Το κοινό που βρέθηκε στις κερκίδες του Hockenheim είδε το Π.Π.Rallycross να προσφέρει πλούσιο και διαφορετικό θέαμα, και τον Petter Solberg να κερδίζει με άνεση τον αγώνα.
Ο πρώτος γύρος του DTM φιλοξένησε παράλληλα και τους πρωταγωνιστές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rallycross. Οι θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες του Hockenheim είδαν από κοντά το θέαμα που προσφέρει η συγκεκριμένη μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις τους ενθουσιάστηκαν! Δεν είναι τυχαίο, ότι χειροκρότησαν τις προσπάθειες των οδηγών, αλλά και ξέσπασαν με επιφωνήματα ενθουσιασμού στις μάχες που παρακολούθησαν. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι κερκίδες του Hockenheim δεν γέμισαν, κάτι που μάλλον θα πρέπει να προβληματίσει την οργανωτική επιτροπή του DTM, η οποία και ανέμενε περισσότερο κόσμο από χθες.
Πίσω στον αγώνα του Rallycross, με τα προκριματικά να έχουν πραγματοποιηθεί από εχθές και να έχουν καταρτιστεί τα ζευγάρια των ημιτελικών, σήμερα οι δώδεκα οδηγοί που προκρίθηκαν έδωσαν τη μάχη τους με φόντο τον τελικό και εν τέλει τη νίκη. Καλύτερος όλων, αποδείχθηκε ο Petter Solberg με το Citroen DS3 της δικής του ομάδας, ο οποίος επικράτησε τόσο στον ημιτελικό, όσο και στον τελικό. Και στις δύο περιπτώσεις, έστριψε πρώτος και ουσιαστικά διεύρυνε τη διαφορά του από τους διώκτες του, χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο από κανένα, επικρατώντας δικαίως και με επιβλητικό τρόπο.
Δεύτερος τον ακολούθησε ο Reinis Nitiss με το Ford Fiesta που νωρίτερα είχε επικρατήσει στον δεύτερο ημιτελικό με άνεση μπροστά από τους Robin Larsson και Timmy Hansen. Ο Λετονός οδηγός, είχε σημειώσει αρκετά καλούς χρόνους σε όλη τη διάρκεια του διημέρου, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να φτάσει τον Νορβηγό περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Η μάχη της ημέρας, όμως, δόθηκε για την 3η θέση ανάμεσα στους Timmy Hansen και Robin Larsen. Ο πρώτος, οδηγώντας το Peugeot 208 στα χρώματα της Red Bull, έκανε εξαιρετική εκκίνηση και σκαρφάλωσε από την 6η θέση στην 3η, μένοντας πίσω από τον Nitiss. Ο Larsson με το Audi A1 τον πίεσε και προσπάθησε να τον περάσει στον τελευταίο γύρο, αλλά πραγματοποίησε ένα τετ α κε με αποτέλεσμα να πέσει 5ος πίσω από τον Φινλανδό Τoomas Heikkinen με το VW Polo που ακολουθούσε. Άτυχος στάθηκε ο Νορβηγός Andreas Bakkerund που εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα στο δικό του Ford Fiesta.
Αναμφίβολα, για ακόμα μία φορά, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross απέδειξε ότι είναι μία μοναδική μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που προσφέρει πλούσιο θέαμα, συνδυάζοντας τις μάχες «σώμα με σώμα» ανάμεσα στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς, αλλά και τα εντυπωσιακά περάσματα που παρακολουθούμε σε ειδικές διαδρομές. Και αυτό αποδείχθηκε από τις αντιδράσεις των συνήθως συντηρητικών ως προς τις αντιδράσεις τους Γερμανών θεατών._Π.Τ.