top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Τα Skoda σε ρόλο οδηγού!

Κυρίαρχη του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Μόντε Κάρλο αποδεικνύεται η Skoda, με τους Juho Hanninen και Freddy Loix να οδηγούν την πρώτη ημέρα του αγώνα.

Μπορεί να γιορτάζουμε τα 100 χρόνια του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, αλλά ο καιρός δεν ήταν με το μέρος των φίλων του αγώνα, με αποτέλεσμα η πρώτη ημέρα να μην θυμίζει σε τίποτα την εικόνα του Μόντε του παρελθόντος, αναφορικά πάντα με τις καιρικές συνθήκες. Αντί για για χιόνι και πάγο, τα περισσότερα από 100 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα από τη Valence συνάντησαν καθαρούς δρόμους, με ελαφρώς βρεγμένο οδόστρωμα σε συγκεκριμένα σημεία που ο ήλιος δεν μπορούσε να περάσει. Παρόλα αυτά, ο αγώνας όπως όλα δείχνουν θα κριθεί για ακόμα μία φορά στην επιλογή των ελαστικών, αλλά και από τα λάθη, αφού σήμερα την πρώτη ημέρα είχαμε συνολικά 27 εγκαταλείψεις, την ώρα που πολλοί συνδυασμοί έχασαν χρόνο από κλαταρισμένα ελαστικά.
 
Όπως αναφέραμε και αρχικά, ο Juho Hanninen είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής της πρώτης ημέρας. Ο Φινλανδός περσινός Πρωταθλητής του IRC έκανε σοφή επιλογή ελαστικών και τοποθετώντας σκληρή γόμα εμπρός και μαλακή γόμα, δημιούργησε μία σημαντική διαφορά σις πρώτες δύο ειδικές, την οποία συντήρησε και αύξησε στη συνέχεια. Πίσω του, στη δεύτερη θέση, ακολουθεί ακόμα ένα Fabia S2000 αλλά με τον Freddy Loix στα πηδάλια. Ο Βέλγος έχασε χρόνο στις δύο πρώτες ειδικές, ελέω και λανθασμένης επιλογής ελαστικών, αλλά στη συνέχεια ανέκαμωε και πλέον φιγουράρει στη δεύτερη θέση αποδεικνύοντας και έμπρακτα την υπεροχή των Fabia έναντια του συναγωνισμού. Κάτι που ακόμα και ο πλέον αδαής μπορεί να διακρινεί παρακολουθώντας τα τσέχικα αυτοκίνητα στις ε.δ. Την πρώτη τριάδα, συμπληρώνει ο Petter Solberg, ο οποίος στην πρώτη του με το Peugeot 207 S2000 τα έχει βρει σκούρα απέναντι στο συναγωνισμό. Ο Πρωταθλητής του 2003, μπερδεύτηκε με τις στεγνές επιφάνειες, αφού ο ίδιος είχε δοκιμάσει το αυτοκίνητο σε βρεγμένο οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να μην προσαρμοστεί άμεσα στις απαιτήσεις του. Την ίδια ώρα, ο λίγο έλειψε να βγει από το δρόμο, όταν και είχε μία μικρή έξοδο, αλλά ευτυχώς χωρίς να του στοιχίσει. Από εκεί και πέρα, κατάφερε να ξεπεράσει τον Stephane Sarrazin και τώρα με 0,2 δλ. μεταξύ τους, η μάχη αύριο αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
 
Ο Γάλλος πρώην πιλότος της Formula 1 και εργοστασιακός οδηγός της Subaru, κέρδισε την πρώτη ειδική, αλλά στη συνέχεια η μαλακή γόμα που είχε χρησιμοποιήσει δεν του επέτρεψε να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, την ώρα που στις δύο τελευταίες ειδικές έδειξε να χάνει το ρυθμό του. Ο Guy Wilks με το Peugeot 207 S2000 της επίσημης βρετανικής αντιπροσωπείας ακολουθεί πέμπτος, με τον Jan Kopecky να δείχνει σημάδια βελτίωσης στις δύο τελευταίες ειδικές και να μειώνει τη μεταξύ τους διαφορά. Στη μάχη όμως βρίσκεται και ο Γάλλος μετρ της ασφάλτου Bryan Bouffier με ακόμα ένα 207 S2000. Στην 8η θέση της γενικής, ακολουθεί ο Francois Delecour στην πρώτη του εμφάνιση μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια αποχής. Ο πρώην νικητής του αγώνα, δείχνει ικανός να ακολουθήσει το ρυθμό των νεότερων σε ηλικία οδηγών και δεν κρύβει ότι ανυπομονεί για τις ειδικές της τελευταίας ημέρας, όπου και αναμένεται οι πρωταγωνιστές του αγώνα να συναντήσουν χιόνι, τις οποίες και γνωρίζει καλύτερα από όλους.
 
Όμως, υπήρξαν πολλοί συνδυασμοί που περιμέναμε ότι θα πρωταγωνιστήσουν, αλλά τελικά στάθηκαν άτυχοι. Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγεται ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia S2000 ο οποίος στην 4η στροφή της πρώτης ειδικές χτύπησε σε ένα τοίχο, αλλά και ο Chris Atkinson που εγκατέλειψε στα πρώτα 700 μέτρα της ίδιας ειδικές από πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Αντίστοιχη τύχη, όμως, είχε και το δεύτερο Satria S2000 με τον Per Gunnar Andersson στα πηδάλια, με τον Σουηδό να χάνει χρόνο αρχικά από ένα κλαταρισμένο ελαστικό και να εγκαταλείπει αμέσως μετά από ηλεκτρικά. Στη δεύτερη ειδική, όμως, εγκατέλειψε και ο Henning Solberg, μετά από έξοδο σε έναν τοίχο. Εκτός αγώνα από έξοδο τέθηκε και ο Thierry Neuville με το 207 S2000 μόλις στην πρώτη ειδική. Ανάμεσα στους συνδυασμούς που συνεχίζουν αλλά έχασαν πολύτιμο έδαφος από κλαταρίσματα, είναι οι Nicolas Vouillioz, Giandomenico Basso και Toni Gardemeister. Η αυριανή δεύτερη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές, ουσιαστιλκά δύο επαναλμβανόμενες, με την πρώτη εκ αυτών να είναι προγραμματισμένη για τις 13:23 μμ ώρα Ελλάδος._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ