X
Αγώνες

Ράλλυ σπριντ Start Line: Καλή αρχή!

Η αυλαία των χωμάτινων Ράλλυ άνοιξε στην Κινέττα, με τους Φιλιππίδη-Σαϊνη να επικρατούν άνετα και δικαίως σε έναν αγώνα που είχε πολλές και καλές συμμετοχές, αλλά και πολύ κόσμο!

Η αυλαία του Κυπέλλου Χωμάτινων σπριντ άνοιξε στο Λουτράκι, με την τέλεση του πρώτου Ράλλυ Σπριντ Start Line. Ο αγώνας διεξήχθη στη γνωστή μας Κινέττα, σε ακόμα μία εκδοχή της, με μήκος σχεδόν 19 χιλιομέτρων! Γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα τα πληρώματα να πραγματοποιήσουν δύο περάσματα. Τα μηνύματα ήταν άκρως ενθαρρυντικά, αφού στον αγώνα είδαμε πολλές και μάλιστα ποιοτικές συμμετοχές, αρκετές εκ των οποίων θα ακολουθήσουν και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, αλλά πολύ κόσμο στο βουνό! Το τελευταίο στοιχείο είναι πολύ σημαντικό, αφού η προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε κάθε προσδοκία δίνοντας όμορφο χρώμα στον αγώνα.


Γιώργος Φιλιππίδης


Στο αγωνιστικό μέρος, ο Γιώργος Φιλιππίδης με τον Δημήτρη Σαϊνη στο δεξί του μπάκετ ήταν με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας. Οδηγώντας το
Mitsubishi Lancer EVO IX της νεοσύστατης ομάδας του Λευτέρη Σωτήρχου την SM (Sotirchos Motorsport), ήταν ταχύτερος όλων και στα δύο περάσματα επικρατώντας δικαίως στον αγώνα. Ο ταχύτατος οδηγός θα ακολουθήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και το σπριντ ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για να προετοιμαστεί εν όψει του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς στον Πύργο στα τέλη του μήνα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτός ήταν ο πρώτος αγώνα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και ουσιαστικά βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης και του στησίματος του.


Μπαντούνας – Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO VI)


Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για τη μάχη της δεύτερης θέσης ανάμεσα σε δύο
Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, και συγκεκριμένα τους Γιάννη Μπαντούνα και Παναγιώτη Ζήση. Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο οδηγός από τον Πύργο, που μαζί με τον Ηλία Παναγιωτούνη ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, παρά μία ποινή δέκα δευτερολέπτων για πρόωρη εκκίνηση και προετοιμάστηκαν ιδανικά εν όψει Ολυμπιακού Ράλλυ. Πολύ καλή εμφάνιση όμως έκανε ο Παναγιώτης Ζήσης, που με τον Αλέξανδρο Τσιάπα παραπλεύρως, μετά από αρκετό διάστημα μακριά από τους αγώνες, επέστρεψε οδηγώντας το Lancer που μέχρι πρότινος οδηγούσε ο Ξενοφών Νικολόπουλος και έδειξε άκρως ανταγωνιστικός!


Zήσης – Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI)


Στα δευτερόλεπτα, όμως, κρίθηκε η μάχη για την 4η θέση ανάμεσα στους Μάνο Στεφανή και Βασίλη Βελάνη, αμφότεροι με
Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο νεαρός ταχύτατος οδηγός, που στο δεξί του μπάκετ είχε τον πολύπειρο πατέρα του Κώστα, στάθηκε άτυχος, αφού ο κινητήρας του ρέταρε και στα δύο περάσματα από τη διαδρομή. Μάλιστα, στο πρώτο πέρασμα, ο Μάνος πραγματοποίησε και ένα τετ α κε με το Lancer στα χρώματα της Valvoline, χάνοντας ακόμα περισσότερο χρόνο. Μακάρι ο νεαρός οδηγός να εμφανιστεί και στη συνέχεια του θεσμού, αφού η παρουσία του αναβαθμίζει το επίπεδο του συναγωνισμού. Πίσω του, ακολούθησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, οι οποίοι και άφησαν το Ford Escortπου τους είχαμε συνηθίσει στις ειδικές διαδρομές και μεταπήδησαν στο εσωτερικό του EVO IX. Ο Βασίλης Βελάνης αντιμετώπισε τον αγώνα ως μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, αφού θα ακολουθήσει ολόκληρο το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με το Lancerστα χρώματα της Serkova! Στην Κινέττα, δεν είχε να αντιμετωπίσει μόνο την προσαρμογή του με το νέο του αυτοκίνητο, αλλά και το γεγονός ότι είχε τέσσερα χρόνια να αγωνιστεί σε χωμάτινο αγώνα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε μία σειρά από Lancer, και συγκεκριμένα τους Κωνσταντάκο-Σιδεράκη (EVO IX), Παλαιολόγος-Σέλλη (EVO VIII A/8), Κλουβάτο-Βλαχογένη (EVO IX), Σαμαρά-Χαλδαίο που είχαν και ένα κλατάρισμα στο πρώτο πέρασμα (EVO I) και Παπαμικρούλη-Τσαπάρα (EVO VI A/8).


Μ. Στεφανής – Κ. Στεφανής (Mitsubishi Lancer EVO VI)


Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε και στην
F2 με τους Σάββα Λευκαδίτη-Θανάση Τσιούκα να κερδίζουν στις λεπτομέρειες τους Γιάννης Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη με το Ford Escort. O Λευκαδίτης ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα, ενώ στο δεύτερο ο οδηγός του Escort κατέβασε κατά πολύ το χρόνου του, χωρίς όμως αυτό να σταθεί αρκετό έτσι ώστε να του χαρίσει τη νίκη. Τις εντυπώσεις, όμως, κέρδισαν και οι Ζήβας-«Looki Look» με Toyota Corolla, και Γιοβάς-Γρηγοριάδης με το Audi 80 GT. Αμφότεροι κινήθηκαν πολύ γρήγορα και στα δύο περάσματα, με τους πρώτους να αναδεικνύονται τελικοί νικητές της κατηγορίας ων Ιστορικών. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Τσάδαρης-Μανδρούκας με την Porsche 911.


Β. Βελάνης – Γ. Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO VI)

Η επόμενη συνάντηση του θεσμού είναι το Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης, το οποίο και θα διεξαχθεί στις 23-24 Μαΐου. Μέχρι τότε, όμως, μεσολαβεί η έναρξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που είναι προγραμματισμένη για τις 28-29 Μαρτίου στον Πύργο με την τέλεση του Ολυμπιακού Ράλλυ._Π.Τ.

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.omae-epa-live.gr


Λευκαδίτης – Τσιούκας (Peugeot 206 XS)


Ζήβας – “Looki Look” (Toyota Corolla 1.6)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!