X
Αγώνες

Ραλλυ Islas Canarias: Στον Lukyanuk η πρώτη!

Ο Αlexey Lukyanuk αναδείχθηκε νικητής στον εναρκτήριο αγώνα του ERC, επικρατώντας επί του Kajetan Kajetanowicz, αμφότεροι με Ford Fiesta R5.

Μετά την αναβολή του Ράλλυ Λετονίας, λόγω έλλειψης χιονιού, η αυλαία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ πραγματοποιήθηκε στα Κανάρια Νησιά, στον ομώνυμο ασφάλτινο αγώνα. Νικητής του αγώνα αναδείχθηκε ο Λευκορώσος Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5, ο οποίος και επικράτησε επί του περσινού κατόχου του τίτλου, Κajetan Kajetanowicz με ίδιο αυτοκίνητο. Ο Lukyanuk σημείωσε την 3η του νίκη στο θεσμό, μετά από αυτές που πέτυχε πέρσι σε Εσθονία και Ελβετία, αποδεικνύοντας ότι είναι ταχύς και στις δύο επιφάνειες. Αρχικά, την πρώτη ημέρα, ο Λευκορώσος δεν ενεπλάκει στη μάχη της κορυφής, στην οποία πρωταγωνιστές ήταν οι Kajetanowicz και Mads Ostberg. Ο Νορβηγός οδηγός της M-Sport συμμετείχε στον αγώνα οδηγώντας ένα Ford Fiesta R5 και στην πρώτη ε.δ. Τέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης. Με τον Πολωνό περσινό Πρωταθλητή Ευρώπης να τον καταδιώκει, ο Ostberg δεν απέφυγε το λάθος και αφού έχασε τα φρένα σε μία κλειστή αριστερή στροφή, κατέληξε σε βράχια με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Σε εκείνο το σημείο, ο Kajetanowicz τέθηκε επικεφαλής, και μάλιστα με μία σημαντική διαφορά από τον δεύτερο πλέον Lukyanuk. Όμως, ένα λάθος με την πίεση των ελαστικών του, είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει περισσότερο από ένα λεπτό και να πέσει πίσω από τον Λευκορώσο. Ο τελευταίος, κατάφερε στη συνέχεια να διατηρήσει τον Πολωνό πίσω του και να σημειώσει μία σημαντική για τον ίδιο, αλλά και το ενδιαφέρον γύρω από το θεσμό στη συνέχεια, νίκη. “Είναι απίστευτο” είπε ο ίδιος και συνέχισε: “Ο συναγωνισμός ήταν πολύ δύσκολος και την πρώτη ημέρα κάναμε αρκετά λάθη. Όμως, εκμεταλλευθήκαμε αυτά των αντιπάλων μας τη δεύτερη και σημειώσαμε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς και τους χορηγούς μας”. Ο Kajetanowicz από την πλευρά του, ήταν απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα, αλλά δεν παύει να είναι το φαβορί για τον τίτλο, ειδικά με τις επιδόσεις και την ταχύτητα που επέδειξε στις ειδικές διαδρομές.

Με τον Ostberg εκτός, ο τοπικός Luis Monzon κατάφερε να ανέβει στο βάθρο οδηγώντας ένα Citroen DS3 R5, ισοφαρίζοντας το καλύτερο του αποτέλεσμα στον αγώνα, όταν είχε τερματίσει 3ος το 2013. Μάλιστα, κατάφερε να κερδίσει και μία ειδική διαδρομή, ενθουσιάζοντας τους συνπατριώτες τους. Ακόμα ένας Ισπανός ακολούθησε στην 4η θέση της γενικής, και συγκεκριμένα ο Jonathan Perez με Ford Fiesta R5. Εκτός από τον Mads Ostberg, ανάμεσα στους άτυχους του αγώνα συγκαταλέγεται και ο Robert Consani, που στο τέλος της πρώτης ημέρας είχε φέρει το Peugeot 208 T16 στην 3η θέση, αλλά το γεγονός οτι ο κινητήρας του αρνήθηκε πεισματικά να πάρει μπροστά πριν την ε.δ. της πρώτης ημέρας, είχε σαν αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή χρόνου. Αν προσθέσουμε και το πρόβλημα στη συνέχεια που αντιμετώπισε με τα φρένα, ο Γάλλος μάλλον ικανοποιημένος πρέπει να είναι με την 7η θέση της γενικής.

Στην κατηγορία ERC2, o Πολωνός Wojciech Chuchala ήταν με διαφορά ο ταχύτερος όλων με το Subaru Impreza Sti, ενώ χαρακτηριστικό της σπουδαίας επίδοσεις του είναι το γεγονός ότι τερμάτισε 5ος γενικής! Αντίστοιχα επιβλητική εμφάνιση πραγματοποίησε στην κατηγορία ERC3 ο συμπατριώτης του Lukasz Habaj με το Peugeot 208 R2, τερματίζοντας 15ος γενικής και με διαφορά σχεδόν τριών λεπτών από τον δεύτερο στην κατηγορία!

Ο επόμενος γύρος του θεσμού θα πραγματοποιηθεί και πάλι σε ασφάλτινες επιφάνειες, και συγκεκριμένες σε αυτές της Ιρλανδίας στο πλαίσιο του ομώνυμου αγώνα. Προγραμματισμένος για τις 4-6 Απριλίου, είναι ο τελευταίος γύρος του θεσμού πριν το ERC βρεθεί στη χώρα μας για το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις στις 6-8 Μαίου, που φέτος θα διεξαχθεί με επίκεντρο την πόλη της Λαμίας._Π.Τ.

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!