Το Isle of Man TT, oι 24 ώρες του Le Mans και οι 24 ώρες του Nürburgring, που πραγματοποιούνται σε διαδοχικές εβδομάδες, είναι η μεγάλη πρόκληση στο πρόγραμμα της Dunlop.
Οι δύο 24ωροι μαραθώνιοι στο Le Mans και το Nürburgring, καθώς και η αυθεντική πρόκληση του Isle of Man TT, κάνουν τον Ιούνιο τον μήνα των πραγματικών αγώνων για τους οδηγούς. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός, ότι για ένα brand που δημιουργήθηκε πριν από περισσότερα από 130 χρόνια, με μοναδικό σκοπό να κερδίζει, η Dunlop παραμένει στον πυρήνα των τριών αυτών μεγάλων αγώνων. Σε μόλις τρεις εβδομάδες, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, η Dunlop αναμένεται να προμηθεύσει και να εξυπηρετήσει περισσότερα από 5.000 ελαστικά σε ομάδες. Και οι τρεις αυτές εκδηλώσεις, χαρακτηρίζονται από ελεύθερο ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών ελαστικών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει, ότι οι ομάδες, οι οδηγοί και οι αναβάτες έχουν οι ίδιοι επιλέξει να χρησιμοποιήσουν τη Dunlop και αυτή η επιλογή δεν τους επιβλήθηκε από κάποιον κανονισμό.
Τα ελαστικά της Dunlop έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλους εκτός από δύο από τους αγώνες TT, από το ξεκίνημά τους το 1907. Μόνο τα τελευταία 15 χρόνια, οι αναβάτες έχουν επιλέξει την Dunlop, για να διεκδικήσουν περισσότερες από 60 νίκες και 150 θέσεις στο βάθρο, στις κατηγορίες Superbike, Supersport, Superstock και στους αγώνες ηλεκτροκίνητων οχημάτων TT Zero. Η Dunlop έχει μια απαράμιλλη ιστορία στο Le Mans. Από την πρώτη νίκη της μάρκας ελαστικών το 1924, τα αυτοκίνητα με ελαστικά Dunlop έχουν βρεθεί στην κορυφή του βάθρου 34 φορές – περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία παραγωγής ελαστικών.
O 24ωρος αγώνας του Nürburgring ήταν ένα πεδίο επιτυχιών για τη Dunlop, σημειώνοντας συνολικά 18 νίκες. Η Dunlop θριάμβευσε στους τέσσερις πρώτους συνεχόμενους, με τον Hans Stuck (1970), τον Helmut Kelleners (1972) και τον Niki Lauda (1973) μεταξύ των νικητών. Πράγματι, κανένας άλλος κατασκευαστής ελαστικών δεν «έβλεπε» το πρώτο σκαλί του βάθρου, κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας. Η πιο πρόσφατη νίκη της Dunlop ήταν το 2017, όταν ο Connor De Phillippi, ο Kelvin van der Linde, ο Markus Winkelhock και ο Christopher Mies άρπαξαν τη νίκη με μόλις δύο γύρους να απομένουν. Εκτός από τον 24ωρο αγώνα, η Dunlop έχει υπερήφανη ιστορία στο Nordschleife. Το επίσημο ρεκόρ γύρου σε αγώνα (στο Nordschleife χωρίς την επέκταση GP που χρησιμοποιείται για τον 24ωρο αγώνα) εξακολουθεί να παραμένει από το 1983, όταν ο εκλιπών Stefan Bellof έκανε με την Porsche 956 με ελαστικά Dunlop ένα ρεκόρ χρόνου 6 λεπτά 11 δευτερόλεπτα 13 δέκατα. Οι ειδικοί του Motorsport εξακολουθούν να θεωρούν, ότι αυτός ήταν ένας από τους καλύτερους γύρους στην ιστορία του αθλήματος.
Τα αγωνιστικά ελαστικά Dunlop δημιουργούνται από μια πολυεθνική ομάδα. Με τους ειδικούς στο σχεδιασμό να βρίσκονται στο Birmingham (Ηνωμένο Βασίλειο), στο Colmar-Berg (Λουξεμβούργο), στο Montlucon (Γαλλία) και στο Hanau (Γερμανία), η συμμετοχή στους αγώνες είναι μια διασυνοριακή προσπάθεια. Τα ελαστικά για κάθε μία από τις τρεις κούρσες θα μεταφερθούν σε κάθε εκδήλωση με τη χαρακτηριστική κίτρινη συνοδεία φορτηγών της Dunlop, ενώ τον Ιούνιο οι χώροι περίφραξης σε κάθε πίστα θα μετατραπούν σε τρία από τα πιο πολυάσχολα καταστήματα ελαστικών στον κόσμο. Η επική «τριλογία» του Ιουνίου μπορεί να είναι η κορύφωση της αγωνιστικής περιόδου της Dunlop, αλλά είναι μόνο τρεις από τις περισσότερες από 300 κούρσες το χρόνο, που η Dunlop εξυπηρετεί σε αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών._Δελτίο Τύπου