X
Αγώνες

Ράλλυ Ρώμης: Τρίτη φετινή για Lukyanuk

Ο Alexey Lukyanuk διατήρησε ζωντανές τις ελπίδες του στο κυνήγι του τίτλου στο ERC, αφού στο Ράλλυ Ρώμης κατάφερε να σημειώσει την 3η φετινή του νίκη.

Το ασφάλτινο Ράλλυ Ρώμης σηματοδότησε τον 5ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τους δύο βασικούς διεκδικητές του φετινού τίτλου να διασταυρώνουν ακόμα μία φορά τα ξίφη τους. Οι Alexey Lukyanuk και Bruno Maghalaes ήταν απολύτως λογικό να έχουν πολύ δύσκολο έργο, αφού απέναντι τους βρήκαν μία σειρά από εξαιρετικά ποιοτικούς συνδυασμούς από την Ιταλία. Γεγονός που φυσιολογικά είχε σημαντικό αντίκτυπο στο επίπεδο του ανταγωνισμού. Παρόλα αυτά, ο Alexey Lukyanuk κατάφερε ακόμα μία φορά να κάνει επίδειξη του ταλέντου του, επικρατώντας απέναντι στους Ιταλούς μετρ της ασφάλτου οδηγώντας το Ford Fiesta R5. Ο Ρώσος οδηγός κατάφερε να συνδυάσει επιδόσεις και αξιοπιστία, αποφεύγοντας κάποιο από τα συνηθισμένα λάθη του. Μάλιστα, κατάφερε να διατηρήσει πίσω του τον δύο φορές Πρωταθλητή Ευρώπης Giandomenico Basso που πίεσε μέχρι το τέλος για τη νίκη.

Ο Ιταλός πρώην εργοστασιακός οδηγός της Fiat στο παρελθόν, είχε στη διάθεση του ένα Skoda Fabia R5, έκανε την απέλπιδα προσπάθεια την τελευταία ημέρα για να ξεπεράσει τον Lukyanuk, αλλά αυτό δεν στάθηκε αρκετό. Τις εντυπώσεις έκλεψε ο γνωστός μας από την παρουσία του στο Ράλλυ Ακρόπολις, Grzegorz Grzyb με ακόμα ένα Skoda Fabia, ο οποίος και κατάφερε να τερματίσει στην 3η θέση της γενικής. O Πρωταθλητής Πολωνίας το 2016, που διακρίνεται για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, είχε σπουδαία μάχη με τον δέκα φορά Πρωταθλητή Ιταλίας Paolo Andreucci μέχρι την 13η ε.δ. Εκεί, ο Ιταλός είχε μία έξοδο με το Peugeot 208 T16 της επίσημης ιταλικής αντιπροσωπείας με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι ο Andreucci πριν την έναρξη του αγώνα είχε ένα σοβαρό ατύχημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών, με αποτέλεσμα να διακομιστεί τόσο ο ίδιος, όσο και η συνοδηγός του Anna Andreussi, με ελικόπτερο στο νοσοκομείο. Ο 53χρονος οδηγός παρά τους πόνους αποφάσισε να ξεκινήσει εν τέλει στον αγώνα, σε αντίθεση με την σύζυγο και συνοδηγό του, η οποία και αντικαταστήθηκε από τον David Castiglioni. Πάντως, ο Αndreucci ήταν φανερά επηρεασμένος από την έξοδο που είχε πριν τον αγώνα.

Στην 4η θέση της γενικής, και πρώτος στην κατηγορία U28 ολοκλήρωσε ο Fabian Kreim επίσης με Skoda Fabia R5. Ο νεαρός Γερμανός οδηγός κατάφερε να σημειώσει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία, η οποία τον βάζει στο παιχνίδι της διεκδίκηση του φετινού τίτλου στην κατηγορία. Ο επικεφαλής στην βαθμολογία του Πρωταθλήματος, Bruno Maghalaes, την πρώτη ημέρα δεν ήταν ικανοποιημένος με το στήσιμο του Skoda Fabia στα χρώματα της Seajets με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο. Στο δεύτερο σκέλος κατάφερε να βελτιώσει τις επιδόσεις του, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να καταφέρει κάτι καλύτερο από την 5η θέση. Παρόλα αυτά, κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας με 15 βαθμούς από τον Lukyanuk.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Βρετανός Chris Ingram με το δικό του Skoda Fabia R5, ο οποίος μάλιστα την Κυριακή κατάφερε να κερδίσει την πρώτη του ε.δ. στο ERC. Μάλιστα, ο νεαρός Βρετανός ήταν εξαιρετικά ταχύς την τελευταία ημέρα, αφού κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του εργοστασιακού οδηγού της Skoda, Juuso Nordgren, καλύπτοντας τη μεταξύ τους διαφορά που άγγιζε το ένα λεπτό!

Στον αγώνα, όμως, συμμετείχε και ο Σίμος Γαλαταριώτης με τον Αντώνη Ιωάννου, με το Skoda Fabia R5. Οι νικητές του Ράλλυ Κύπρου, οι οποίοι έχουν πολύ μικρή εμπειρία στην άσφαλτο, είχαν ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι μοναδικός τους στόχος στη Ρώμη είναι η αποκόμιση εμπειριών. Και αυτό κατάφεραν, τερματίζοντας στην 18η θέση της γενικής, αν και δυσκολεύτηκαν αρκετά. Είναι χαρακτηριστικό ότι την πρώτη ημέρα έκαναν τέσσερα τετ α κε, ενώ πλήγωσαν και έναν τροχό του Fabia. Στο δεύτερο σκέλος απέφυγαν τα λάθη και μαζί τα προβλήματα, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες για το μέλλον.

Εκτός από τον Andreucci, ανάμεσα στα πληρώματα που αντιμετώπισαν προβλήματα και θα μπορούσαν να είχαν διακριθεί είναι οι Simone Campedelli και Nikolay Gryazin. Ο Ιταλός, είχε δύο κλαταρίσματα σε μία ε.δ. την πρώτη ημέρα, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός διεκδίκησης. Παρόλα αυτά, επέστρεψε υπό καθεστώς Rally2, σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους. Παράλληλα, ο Gryazin είχε αντίστοιχη τύχη όταν έχασε την υδραυλική υποβοήθηση του Skoda Fabia. Στις επιμέρους κατηγορίες, ο Raphael Astier με το Abarth 124 επικράτησε στην κατηγορία FIA RGT, ενώ ο Τibor Erdi Junior κέρδισε για τρίτο συνεχόμενο αγώνα στην ERC2. O 18χρονος Martin Seeks με το Opel Adam R2 κέρδισε τόσο στην κατηγορία U27, όσο και στην ERC3. Επόμενος γύρος του θεσμού είναι το Ράλλυ Barum στην Πολωνίας, στις 24-26 Αυγούστου._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!