Στην πατρίδα του, ο Craig Breen κατάφερε να σημειώσει την δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο ERC.
Μετά από σχεδόν οκτώ εβδομάδες απραξίας, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ επέστρεψε στη δράση με την τέλεση του κλασσικού Ράλλυ Ιρλανδίας. Μετά τις δύο πρώτες αναμετρήσεις της χρονιάς σε χιονισμένες επιφάνειες, ήταν ο πρώτος αγώνας που πραγματοποιήθηκε σε ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, και μάλιστα με τους ταχύτατους τοπικούς οδηγούς να παίζουν το ρόλο τους στην εξέλιξη του τελικού αποτελέσματος. Ένας από αυτούς, και συγκεκριμένα ο ταχύτερος αυτή την περίοδο Ιρλανδός, ήταν αυτός που κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Φυσικά, αναφερόμαστε στον Craig Breen που οδηγώντας το Peugeot 208 T16 της Peugeot Junior Academy, κατάφερε να επικρατήσει στον αγώνα της πατρίδας του, παρά τις όποιες αντιξοότητες και προβλήματα αντιμετώπισε. Βλέπετε, ουκ ολίγες φορές ο κινητήρας του 208 παρουσίασε πρόβλημα, μη επιτρέποντας του να ξεφύγει από τους διώκτες του.
Βέβαια, η ταχύτητα που έδειξαν οι Robert Barrable και Kajetan Kajetanowicz, αμφότεροι με Ford Fiesta R5, ήταν αξιομνημόνευτη και εντυπωσιακή! Ο Ιρλανδός Barrable, εκμεταλλεύθηκε την γνώση του δρόμου και κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην κατατακτήρια ειδική επέλεξε να εκκινήσει πρώτος την εναρκτήρια ημέρα του αγώνα. Μάλιστα, αυτή η επιλογή του αποδείχθηκε σοφή, αφού η λάσπη που υπήρχε στο δρόμο προβλημάτισε όσους συνδυασμούς ακολουθούσαν. Ο Barrable, που τους τελευταίους μήνες δεν είχε αυτοκίνητο και νοίκιασε ένα Fiesta R5 για την περίσταση, που την πρώτη ημέρα είχε ένα πρόβλημα με το διαφορικό, κατάφερε να μείνει σε απόσταση βολής από τον Breen, και συγκεκριμένα 1,5 δευτερόλεπτο, δείχνοντας ότι θα πιέσει τον συμπατριώτη του μέχρι το τέλος. Βέβαια, ο οδηγός της Peugeot είχε να αντιμετωπίσει σημαντικότερα προβλήματα, αφού από τα μέσα της ημέρας είχε πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο. Μάλιστα, στο τέλος της πρώτης ημέρας στο βραδινό σέρβις το τούρμπο αλλάχθηκε, αλλά το πρόβλημα εξακολουθούσε να υφίσταται, αλλά πλέον στις χαμηλές στροφές.
Με αυτόν τον τρόπο ο Barrable τέθηκε επικεφαλής στην αρχή της δεύτερη ημέρας. Όμως, Breen αντέδρασε άμεσα, καλύπτοντας τη διαφορά, εκμεταλλευόμενος και μία λάθος επιλογή των ελαστικών από την πλευρά του οδηγού του Fiesta. Κάπως έτσι, φτάσαμε στο ενδιάμεσο σέρβις της ημέρας με τον Breen 1.8 δευτερόλεπτα να οδηγεί τον αγώνα. Η διαφορά τους παρέμεινε σε αυτά τα επίπεδα τρεις ε.δ., οπότε και ακολούθησε η καταστροφή για τον Barrable. Ο Ιρλανδός έχασε τον έλεγχο του Fiesta και βγήκε από το δρόμο. Και κάπως έτσι, με δύο ειδικές να απομένουν ως το τέλος του αγώνα, ο Breen πήρε μία βαθιά ανάσα, αφού η διαφορά του από τον δεύτερο πλέον Kajetanowicz άγγιζε τα 20 δευτερόλεπτα. Όμως, ένα λάθος του Breen στην επόμενη ε.δ., όταν και έκανε ένα τετ α κε στην πρώτη στροφή, του κόστισε περισσότερα από δεκαπέντε δευτερόλεπτα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον οδηγό της Lotos να ελπίζει σε νίκη! Όμως, ο Ιρλανδός δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και στην τελευταία ε.δ. εξασφάλισε τη νίκη που ουσιαστικά ήταν ένα όνειρο ζωής: “Δεν αισθάνομαι τίποτα”, είπε ο Breen και συνέχισε: “Είναι απίστευτο! Κέρδισα στο Ράλλυ της Ιρλανδίας!”, αρκέστηκε να πει σαφώς επηρεασμένος συναισθηματικά.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Breen σημείωσε τη δεύτερη φετινή του νίκη, παραμένοντας επικεφαλής της βαθμολογίας, μόλις τρεις βαθμούς μπροστά από τον Kajetanowicz που τερμάτισε δεύτερος. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσε ο επίσης Ιρλανδός Josh Moffett με ένα Ford Fiesta RRC, την ώρα που τις εντυπώσεις κέρδισε για ακόμα μία φορά ο Emil Bergkvist με το Opel Adam R2, ο οποίος και επικράτησε στην κατηγορία Junior. Ο τέταρτος γύρος του θεσμού είναι το Ράλλυ Sata Acores, το οποίο και θα διεξαχθεί στις 4-6 Ιουνίου._Π.Τ.