X
Αγώνες

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Ο λόγος που είναι θρύλος…

Μπορεί εχθές τίποτα να μη θύμισε το θρυλικό αγώνα του παρελθόντος, αλλά η σημερινή δεύτερη ημέρα μας θύμισε για ποιον ακριβώς λόγο ο συγκεκριμένος αγώνας έχει κερδίσει το χαρακτηρισμό του θρύλου.

Μπορεί την πρώτη ημέρα να μην είχε καμία σχέση με όσα παρακολουθούσαμε στο παρελθόν, με την ηλιοφάνεια να χαλάει τον εορτασμό των 100 ετών, αλλά εν τέλει οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού αποζημιώθηκαν με όσα είδαν σήμερα. Οι δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές, μετέτρεψαν στο δεύτερο απογευματινό τους πέρασμα τον αγώνα σε ρουλέτα, με τον πιο τυχερό να κερδίζει. Βλέπετε, το μεσημέρι η θερμοκρασία στο βουνό έπεσε και σαν να μην έφτανε αυτό συνοδεύτηκε με έντονη χιονόπτωση. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η κατάταξη να αλλάξει άρδην και ουσιαστικά να δούμε μερικές από τις μεγαλύτερες ανατροπές των τελευταίων ετών, αφού όσοι επέλεξαν λάθος ελαστικά καταστράφηκαν.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Bryan Bouffier κατάφερε να σκαρφαλώσει από την 7η θέση της γενικής στην κορυφή, όταν έκανε την κατάλληλη επιλογή ελαστικών στην 7η ειδική του αγώνα. Ο Γάλλος, κατάφερε στη συνέχεια να διατηρήσει τη θέση του στην τελευταία χαοτική ειδική, την οποία κατάφερε να κερδίσει ο Francois Delecour! Ο σπουδαίος βετεράνος οδηγός, παρά τα 48 του χρόνια, κατάφερε να εκμεταλλευθεί την εμπειρία, αλλά αναμφισβήτητα και την ταχύτητα του, κάνοντας σοφή επιλογή ελαστικών και συγκεκριμένα με καρφιά, με αποτέλεσμα να ανέβει από την 8η θέση της γενικής στη δεύτερη, και πλέον να ετοιμάζεται να ρισκάρει τα πάντα αύριο στις τέσσερις νυκτερινές ειδικές διαδρομές. Εκεί, ο πρώην εργοστασιακός οδηγός των Ford, Peugeot και Mitsubishi, θα ποντάρει στην εμπειρία του αλλά και τη γνώση του δρόμου.

Το χάος που πραγματοποιήθηκε στο σημερινό αγώνα, ξεκίνησε από το πρώτο πέρασμα της 7ης ειδικής. Ο επικεφαλήςτης κατάταξης Juho Hanninen έπεσε στην 6η θέση της γενικής, την ώρα που ο Petter Solberg έπεσε στην 7η. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποφάσισε να ρισκάρει, έτσι ώστε να διεκδικήσει τη νίκη, αλλά τελικά βρέθηκε να χάνει πολλά περισσότερα. Ο Νορβηγός και ο Hanninen επέλεξαν μεσαία γόμα με αποτέλεσμα να κρατηθούν με δυσκολία επάνω στο δρόμο. Την ίδια ώρα, ο Lοix επέλεξε χειμερινά ελαστικά καταφέρνοντας έτσι να διατηρηθεί στην 3η θέση της γενικής, σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Bouffier. O Guy Wilks, ου έκανε την ίδια επιλογή, κατάφερε να βρεθεί στην 4η θέση της γενικής με το Peugeot 207 S2000, μένοντας μπροστά από τον Stephane Sarrazin με ίδιο αυτοκίνητο.

Πίσω από τους Hanninen και Solberg, ο οποίος είναι μακριά από τους δύο μέχρι πρότινος πρωταγωνιστές του αγώνα, καταφέρνοντας όμως να κερδίσει μερικές θέσεις. Ένατος γενικής, ακολουθεί ο Jan Kopecky με το δεύτερο εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, ο οποίος μάλιστα δεν μπορούσε να κρύψει τον εκνευρισμό του αναφορικά με την επιλογή των ελαστικών και τις οδηγίες της ομάδας του. Χαρακτήρισε αδιανόητο αυτό που έγινε, την ώρα που ο ομόσταυλος του Juho Hanninen αρκέστηκε να δηλώσει ότι αυτή είναι η γοητεία των αγώνων Ράλλυ, αλλά και του Μόντε Κάρλο. Τέλος, ο Toni Gardemeister σκαρφάλωσε στη δέκατη θέση της γενικής με το Peugeot 207 S2000 εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του, αλλά και όσα συνέβησαν τη σημερινή χαοτική ημέρα.
Αύριο τα πληρώματα θα φύγουν νωρίς το πρωί από τη Valence και αφού πραγματοποιήσουν μία ειδική διαδρομή θα καταλήξουν στο Μονακό για ανασυγκρότηση. Εκεί, οι εξήντα πρώτοι θα ανανεώσουν το ραντεβού τους και πάλι για το απόγευμα, όπου και θα διαγωνιστούν σε τέσσερις νυχτερινές ειδικές διαδρομές, με την Col de Turini να συμπεριλαμβάνεται σε αυτές._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!