X
Αγώνες

Η επιστροφή!

Λίγες ώρες μετά την επισημοποίηση της συμμετοχής του Λάμπρου Αθανασούλα στο Ράλλυ Ακρόπολις, μιλήσαμε μαζί του και σας μεταφέρουμε τις σκέψεις του, λίγες στιγμές αφότου πήρε μία πρώτη γεύση από το Skoda Fabia R5!

Η είδηση της συμμετοχής του Λάμπρου Αθανασούλα στο Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν αναμφίβολα ένα από τα πλέον ευχάριστα νέα των τελευταίων ημερών για τους φίλους των αγώνων στη χώρα μας. Ο απόφοιτος της σχολής του “Γίνε Πρωταθλητής” θα λάβει μέρος στον εθνικό μας αγώνα με κορυφαίο αυτοκίνητο και συγκεκριμένα με ένα Skoda Fabia R5, έχοντας πάντα στο πλευρό του τον Νίκο Ζακχαίο. Ο ταχύτατος οδηγός, που στο παρελθόν έχει σημειώσει μία από τις σημαντικότερες επιτυχίες Ελλήνων στο Ακρόπολις, επικρατώντας με Skoda Fabia S2000 στην κατηγορία του PWRC το 2009, επιστρέφει στις ειδικές διαδρομές που μας χάρισε στιγμές υπερηφάνιας κατά το παρελθόν. Σχεδόν αμέσως μετά την επισημοποίηση της συμμετοχής, ο Λάμπρος ταξίδεψε στην Τσεχία για να πάρει μία πρώτη γεύση από το αυτοκίνητο με το οποίο θα αγωνιστεί στο Ακρόπολις. Το συγκεκριμένο Fabia R5 είναι ολοκαίνουργιο και αποτελεί το τελευταίο απόκτημα της Motorsport Italia. Η συγκεκριμένη ομάδα, είναι η ίδια που τα τελευταία χρόνια είχε την ευθύνη εκρποσώπησης της Mini στο WRC, ενώ οι δύο πλευρές είχαν συνεργαστεί το 2013 όταν ο Λάμπρος Αθανασούλας είχε αγωνιστεί στο Ακρόπολις με Mitsubishi Lancer EVO X. Η ιταλική ομάδα θα έχει φυσικά την ευθύνη προετοιμασίας και φροντίδας του αυτοκινήτου στον εθνικό μας αγώνα.

Η παρουσία του Λάμπρου στο Ακρόπολις, εξασφαλίστηκε με την υποστήριξη και τη χορηγία του Lascaris Foundation, ενός μη κερδοσκοπικού ιδρύματος με αντικείμενο την προώθηση του ελληνικού στοιχείου στο εξωτερικό – της ενίσχυσης του αθλητισμού συμπεριλαμβανομένης. Ο Λάμπρος, που εκτός από την επικράτησή του στο Ακρόπολις του 2009 στην κατηγορία, έχει στο παλμαρέ του δύο ακόμα νίκες σε επίπεδο WRC, στη Γερμανία το 2006 όταν και επικράτησε στο Fiesta Trophy, αλλά και σε επίπεδο κατηγορίας R2 και Fiesta Trophy το 2011 στην Ισπανία, αγωνίστηκε για πρώτη φορά με υποστήριξη του Lascaris Foundation στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου. Έως τότε, αντιλαμβανόμενος τις οικονομικές ιδιαιτερότητες της εποχής, δεν θεωρούσε εφικτή τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις, κάτι που ήρθε το εν λόγω μη κερδοσκοπικό ίδρυμα να διαψεύσει! “Βασικά, η συμφωνία προέκυψε μέσα από την κουβέντα. Ουσιαστικά δεν ελπίζαμε στην εξασφάλιση μιας τόσο σημαντικής χορηγίας, ωστόσο συζητώντας με τους ανθρώπους του Lascaris Foundation, να που για ακόμα μια φορά βρισκόμαστε έτοιμοι για ένα Ακρόπολις και μάλιστα με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Η ιδέα της Team Greece και η επιθυμία τους για την ανάδειξη του ελληνικού αθλητισμού ήταν αυτή που είχε σαν αποτέλεσμα να έχουμε τη δυνατότητα να λάβουμε μέρος στον αγώνα”.

Ένα από τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη συμμετοχή του Λάμπρου, έγκειται στο αυτοκίνητο. Ο Έλληνας οδηγός με τις διακρίσεις στο εξωτερικό, θέλησε να συμμετάσχει με κορυφαία κατασκευή διεκδικώντας ό,τι καλύτερο. “Σίγουρα, από τη στιγμή που υπήρχε η δυνατότητα ήθελα να αγωνιστώ με το καλύτερο. Και αυτό είναι το Skoda Fabia R5. Μετά την επιτυχία του 2009 με το Fabia S2000 είχαμε τα στοιχεία επικοινωνίας του κ. Μichal Hrabanek της Skoda Motorsport, με τον οποίο και μίλησα. Με παρέπεμψε σε κάποιες ομάδες και εν τέλει μου ανέφερε την Motorsport Italia η οποία αυτές τις ημέρες θα παραλάμβανε ένα καινούργιο Skoda Fabia R5. Με τη συγκεκριμένη ομάδα είχα συνεργαστεί στο παρελθόν και κάπως έτσι μπήκε το νερό στο αυλάκι.”

Μαζί με τους ανθρώπους της ιταλικής ομάδας, ο Λάμπρος βρέθηκε αυτές τις ημέρες στην Τσεχία και πήρε μία πρώτη γεύση από το αγωνιστικό με το οποίο θα τον δούμε στο Ακρόπολις. “Ναι, η αλήθεια είναι ότι έκανα τα πρώτα 17 χιλιόμετρα του αυτοκινήτου! Είχα τη δυνατότητα να το οδηγήσω σε ένα αεροδρόμιο με κάποια μικρή χάραξη που διαθέτουν στην Skoda Motorsport, αλλά δεν μπορώ να πω ότι απέκτησε πλήρη αίσθηση του αυτοκινήτου. Σίγουρα, είναι εξαιρετικά προσεγμένο, αφού απλά αντικρύζοντας ακόμα και τις πλύμνες ή τα ψαλίδια καταλαβαίνεις ότι έχει γίνει φοβερή δουλειά. Όσο το οδήγησα δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από την ισχύ του κινητήρα, αλλά κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να το καταλάβεις σε ένα αεροδρόμιο. Σίγουρα στις ειδικές θα είναι διαφορετικά.”

Η ταχύτητα του Λάμπρου, σε συνδυασμό με τις επιτυχίες του Λάμπρου στον εθνικό μας αγώνα, έχουν γεννήσει μεγάλες προσδοκίες στους Έλληνες φιλάθλους, αλλά ο ίδιος φροντίζει να κρατάει χαμηλά τους τόνους. “Στόχος μου είναι ένας τερματισμός στην πρώτη πεντάδα. Δεν έχω να σκεφτώ και πολλά πράγματα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ουσιαστικά έχω να οδηγήσω από το 2011, αφού από τότε η εμπλοκή μου δεν είναι πλήρης. Σίγουρα χρειάζεται χρόνος προσαρμογής. Το θετικό είναι ότι πριν τον αγώνα θα πραγματοποιήσω ένα σημαντικό αριθμό χιλιομέτρων με το αυτοκίνητο σε δοκιμές στην Ελλάδα, έτσι ώστε να βρω και εγώ ένα μέρος του ρυθμού μου.”

Έχοντας αγωνιστεί στο παρελθόν στον εθνικό μας αγώνα και έχοντας γνώση της περιοχής και των ε.δ., ο Λάμπρος θεωρεί ότι η μεγαλύτερη δυσκολία έγκειται στην επιλογή των ελαστικών. “Τα λάστιχα και η επιλογή τους το πρώτο loop της Κυριακής είναι το μεγαλύτερο ερωτηματικό. Επειδή ξεκινάει με τα Αθίκια που είναι ασφάλτινα στο μεγαλύτερο μέρος τους, και εν συνεχεία καταλήγεις μετά την Κλένεια σε Κεφαλάρι και Ζήρεια, όπου υπάρχει μεγάλη αλλαγή στην θερμοκρασία και ίσως στον καιρό. Γενικά, θεωρώ ότι ο φετινός αγώνας απαιτεί έξυπνη στρατηγική σε μεγάλο βαθμό και αυτό είναι κάτι που θα δούμε από όλους τους κορυφαίους συνδυασμούς”.

Αναμφίβολα, η παρουσία του Λάμπρου Αθανασούλα και του Νίκου Ζακχαίου με μία κορυφαία κατασκευή όπως είναι το Skoda Fabia R5 αναβαθμίζει τόσο το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού, όσο και του αγώνα. Η επιθυμία των περισσοτέρων είναι να διεκδικήσουν τη νίκη, αλλά κάτι τέτοιο απέναντι σε συνδυασμούς που αγωνίζονται κάθε Σαββατοκύριακο σε διαφορετικό αγώνα μοιάζει δύσκολο. Η ουσία είναι το ελληνικό πλήρωμα να απολαύσει τον αγώνα στην προσπάθεια του να διακριθεί και παράλληλα όσοι πιστοί βρεθούν στα βουνά της ημέρες του αγώνα, να έχουν έναν ακόμα λόγο να ανηφορίσουν προς Λουτράκι μεριά. Ελπίζοντας όπως πάντα για το καλύτερο_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!