Για άλλη μια φορά τα πλήθη συνέρρευσαν στο κτήμα του λόρδου Μαρτς, στο οποίο εδώ και κάμποσα χρόνια διοργανώνεται το περίφημο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood.
Για άλλη μια φορά τα πλήθη συνέρρευσαν στο κτήμα του λόρδου Μαρτς, στο οποίο εδώ και κάμποσα χρόνια διοργανώνεται το περίφημο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood. Πρόκειται για μια μοναδική γιορτή της αυτοκίνησης, που όμοιά της δεν υπάρχει, καθώς στη συγκεκριμένη διοργάνωση δεν έχει μόνο την ευκαιρία τα δεις όλη την ιστορία της αυτοκίνησης, συγκεντρωμένη σε ένα χώρο, αλλά και να παρακολουθήσεις ζωντανά τους ιστορικούς, αλλά και τους σύγχρονους εκπροσώπους των 4 και 2 τροχών να αναμετρώνται με το χρόνο, στην έστω και υποτυπώδη, ανάβαση που έχει στηθεί μέσα στο κτήμα, όπως επίσης σε μια ειδικά διαμορφωμένη χωμάτινη διαδρομή.
Η αυλαία της φετινής εκδήλωσης άνοιξε την περασμένη Πέμπτη, δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να επισκεφθεί τα περίπτερα των εταιρειών που χρησιμοποιούν το Goodwood, όχι μόνο για να προβάλουν τη γκάμα τους, αλλά και για να λανσάρουν να νέα τους μοντέλα. Έτσι, τη συγκεκριμένη διοργάνωση αξιοποίησε η Ford να παρουσιάσει στο κοινό τη νέα Mustang, αλλά και το ανανεωμένο Focus ST, ενώ η Peugeot το 208 GTi special edition, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 30 ετών για την έκδοση GTi.
Αντίστοιχα η Mercedes γιορτάζοντας τα 120 χρόνια αγωνιστικής εμπλοκής, είχε πλούσια παρουσία στη διοργάνωση, με τα ασημένια της βέλη να παρελαύνουν μπροστά από τους 50.000 θεατές, με τους Λούις Χάμιλτον και τον καλά στεκούμενο Στέρλινγκ Μος πίσω από το τιμόνι των μονοθέσιων, να υπογραμμίζουν τη διαχρονική παρουσία της φίρμας στους αγώνες. Σημαντικές προσωπικότητες έδωσαν το παρών, ενώ ονόματα όπως οι Ντέιμον Χιλ, Τζάκι Στιούαρτ, Τζον Σέρτις, αλλά και Σεμπαστιάν Λεμπ ήταν εκεί για να εντυπωσιάσουν το κοινό σε χρονομετρημένα ή μη περάσματα.
Οι προθέσεις της παρουσίας του Λεμπ στο Goodwood ήταν ξεκάθαρες, θέλοντας να σπάσει το χρόνο της ανάβασης πίσω από το τιμόνι του 208Τ16 του Pikes Peak, που κρατάει επί χρόνια κρατάει ο Χάιντφελντ με τη McLaren MP. Η πρώτη προσπάθεια του Λεμπ, στο πέρασμα του Σαββάτου, όχι μόνο δεν έσπασε πέτυχε το στόχο της, αλλά υπερκεράστηκε από τη Maserati MC12 του Μάικλ Μπάρτελ. Την παρτίδα έσωσε η τελική αναμέτρηση της Κυριακής, όπου σε αντίθεση με τον οδηγό της Maserati, ο Λεμπ βελτίωσε την επίδοσή του, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο της φετινής διοργάνωσης, χωρίς να όμως να πλησιάσει κοντά στο να ανατρέψει το ρεκόρ της ανάβασης, κάτι για το οποίο – σύμφωνα με τον ίδιο – ευθύνονταν οι κοντές σχέσεις του αυτοκινήτου του.
Μετά την αναμφισβήτητη επιτυχία και του φετινού θεσμού, οι απανταχού φίλοι της Αυτοκίνησης, οι εταιρείες και οι κάτοχοι των ιστορικών οχημάτων έδωσαν ήδη το ραντεβού τους για την επόμενη διοργάνωση.