top icon
Αγώνες

H πρωτότυπη Bentley EXP 9 F στη Γενεύη

Υπό τη μορφή πρωτοτύπου μοντέλου, η βρετανική εταιρεία παρουσίασε στη φετινή Γενεύη την πρόταση της για ένα πολυτελές crossover μοντέλο.

Υπό τη μορφή πρωτοτύπου μοντέλου, η βρετανική εταιρεία παρουσίασε στη φετινή Γενεύη την πρόταση της για ένα πολυτελές crossover μοντέλο.

Μπορεί προς το παρόν να πρόκειται για μια πρωτότυπη πρόταση, παρʼ όλα αυτά, όμως, βέβαιο είναι πως πολύ σύντομα και με μικρές αλλαγές στη σχεδίασή του το εικονιζόμενο crossover, που προς το παρόν φέρει την ονομασία EXP 9, θα αποτελέσει το τρίτο μοντέλο της οικογένειας Bentley, μαζί με την Mulsane και τις ποικίλες εκδόσεις της Continental. Σχεδιαστικά, οι επιλογές των ιθυνόντων της βρετανικής εταιρείας αποπνέουν δυναμισμό και πολυτέλεια, υιοθετώντας όλα τα γνώριμα στοιχεία των υπολοίπων μοντέλων της εταιρείας, όπως είναι η χαρακτηριστική μάσκα και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Highlight της εξωτερικής περιβολής της EXP 9 F αποτελούν οι τροχοί των 23(!) ιντσών, με την πληθώρα ακτινών, οι οποίες εσκεμμένα θυμίζουν τις «λεπίδες» των τουρμπίνων των αεροσκαφών, ενώ οι ύπαρξη μονού μπουλονιού παραπέμπει στις αγωνιστικές προτάσεις της μάρκας.

Στο εσωτερικό, η πολυτέλεια είναι το κυρίαρχο στοιχείο, με τα πάντα να έχουν κατασκευαστεί, όπως σε κάθε Bentley, χειροποίητα. Το ξύλο αποτελεί το βασικό συστατικό της καμπίνας, ενώ το παρών δίνουν τόσο το κορυφαίας ποιότητας δέρμα, όσο και το αλουμίνιο. Η 4+1 διάταξη των καθισμάτων εξασφαλίζει άπλετο χώρο (σ.σ.: το μήκος του οχήματος είναι κοντά στα 5 μ., ενώ το μεταξόνιο του είναι κατά 200 χλστ. μεγαλύτερο από εκείνο του Range Rover και κατά 150 χλστ. σε σχέση με το αντίστοιχο της Porsche Cayenne), ενώ, όπως είναι αναμενόμενο, η πληθώρα πολυτελών αξεσουάρ και η ύπαρξη κάθε μορφής διασύνδεσης μέσω ίντερνετ πρέπει να θεωρείται εκ των ουκ άνευ.

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οι ιθύνοντες της βρετανικής εταιρείας δεν έχουν ακόμα καταλήξει επίσημα ποια θα είναι αυτά που θα τοποθετηθούν κάτω από το καπό του αυτοκινήτου που τελικά θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής. Ωστόσο, οι όποιες επιλογές αφορούν τον 6λιτρο W12 twin turbo, ο οποίος συνδυάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων αποδίδοντας 600 ίππων και 800 Nm, στο νέο 4λιτρο, επίσης, twin turbo V8 ή μια λύση με υβριδικό σύστημα κίνησης.  Όταν η νέα ΕXP 9 F πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της Bentley (άγνωστο πότε), η παραγωγή της θα κυμαίνεται στις 3.500 μονάδες σε ετήσια βάση, ενώ, ανάλογα με τη ζήτηση, η τιμή αυτή μπορεί να ανέλθει έως και τις 5.000 μονάδες.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ