X
Αγώνες

Πολύ καλή εμφάνιση του Γιώργου Καρακούλα στο Sarno

Την Κυριακή 14 Μαρτίου, ολοκληρώθηκε στο Sarno της Ιταλίας, ο 1ος γύρος ενός από τα πλέον αναγνωρισμένα, για το επίπεδό τους, πρωταθλήματα, το WSK Euro Series.

Την Κυριακή 14 Μαρτίου, ολοκληρώθηκε στο Sarno της Ιταλίας, ο 1ος γύρος ενός από τα πλέον αναγνωρισμένα, για το επίπεδό τους, πρωταθλήματα, το WSK Euro Series.
Όλα τα μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου Καρτ, σε επίπεδο οδηγών & ομάδων, βρέθηκαν εκεί, για το ξεκίνημα μιας ακόμα προσπάθειας για παγκόσμια διάκριση. Όπως και πέρυσι, η Ελληνική παρουσία και συμμετοχή στον θεσμό, δόθηκε από 4 οδηγούς, 3 στην κατηγορία ΚF3, (o Στράτος Κυρλαγκίτσης, ο Βαγγέλης Δοκουζγιάννης και ο Γρηγόρης Βαρυπομπιώτης) και 1 στην ΚF2, ο Γιώργος Καρακούλας.
Στην ΚF2, o Γιώργος Καρακούλας πραγματοποίησε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία αλλά δυστυχώς αυτό δεν αποδείχθηκε αρκετό για να του δώσει μια θέση στον τελικό. Ξεκινώντας 2 φορές από την 19η θέση και 2 από την 20η sto grid, και κατακτώντας θέσεις στους 4 προκριματικούς αγώνες όπως 15η, 15η, 16η και 14η, όλα έδειχναν πως οι 60 βαθμοί ποινής άφηναν ανοιχτή την πρόκριση. Αλλά ο συνολικός συνδυασμός αποτελεσμάτων, έκλεισαν την σχάρα εκκίνησης των τελικών στους 57 βαθμούς, αφήνοντας έξω τον Έλληνα οδηγό για μόλις 3 βαθμούς. Βαθμούς που θα είχε αποφύγει, εάν στον τελευταίο προκριματικό της Κυριακής δεν δεχόταν ένα εσκεμμένο χτύπημα από τον Federico Savona (COMER spa-ΤΟP KART) την ώρα που μόλις στον 2ο γύρο είχε καταφέρει να ανέβει στην 10η θέση και έδειχνε να έχει τον ρυθμό να κινηθεί στην 1η δεκάδα. To χτύπημα αυτό έφερε την ασπρόμαυρη σημαία στον Ιταλό, αλλά παράλληλα έφερε και τον Γιώργο Καρακούλα στην 22η θέση! Καταβάλλοντας την μέγιστη δυνατή προσπάθεια κατάφερε στους υπόλοιπους 6 γύρους να φτάσει έως την 14η θέση προσπερνώντας όσους έβρισκε μπροστά του αλλά τελικά αυτό δεν ήταν αρκετό.

Στο τέλος του αγώνα ο Γιώργος Καρακούλας, δήλωσε:
«Η πίεση ήταν μεγάλη για μένα καθώς οι 66 συνολικά συμμετοχές της κατηγορίας ήταν πραγματικά η αφρόκρεμα του παγκόσμιου κάρτ της κατηγορίας. Αυτό σήμαινε πως κάθε οδηγό που άφηνα πίσω μου, ήταν ήδη μια μεγάλη επιτυχία, ενώ είχα φροντίσει να αποφύγω κάθε λάθος που θα μου κόστιζε βαθμούς ποινής, με στόχο την είσοδο στον τελικό, για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η βροχή της Κυριακής με έκανε ακόμα πιο αισιόδοξο, καθώς είχα την δυνατότητα να παλέψω για μια θέση στην 10άδα που θα μου έφερνε και την πρόκριση. Για 2 γύρους πίστευα πως θα τα κατάφερνα σχετικά άνετα, αλλά με τον Federico Savona να φρενάρει κυριολεκτικά επάνω μου στην Κ5, είδα το όνειρο να γίνεται εφιάλτης. Μετά το τετ α κε έβλεπα τους οδηγούς που είχα προσπεράσει να περνάνε από μπροστά μου, και ένιωθα σαν σε διασταύρωση που περιμένω να διασχίσω!! Μόλις κατάφερα να ξαναμπώ στον αγώνα ήμουν ήδη 22ος, αλλά δεν σταμάτησα να προσπαθώ φτάνοντας στους υπόλοιπους 6 γύρους μέχρι την 14η θέση. Η αλήθεια είναι πως πίστευα πως θα προκριθώ ακόμα και έτσι, αλλά τελικά ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων με άφησε έξω για μόλις 3 βαθμούς. Παρόλα αυτά θεωρώ την συγκεκριμένη εμπειρία πολύ σημαντική, καθώς αυτός ήταν ο μοναδικός διεθνής αγώνας που φέτος έχουμε προγραμματίσει να λάβω μέρος, πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο, που είναι ο κύριος στόχος μου, και που θα γίνει τον Σεπτέμβριο στην ίδια πίστα. Και μάλιστα οι ίδιοι οδηγοί που αντιμετώπισα εδώ θα είναι πάλι οι κύριοι διεκδικητές και για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Θα προσπαθήσω μέχρι τότε να μείνω όσο πιο πολύ προπονημένος γίνεται, καθώς η αλήθεια είναι πως χρειάζεται πλήρες αγωνιστικό πρόγραμμα για να είναι κανείς ανταγωνιστικός, και δυστυχώς δεν υπάρχει αντίστοιχος προϋπολογισμός για κάτι τέτοιο. Ελπίζω όμως πως όλα θα πάνε καλά και τον Σεπτέμβριο θα καταφέρω να προκριθώ στον τελικό του Παγκοσμίου. Η αγωνιστική ομάδα με την οποία αγωνίστηκα, η Morsicani Racing, είναι μια από τις καλύτερες, και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να κάνω τον αγώνα αυτό μαζί τους. Μαζί τους θα είμαι και για το Παγκόσμιο κύπελλο, και ελπίζω πως αυτό θα με βοηθήσει ακόμα περισσότερο στην προσπάθειά μου. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω αυτούς που στήριξαν την προσπάθειά μου και πίστεψαν σε μένα. Πρώτο από όλους τον μηχανικό και δάσκαλό μου στο καρτ Αλέκο Πολυανίδη, που τόσα χρόνια με στηρίζει στα αγωνιστικά μου βήματα. Την ομάδα μου Morsicani Racing, για την άριστη υποστήριξη με υλικά και καθοδήγηση στον αγώνα αυτό καθώς επίσης και την Endeavor Lines, που πάντα είναι κοντά μας και μας υποστηρίζει πάντα στις μετακινήσεις μας.»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!