Ο ήχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων ακούστηκε και πάλι στην ε.δ. του Αγίου Μερκουρίου, με τους Αργυρίου-Πάσχο να κλέβουν τις εντυπώσεις και να επικρατούν στον αγώνα.
Μετά από σχεδόν μία δεκαετία, η διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου απέκτησε και πάλι αγωνιστικό χρώμα και ζωή, με την τέλεση του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Μπορεί ο αγώνας να προσμετρούσε στο έπαθλο Νέων και στο αντίστοιχο των σπριντ Κεντρικής Ελλάδος, αλλά 77 πληρώματα έδωσαν το παρών θέλουν να αποτελέσουν μέρος της ιστορίας της διαδρομής του Αγίου Μερκουρίου. Με τον καιρό να παίζει «περίεργα» παιχνίδια, γίναμε μάρτυρες ενός ωραίου αγώνα, με θέαμα και συναγωνισμό στις περισσότερες κατηγορίες.
Η μεγάλη έκπληξη της ημέρας, ακούει στο όνομα του Γιώργου Αργυρίου, που με τον Δημήτρη Πάσχο επικράτησαν στον αγώνα στην πρώτη του εμφάνιση με το Mitsubishi Lancer EVO IX! Το ταχύτατο πλήρωμα, που μας είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον με τον τρόπο που οδηγούσαν παλιότερα με το Opel Corsa της κατηγορίας Α/6, από την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο ήταν ανταγωνιστικοί, ενώ στο δεύτερο πέρασμα κατάφεραν να εξασφαλίσουν την νίκη επιλέγοντας την κατάλληλη γόμα ελαστικών. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο (συνολικά τα πληρώματα πραγματοποίησαν δύο φορές την ε.δ.) οι ουρανοί άνοιξαν και είχαμε βροχοπτώσεις, και ο Αργυρίου έκανε σοφή επιλογή χρησιμοποιώντας ελαστικά intermediate και ουσιαστικά εξασφαλίζοντας τη νίκη.
Κάτι που δεν έκαναν ο Λευτέρης Μανιαδάκης, ο Στέφανος Καμιτσάκης και ο Ηλίας Αθανασίου που συμπλήρωσαν την πρώτη τετράδα. Ο Λευτέρης Μανιαδάκης, που επέστρεψε σε μπάκετ μετά από σχεδόν εννέα χρόνια απουσίας, βρέθηκε και πάλι μαζί με τον Νίκο Ζακχαίο και με Mitsubishi Lancer EVO IX, κατάφεραν να σημειώσουν τον δεύτερο απόλυτο χρόνο της ημέρας.
Ο Καμιτσάκης από την πλευρά του, που είχε στο δεξί μπάκετ του δικού του κόκκινου Lancer EVO IX τον πολύπειρο Σπύρο Κολτσίδα, επέλεξε και αυτός με τη σειρά του στεγνά ελαστικά, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στην 3η θέση.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Ηλίας Αθανασίου, γνωστός μας και ως «Έλιο», ο οποίος αγωνίστηκε με τον Νίκο Πετρόπουλο με ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII, και κατάφερε στο πρώτο στεγνό σκέλος να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο(!), αλλά προδομένος από την επιλογή των ελαστικών του τερμάτισε τελικά 4ος.
Την πρώτη πεντάδα, συμπλήρωσαν οι Χεκιμιάν-Κακαλής με το Honda Civic Type–R, οι οποίοι και ήταν πρώτοι στην κατηγορία F2. Ο ταχύτατος σε άσφαλτο και χώμα οδηγός, έκανε έναν εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο στεγνό πέρασμα, ενώ στο δεύτερο και ο ίδιος αγωνίστηκε με ελαστικά στεγνά, χωρίς όμως να χάσει την πρώτη θέση στην κατηγορία. Στην έκτη θέση τους ακολουθήσαν οι Τροβάς-Μπάμπαλης με την BMW M3, πραγματοποιώντας εντυπωσιακά περάσματα, ενώ τους ακολούθησαν οι Παπανικολάου-Κουρκούλης με Peugeot 106, όντας και πρώτοι στην Α/6. Πιο πίσω, βρέθηκαν οι δεύτεροι στην Α/6 και 8οι γενικής Χαλδαίος-Σαμαράς με το Citroen C2 R2, που γλίστραγαν αρκετά, ενώ 9οι ακολούθησαν οι πρώτοι στην EE/10 Πλακουτσής-Παναγιωτακόπουλος με το Peugeot 205, οι οποίοι και πραγματοποίησαν πολύ καλούς χρόνους. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Μαλακτάρης-Τσαούσογλου με το Citroen Saxo, που επικράτησαν και στην Ν/2, ενώ αν δεν είχαν πρόβλημα με την πίεση των ελαστικών στο πρώτο σκέλος θα μπορούσαν να είχαν τερματίσει ακόμα υψηλότερα στην τελική κατάταξη! Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συμπεριλαμβάνονται αυτές του Γιώργου Καϊτατζή μετά από έξοδο στο πρώτο πέρασμα με το Ford Escort WRC, αλλά και του ταχύτατου Παναγιώτη Ισμαήλου με το Citroen C2 R2, επίσης από έξοδο. Επίσης, λόγω μηχανικού προβλήματος δεν ξεκίνησαν τον αγώνα, αν και βρέθηκαν στο σέρβις, οι Πίτσος-Καραπαπάζης με την Toyota Celica της κατηγορίας Ιστορικών. Τέλος προβλήματα αντιμετώπισαν και οι Αναγνωστάκος-Πισιμάνης στην πρώτη τους με το MG ZR S1600, και συγκεκριμένα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Μάλιστα, το κιβώτιο αντικαταστήθηκε στο ενδιάμεσο σέρβις, με αποτέλεσμα να χρεωθούν με αρκετά λεπτά ποινής χρόνου μετά το τέλος του αγώνα.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, το τελικό αποτέλεσμα κρίθηκε μετά το τέλος του αγώνα, όταν οι Τσαλαματάς-Πρίντεζης με το Ford Escort RS2000 τέθηκαν εκτός αγώνα, μετά από ένσταση που κατέθεσε ο Γιάννης Ταχτάς, αναφορικά με τα ελαστικά που χρησιμοποιούσε το πλήρωμα του Escort, τα οποία και δεν επιτρέπονται στην κατηγορία των Ιστορικών. Έτσι, η νίκη στην κατηγορία πέρασε στους Ταχτά-Χρέππα με την BMW 320, στους οποίους μάλιστα έγινε ένσταση από τον Γιάννη Τσαλαματά αναφορικά με τον κινητήρα της BMW, ο οποίος όμως βρέθηκε σύμφωνος με τους κανονισμούς.
Σίγουρα, το γεγονός ότι ο Άγιος Μερκούριος χρησιμοποιήθηκε και πάλι ως ειδική διαδρομή είναι πολύ σημαντικό, αφού ο ΑΣΣΟΑΑ και η ΟΜΑΕ απέδειξαν ότι με τις κατάλληλες κινήσεις όλα είναι εφικτά. Μακάρι αυτό να είναι εφαλτήριο, και γιατί όχι, να δούμε και Ράλλυ Αττικό από τα παλιά με ε.δ. όπως του Αγίου Μερκουρίου. Μέχρι τότε, θα θέλαμε να δούμε περισσότερο κόσμο, αφού ναι μεν ήταν αρκετός, αλλά δεν είχε σχέση με ότι είχαμε συναντήσει παλιότερα. Αλλά ακόμα και έτσι, αγώνες του είδους αποτελούν ευχάριστη και μόνο είδηση._Π.Τ.
2ο ΑTHENS RALLY SPRINT ΑΓΙΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΣ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ