώτου αυτοκινήτου υπολογίζεται περίπου στις 15.00 στην πλατεία της Μαλακάσας.
Πού προσμετρά ο αγώνας: Το “2ο Athens Rally Sprint” προσμετρά στο Έπαθλο Κεντρικής Ελλάδας και στο Έπαθλο Νέων Οδηγών, ενώ ξεχωριστή κατάταξη θα υπάρχει και για τα Ιστορικά αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν.
Πληροφορίες: http://asoaamotorsport.blogspot.com
E-mail: [email protected]
Επικοινωνία: 210 8991658 (σταθερό και fax), 6949013708
ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ
5ο χλμ της διαδρομής
Από διόδια Αφιδνών. Σε 600μ μετά τα διόδια, έξοδος για Κάλαμο. Σε 200μ στρίβουμε αριστερά για Αφίδνες. Ακολουθούμε το δρόμο για 800μ και στρίβουμε δεξιά για Ιπποκράτειο Πολιτεία. Σε 900μ στην διχάλα κάνουμε αριστερά επάνω, για Ιπποκράτειο Πολιτεία.
Μετά από 1800μ πάμε αριστερά επάνω. Ακολουθούμε ευθεία πορεία για 1χλμ μεχρι την διασταύρωση, οπου συνεχίζουμε ευθεία. Σε 300μ πάμε δεξιά προς Ιερό Ναό Αγ. Τριάδος. Σε 1100μ στην πινακίδα ΣΤΟΠ πάμε αριστερά και ακολουθούμε τον δρόμο για 800μ. Στην διασταυρωση που συναντάμε στρίβουμε δεξιά για Αγ. Μερκούριο όπου μετά από 1200μ φτάνετε στο 5χ τις ειδικής διαδρομής.
6,6ο χλμ της διαδρομής
Από διόδια Αφιδνών. Σε 600μ μετά τα διόδια, έξοδος για Κάλαμο. Σε 200μ στρίβουμε αριστερά για Αφίδνες. Ακολουθούμε το δρόμο για 800μ και στρίβουμε δεξιά για Ιπποκράτειο Πολιτεία. Σε 900μ στην διχάλα κάνουμε αριστερά επάνω, για Ιπποκράτειο Πολιτεία.
Μετά από 1800μ πάμε αριστερά επάνω. Ακολουθούμε ευθεία πορεία για 1χλμ μεχρι την διασταύρωση, οπου συνεχίζουμε ευθεία. Σε 300μ πάμε δεξιά προς Ιερό Ναό Αγ. Τριάδος. Σε 1100μ στην πινακίδα ΣΤΟΠ πάμε αριστερά και ακολουθούμε τον δρόμο για 800μ. Στην διασταυρωση που συναντάμε στρίβουμε αριστερά προς Κατσιμίδι – Βαρυμπόμπη. Ακολουθούμε τον δρόμο για 1000μ. – προσοχή στην διασταύρωση (δεν έχει πινακίδα) στρίβουμε δεξιά επάνω, όπου μετά από 600μ φτάνετε στο 6,6χ τις ειδικής.