top icon
Αγώνες

Ιούνιο το Ακρόπολις, οκτώ γύροι το Πρωτάθλημα

Εγκρίθηκε κατά το χθεσινό Παγκόσμιο Συμβούλιο το ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ με μόλις οκτώ αγώνες.

Ανακοινώθηκε και επίσημα το ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2017, το οποίο θυμίζουμε ότι είχε διαρρεύσει πριν από περίπου τρεις εβδομάδες. Αν και σε εκείνη, την πρώιμη μορφή του, φαινόταν ότι και την επόμενη χρονιά θα δούμε ένα Πρωτάθλημα με δέκα αγώνες, το τελικό πλάνο περιλαμβάνει μόλις οκτώ, αρχής γενομένης τον Απρίλιο και με την αυλαία να πέφτει τον Οκτώβριο. Τόσο η FIA, όσο και ο promoter του θεσμού, η Eurosport Events, φαίνεται πως άκουσαν τις προτροπές των άμεσα εμπλεκομένων για περαιτέρω μείωση του κόστους συμμετοχής στο θεσμό, κάτι που αποτυπώνεται στο περιορισμένο από πλευράς αγώνων ημερολόγιο, το οποίο σε ό,τι αφορά τις επιφάνειες, είναι ισόποσα μοιρασμένο σε τέσσερις ασφάλτινους και άλλους τόσους χωμάτινους αγώνες.

Το ημερολόγιο του 2017

30 Μαρτίου-1 Απριλίου: Ράλλυ Αζόρες (Πορτογαλία, χώμα) – ERC Junior
4-6 Μαΐου: Ράλλυ Κανάριων Νήσων (Ισπανία, άσφαλτος) – ERC Junior
2-4 Ιουνίου: Ράλλυ Ακρόπολις (χώμα)
16-18 Ιουνίου: Ράλλυ Κύπρου (μικτές επιφάνειες)
3-5 Αυγούστου: Ράλλυ Ρζέσζοου (Πολωνία, άσφαλτος) – ERC Junior
25-27 Αυγούστου: Ράλλυ Μπαρούμ (Τσεχία, άσφαλτος) – ERC Junior
15-17 Σεπτεμβρίου: Ράλλυ Ρώμης (Ιταλία, άσφαλτος) – ERC Junior
6-8 Οκτωβρίου: Ράλλυ Λιέπαγια (Λετονία, χώμα) – ERC Junior

Με το Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέφει στη φυσική του ημερομηνία (2-4 Ιουνίου) και να αποτελεί τον τρίτο γύρο της χρονιάς και τον δεύτερο χωμάτινο, αν μη τι άλλο μπορούμε να αισιοδοξούμε για περισσότερες συμμετοχές συγκριτικά με εκείνες (σ.σ. ικανοποιητικές πάντως σε ποιότητα και αριθμό) των τελευταίων ετών, ενώ σίγουρα κερδισμένο -από πλευράς ημερομηνίας διεξαγωγής- φαίνεται να είναι το Ράλλυ Κύπρου, που από καταληκτικός αγώνας της φετινής χρονιάς, μεταφέρθηκε στο μέσον του ημερολογίου. Σημειώνεται ότι από τους οκτώ αγώνες της χρονιάς, οι οδηγοί θα μπορούν να κρατήσουν τα έξι καλύτερα αποτελέσματά τους για τη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. 

Πέραν της… συρρίκνωσης του ημερολογίου, η μεγαλύτερη αλλαγή στο θεσμό αφορά το Πρωτάθλημα Νέων, το οποίο από το 2017 θα χωριστεί σε δύο κατηγορίες: την U27 και την U28. Και στις δύο κατηγορίες προσμετρούν έξι αγώνες (σ.σ. πλην του Ακρόπολις και της Κύπρου που θεωρούνται οι πιο σκληροί), με τους οδηγούς να κρατούν τα τέσσερα καλύτερα αποτελέσματά τους. Στην U27 θα συμμετάσχουν οδηγοί κάτω των 27 ετών με αυτοκίνητα R2 και ελαστικά της Pirelli, με τον νικητή, στο τέλος της χρονιάς, να εισπράττει το ποσόν των 100 χιλ. ευρώ σαν βοήθημα για τη συμμετοχή του στην U28 το 2018. Ανάλογα, ο νικητής της U28, στην οποία τα αυτοκίνητα θα είναι R5, σαν έπαθλο θα λάβει τη συμμετοχή του σε έναν ευρωπαϊκό γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του 2018, σαν οδηγός 2ης προτεραιότητας με αυτοκίνητο WRC, προδιαγραφών 2016. 

Τέλος, αναφορικά με τις αλλαγές, ο Τίτλος Ομάδων, που μέχρι φέτος ήταν διαφορετικός για τις κατηγορίες ERC1, ERC2 και ERC3, από τη νέα χρονιά γίνεται ενιαίος. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ομάδα μπορεί να δηλωθεί στο θεσμό με μέχρι τρία αυτοκίνητα, που μπορούν να είναι είτε τετρακίνητα, είτε δικίνητα, είτε συνδυασμός των δύο, με την ομάδα να “καρπώνεται” τα δύο καλύτερα αποτελέσματά της από κάθε αγώνα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ