Το Rallye du Var συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον τόσο για την πρώτη εμφάνιση του Citroen C3 R5 στο κοινό, όσο και για τη συμμετοχή του Sebastien Loeb με το Peugeot 306 Maxi.
To Rallye du Var αποτελεί έναν από τους πλέον γνωστούς αγώνες του γαλλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η φετινή του εκδοχή κατάφερε να συγκεντρώσει τεράστιο ενδιαφέρον για αρκετούς λόγους, με κυριότερους τόσο την πρώτη δημόσια εμφάνιση του Citroen C3 προδιαγραφών R5, όσο και για αυτή του Sebastien Loeb στο τιμόνι του Peugeot 306 Maxi. Η Citroen Racing εμφανίστηκε στον αγώνα με το νέο της όπλο στην δημοφιλή κατηγορία, με τον Yan Bonato (που έχει κατακτήσει ήδη τον τίτλο του Πρωταθλητή Γαλλίας) να οδηγεί το Citroen C3 R5 και να έχει ρόλο πλοηγού, με δεδομένο ότι ακόμα το αυτοκίνητο δεν έχει το απαραίτητο δελτίο αναγνώρισης (ομολογκασιόν) για να λάβει μέρος σε αγώνες. Παράλληλα, με την ίδια ιδιότητα είδαμε στον αγώνα και τον Stephane Sarrazin στο τιμόνι ενός Toyota Etios προδιαγραφών R4 προετοιμασμένο από τον γνωστό γαλλικό οίκο Oreca. Η συγκεκριμένη κατηγορία είναι με την οποία η FIA Θέλει να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στα πανάκριβα R5 και τα πιο αργά R2/R3, με την Oreca να έχει πάρει το χρίσμα της εξέλιξης του σχετικού κιτ μετατροπής.
Βέβαια, τα βλέμματα δεν ήταν συγκεντρωμένα μόνο στις δύο συγκεκριμένες αγωνιστικές κατασκευές, αλλά και στην παρουσία του Sebastien Loeb. Ο εννιά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, οδήγησε το Peugeot 306 Maxi που έχει αγοράσει και μαζί με τον Daniel Elena κινήθηκαν πολύ γρήγορα στις ε.δ. του γαλλικού αγώνα διεκδικώντας τη νίκη απέναντι στους συμπατριώτες του με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC και R5. Ο Loeb, αρχικά βρέθηκε επικεφαλής του αγώνα, ενώ ένα κλαταρισμένο ελαστικό του κόστισε αρκετό χρόνο με αποτέλεσμα να πέσει δεύτερος πίσω από τον David Salanon με το Ford Fiesta WRC. Με τον Daniel Elena κατάφεραν να καλύψουν τη διαφορά και να βρεθούν σε απόσταση βολής, αλλά στην προτελευταία ε.δ. ο κινητήρας του Peugeot παρέδωσε το πνεύμα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. “Ακούσαμε έναν πολύ δυνατό θόρυβο και καταλάβαμε ότι κάτι κακό έχει συμβεί. Κρίμα, διότι είχαμε βρει καλό ρυθμό! Σίγουρα, το απολαύσαμε, αφού το Peugeot είναι απίστευτα διασκεδαστικό στην οδήγηση του.”
Κάπως έτσι, ο Salanon με το Ford Fiesta WRC κατάφερε να επικρατήσει για δεύτερη φορά στην καριέρα του στον συγκεκριμένο αγώνα, τερματίζοντας μπροστά από τον περσινό Πρωταθλητή ασφάλτου Μichel Sylvain με Skoda Fabia R5. Όμως, δεν ήταν μόνο ο Loeb το μεγάλο όνομα που συμμετείχε στον αγώνα, αφού στις ε.δ. είδαμε τον Gilles Pannizi με Peugeot 208 R5 (εγκατέλειψε στην 4η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα), αλλά και οδηγούς όπως οι Romain Dumas με Porsche 911 και Francois Delecour με Aston Martin! Πάντως, αν θέλουμε να έχουμε μία πλήρη εικόνα για τη δυναμική του αγώνα, και του γαλλικού Πρωταθλήματος γενικότερα, αρκεί να σας αναφέρουμε ότι στον αγώνα τη ράμπα της αφετηρίας πέρασαν 170 αυτοκίνητα και τερμάτισαν 115…_Π.Τ.
O David Salanon με το Ford Fiesta WRC κατάφερε να κερδίσει για 2η φορά στην καριέρα του το Rallye du Var.
Όπως και το Citroen C3 R5, έτσι και το Toyota Etios προδιαγραφών R4 της γαλλικής Oreca έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στα χέρια του Stephane Sarrazin.