Οι Sebastien Buemi και Oliver Rowland προετοιμάζονται με την Nissan e.dams για τον πρώτο γύρο του θεσμού της Formula E.
Η ομάδα της Nissan e.dams είναι πανέτοιμη να αντιμετωπίσει την πρόκληση του αμιγώς ηλεκτροκινήτου πρωταθλήματος της ΑΒΒ FIA για την Formula E με το ξεκίνημα της πέμπτης σεζόν αυτή την εβδομάδα. Ο Ελβετός πρώην πρωταθλητής Sebastien Buemi πλαισιωμένος από τον Βρετανό, Oliver Rowland, θα οδηγήσουν στην πίστα των 21 στροφών και 2,495 χιλιομέτρων του Ad Diriyah, κοντά στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, Ριάντ.
Ο αγώνας του προσεχούς Σαββατοκύριακου είναι ο πρώτος από τους 13 που θα διεξαχθούν σε 12 μεγάλες πόλεις, σε όλο τον κόσμο. Ούσα η παγκόσμια ηγέτιδα στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, αλλά και η πρώτη Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που εισέρχεται στη Formula E, η Nissan θα αξιοποιήσει τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα για να παρουσιάσει την πλευρά των επιδόσεων του Nissan Intelligent Mobility.
Η Nissan θα ανταγωνιστεί τους 10 άλλους κατασκευαστές/ομάδες κατά τη διάρκεια της πέμπτης σεζόν (2018/2019), η οποία σηματοδοτεί σημαντικές αλλαγές στη Formula E. Η πέμπτη σεζόν θα περιλαμβάνει τα ολοκαίνουργια αυτοκίνητα τύπου «Gen 2» της Formula E, με νέα σασί και μπαταρίες και εντυπωσιακή, νέα αεροδυναμική. Τα νέα αυτοκίνητα έχουν αυξημένη εμβέλεια, γεγονός που σημαίνει ότι θα ολοκληρώνουν ολόκληρο τον αγώνα χωρίς την παραδοσιακή αλλαγή οχημάτων στην μέση του αγώνα, κάτι που χαρακτήριζε τις προηγούμενες σεζόν.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους 200 κιλοβάτ ισχύος για το σύνολο του αγώνα. Παράλληλα θα έχουν και πρόσβαση σε 225 kW, σε περιόδους του αγώνα, περνώντας από μία ζώνη ενεργοποίησης.
Οι δύο λειτουργίες ισχύος θα υποδεικνύονται με την χρήση διαφορετικών χρωμάτων σε ένα πρωτοποριακό σύστημα LED που θα ενημερώνει τον οδηγό. Επιπλέον, το πρωτοποριακό σύστημα FANBOOST θα επιτρέψει στους θεατές να ψηφίσουν για τον αγαπημένο τους οδηγό, με τους τρεις πρώτους να έχουν στη διάθεσή τους μέγιστη ισχύ 250 kW, για σύντομες περιόδους.
Για την πέμπτη περίοδο του πρωταθλήματος, όλοι οι αγώνες της Formula E θα έχουν προκαθορισμένο χρόνο 45 λεπτών, συν ένα γύρο, αντί για έναν προκαθορισμένο συνολικό αριθμό γύρων.
Η Nissan αξιοποίησε την πολυετή πείρα της στην ανάπτυξη και κατασκευή του Nissan Leaf, του πιο δημοφιλούς αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου παγκοσμίως, προκειμένου να αναπτύξει ένα νέο πακέτο κινητήριου συνόλου για το όχημα της Formula E, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ηλεκτροκινητήρα, μετατροπέα, κιβωτίου ταχυτήτων και λογισμικού. Το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ολοκλήρωσε μια παγκόσμια περιοδεία στις 2 Δεκεμβρίου, με την πρώτη επίδειξη της Formula Ε στο πρόσφατο Φεστιβάλ NISMO στην Ιαπωνία, που διεξήχθη στην πίστα του Fuji International Speedway, στο Τόκιο.
«Χρειάστηκαν χρόνια προγραμματισμού και μήνες έντονης προετοιμασίας, αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι να βρεθούμε στο δρόμο για το ντεμπούτο στην Formula Ε», δήλωσε ο Michael Carcamo, διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan, παγκοσμίως. «Έχουμε αντλήσει την εμπειρία μας ως παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, γεγονός που μας βοηθά να αναπτύξουμε το κινητήριο σύνολο της Formula E και τώρα μαθαίνοντας από τους αγώνες θα συμβεί το αντίστροφο, προς όφελος των αγοραστών των αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Nissan».
«Με ένα αυτοκίνητο ανά οδηγό για τον πλήρη αγώνα, η Πέμπτη σεζόν ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για το πρωτάθλημα ABB FIA της Formula E», δήλωσε ο Jean-Paul Driot, επικεφαλής της ομάδας Nissan e.dams. «Η νέα συνεργασία της Nissan e.dams, το νέο κινητήριο σύνολο και το νέο σασί δημιουργούν πρόσθετη πίεση, αλλά αυτές οι προκλήσεις υποκινούν ακόμα περισσότερο την ομάδα, τους οδηγούς και τη Nissan».
Τα αυτοκίνητα θα εκκινήσουν στην πίστα για πρώτη φορά στις 14 Δεκεμβρίου, για ένα «ζέσταμα», στις 1:30 μ.μ. ώρα Ελλάδος. Η μορφή του αγώνα της Formula E στις 15 Δεκεμβρίου περιλαμβάνει προκαταρτικά, προκριματικά και τον αγώνα όλα σε μια μόνο μέρα, με την πράσινη σημαία να πέφτει στις 2:05 μ.μ. ώρα Ελλάδος.
Δελτίο Τύπου