top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ypres: Υπόθεση Loix!

O Freddy Loix έσπασε το δικό του ρεκόρ στο Ράλλυ Ypres, επικρατώντας για 11η φορά στην καριέρα του και 4η συνεχόμενη!

Το Ράλλυ Βελγίου, γνωστό ως Ypres, είναι ένας από τους πλέον κλασσικούς και παραδοσιακούς ασφάλτινους αγώνες και φέτος σηματοδότησε τον 5ο γύρο του φετινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ο συγκεκριμένος αγώνας χαρακτηρίζεται από μία σειρά ιδιαιτεροτήτων, με αποτέλεσμα οι τοπικοί οδηγοί να έχουν στις περισσότερες περιπτώσεις σημαντικό πλεονέκτημα. Αυτόν τον κανόνα εφαρμόζει ο Freddy Loix που στον αγώνα της πατρίδας του έχει χτίσει το δικό του μύθο. Ο Βέλγος πρώην εργοστασιακός οδηγός των Mitsubishi, Toyota, Hyundai και Peugeot, έχει το απόλυτο ρεκόρ νικών στο Ypres, το οποίο φέτος κατάφερε να διευρύνει ακόμα περισσότερο. Στα 46 του χρόνια, κατάφερε φέτος να επικρατήσει για 11η φορά στην καριέρα του στο Ypres, με την τελευταία να είναι η 4η συνεχόμενη! Νούμερα άκρως εντυπωσιακά για τον συμπαθή Βέλγο.

Την 11η νίκη της καριέρας του στο Ράλλυ Ypres σημείωσε ο Freddy Loix!

Στη φετινή εκδοχή του αγώνα, όμως, το έργο του Loix που στη διάθεση του είχε ένα Skoda Fabia R5, δεν ήταν και τόσο εύκολο, αφού είχε να αντιμετωπίσει ισχυρούς αντιπάλους εκτός Βελγίου. Συγκεκριμένα, οι Bryan Bouffier και Stephane Lefebvre, αμφότεροι με Citroen DS3 R5, φρόντισαν να τον δυσκολέψουν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Αρχικά, ο Bouffier ήταν αυτός που τέθηκε επικεφαλής με το DS3, με τον Loix να ακολουθεί, αλλά στην εναρκτήρια ε.δ. του Σάββατου αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στο κιβώτιο. Ο Βέλγος πολυνίκης τέθηκε επικεφαλής, αλλά με τον Lefebvre να πραγματοποιεί τη δική του επίθεση. Ο 22χρονος Γάλλος ξεκίνησε τον αγώνα με μειονέκτημα αναφορικά με τη σειρά εκκίνησης, αφού δεν κατάφερε να αγωνιστεί στην κατακτήρια ε.δ. λόγω προβλήματος στον κινητήρα. Όταν η θέση του δεν αποτέλεσε μειονέκτημα, κέρδισε τις περισσότερες ε.δ. από κάθε άλλον, συγκεκριμένα 8, και βρέθηκε μόλις 5,3 δλ. πίσω από τον Loix. Και ενώ όλα έδειχναν ότι θα τεθεί επικεφαλής, τρεις ε.δ. πριν το τέλος προδώθηκε και αυτός με τη σειρά του από το κιβώτιο του DS3 R5 με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Παρόλα αυτά, δικαιωματικά κατέκτησε το Flat Out Colin McRae Trophy, που απονέμεται στο τέλος του αγώνα στον οδηγό που κέρδισε τις εντυπώσεις. Μην ξεχνάτε, ότι ο Lefebvre είναι μέλος της Citroen Racing και συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες τη νέα χρονιά να οδηγεί ένα από τα εργοστασιακά C3 WRC. Κάτι που ισχύει και για τον Craig Breen, με τους δύο οδηγούς να αποτελούν το δίδυμο της Citroen για το Ράλλυ Πολωνίας, επόμενο γύρο του WRC.

Άνθρωπος του αγώνα ο Stephane Lefebvre με το DS3 R5, κέρδισε τις εντυπώσεις και το Colin McRae Trophy, παρόλο που εγκατέλειψε από κιβώτιο.

Από εκείνο το σημείο, ο Loix δεν είχε κανένα πρόβλημα να φέρει το Skoda Fabia R5 πρώτο στον τερματισμό, σημειώνοντας την 11η νίκη της καριέρας του. Μετά τις εγκαταλείψεις των δύο Γάλλων, οι Kris Princen και Bernd Casier, με Peugeot 208 T16 και Ford Fiesta R5 αντίστοιχα, κατάφεραν να ακολουθήσουν το συμπατριώτη τους στο βάθρο, με τους Βέλγους να κυριαρχούν στον αγώνα. Κάπου εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος, Kajetan Kajetanowicz, σύμφωνα με το δικαίωμα που του δίνει ο κανονισμός ο οποίος αναφέρει ότι προσμετρούν τα επτά καλύτερα αποτελέσματα, προτίμησε να μην λάβει μέρος στον αγώνα. Ο Πολωνός προετοιμάζεται για τον αγώνα της πατρίδας του την επόμενη εβδομάδα, όπου και θα βρεθεί αντιμέτωπος με τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας του WRC2! Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, ο Alexey Lukyanuk, απέτυχε να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά στη βαθμολογία, αφού για ακόμα μία φορά βγήκε από το δρόμο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Και μάλιστα μόλις στην πρώτη ειδική του αγώνα!

Εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των αντιπάλων του, ο Kris Princen ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι στο Ράλλυ Ypres για πρώτη φορά είδαμε το νέο Hyundai i20 R5, το οποίο δια χειρός Kevin Abbring εκτέλεσε χρέη πλοηγού. Με τη βαθμολογία να έχει μείνει απαράλλαχτη, οι πρωταγωνιστές του θεσμού έχουν ανανεώσει το ραντεβού τους για τον επόμενο γύρο του ERC, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για τις 15-17 Ιουλίου στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Εσθονίας._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ