Με γενναιόδωρες αναλογίες και αεροδυναμικές γραμμές, το 308 Racing Cup των 308 ίππων θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Φρανκφούρτη.
Σχεδιασμένο από τους ανθρώπους της Peugeot, με τις γενναιόδωρες αναλογίες και τις αεροδυναμικές σχεδιαστικές του γραμμές, το 308 Racing Cup καταδεικνύει τα χαρίσματα που έχουν κατά καιρούς δοξάσει τη μάρκα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το πακέτο προορίζεται να ενθουσιάσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες, που αναζητούν κυρίως τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Για τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά υπεύθυνος είναι ο γνωστός 1,6άρης κινητήρας THP που φιλοξενείται και κάτω από το καπό του 308 GTi by PEUGEOT SPORT, με τη διαφορά ότι στο 308 Racing Cup η ισχύς είναι αυξημένη κατά 38 ίππους, φτάνοντας τους 308, και αυτό μόλις στην πρώτη φάση εξέλιξής του.
Βασισμένο στο 308 GTi by PEUGEOT SPORT, το 308 Racing Cup έρχεται να προσθέσει το δικό του μυώδες παρουσιαστικό. Τα φτερά φάρδυναν ώστε να δεχτούν τους μεγαλύτερους τροχούς και το συνολικό του πλάτος φτάνει τώρα τα 1,910χλστ.(106 παραπάνω από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT). Το μεγάλο σποϊλερ που δεσπόζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες του WTCC. Ειδικά σχεδιασμένοι για το 308 Racing Cup είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση. Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή βρόχινα (27/65).
Ο κινητήρας THP των 1.6 λίτρων είναι ο ίδιος που κινεί και το 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Οι ειδικοί του τμήματος κινητήρων της εταιρείας στο Vélizy φρόντισαν να κάνουν ακόμα πιο «καυτή» την απόδοσή του και με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16, το 308 Racing Cup έφτασε τους 308 ίππους. Η διαρκής δουλειά στην εξέλιξη είναι σίγουρο ότι θα δώσει την ευκαιρία επίτευξης ακόμα καλύτερων και πιο ριζοσπαστικών επιδόσεων. Το 308 Racing Cup δανείζεται επίσης και τμήματα της ανάρτησης από το μοντέλο δρόμου, όπως τα ψαλίδια και ο πίσω άξονας. Σε άλλους τομείς, οι μηχανικοί πραγματοποίησαν δραστικές παρεμβάσεις όπως είναι για παράδειγμα οι 6πίστονες δαγκάνες των φρένων, ώστε να καταστήσουν το αυτοκίνητο ανταγωνιστικό στην πίστα. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι αλλαγές πραγματοποιούνται από τα ειδικά «paddles» στο τιμόνι. Μεγάλη προτεραιότητα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει δοθεί και στο βάρος του 308 Racing Cup, το οποίο και υπολογίζεται να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.050 κιλών.
Το 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.6 λίτρων THP από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (υπερσυμπιεστής από το 208 T16)
Κυβισμός: 1.600cc
Μέγιστη ισχύς : Τουλάχιστον 308hp
Ψεκασμός: άμεσος, υψηλής πίεσης
Μετάδοση: 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, με paddles αλλαγών στο τιμόνι
Πλαίσιο: πλαίσιο ενισχυμένο με πιστοποιημένο roll cage βάσει προδιαγραφών της FIA
Αμάξωμα: ειδικοί προφυλακτήρες και φτερά εμπρός και πίσω
Παράθυρα: πλαστικά πίσω πλευρικά παράθυρα και πίσω παρμπρίζ
Βάρος: minimum: 1.000kg / maximum: 1.050kg
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω: 63%/ 37%
Διαστάσεις
Μήκος: 4.288 mm (χωρίς την πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC)
Πλάτος: 1.910 mm
Μεταξόνιο: 2.620 mm