top icon

Αγώνες

Με τη διεξαγωγή των δύο πρώτων περιόδων των ελεύθερων δοκιμών και τα προκριματικά για την pole-position και στις τρεις κατηγορίες (hypercar –LMP2 -LMGTE AM) ξεκίνησε η δράση στις επετειακές 24 ώρες του Le Mans.

Πέρασε κιόλας μία βδομάδα από το Rally Internazionale del Taro. Υπέροχος αγώνας, θα έλεγα πως το 50% των χιλιομέτρων των ειδικών θύμιζαν Ελλάδα, όπως είπε και ο πατέρας μου «Χολομώντας». Το άλλο μισό όμως θύμιζε κλασική Ιταλία, πολύ στενά, με πολλές βρωμιές στο δρόμο και στις άκρες γκρεμοί και δέντρα.

Πριν τις πέντε συνεχόμενες νίκες της, κάθε φορά κάτι γινόταν και η Toyota έχανε την πολυπόθητη πρωτιά στις 24 ώρες του Le Mans. Αυτό όμως καθόλου δε σημαίνει πως η μεγάλη ιαπωνική εταιρεία δεν έκανε και τότε πράγματα και θαύματα εκεί μέσα...

Από τον Γιάννη Παπαδημητρίου λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση-ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας και τη δημοσιεύουμε με σεβασμό και στην Ιστορία του, όπως και στου συνοδηγού του Νίκου Πετρόπουλου.

Ο Στρατισίνο με Ελ-Εμ και Βαζάκα πήγαν Kλειδί-Θήβα, στο «Ράλλυ Στερεάς» με οικοδεσπότη την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α). Φωτογράφοι μας, οι Ηλίας Παππάς και Θάνος Ηλιόπουλος, στο σχόλιο, ο ΣΧ

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ