Ο διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff θα συναντηθεί με τον Lewis Hamilton το Φεβρουάριο «το αργότερο», για πρώτη φορά από τον περασμένο Δεκέμβριο.
Οι δύο άνθρωποι της Mercedes διατηρούν επαφή μέσω μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων, αλλά έπειτα από το περυσινό Grand Prix του Αμπού Ντάμπι και την εκδήλωση αποχαιρετισμού του Valtteri Bottas στο εργοστάσιο της ομάδας μετά το τέλος της σεζόν, δεν έχουν βρεθεί στο ίδιο δωμάτιο.
Ο Hamilton έχει διατηρήσει στάση σιωπής στα κοινωνικά δίκτυα. Πριν από μερικές ημέρες κυκλοφόρησε μια φωτογραφία του, από κάποιον που τον είδε στους δρόμους της Νέας Υόρκης.
Παράλληλα, ο καινούργιος του team-mate, George Russell, επισκέφθηκε ήδη το εργοστάσιο της ομάδας και έβγαλε μερικές φωτογραφίες με την επίσημη ένδυση της Mercedes.
Ο Wolff, που πρόσφατα γιόρτασε τα 50ά του γενέθλια, δήλωσε στην αυστριακή εφημερίδα Kronen Zeitung ότι θα συναντηθεί με τον Hamilton «το Φεβρουάριο το αργότερο, και σίγουρα όχι για να πιούμε τεκίλα. Είχα αρκετή στο Αμπού Ντάμπι».
Αξίζει να αναφερθεί ότι την ημέρα μετά το φινάλε της περυσινής σεζόν, κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο βίντεο του Wolff να είναι σε πάρτι, μεθυσμένος με τον ισχυρισμό ότι είχαν κινηματογραφηθεί το προηγούμενο βράδυ.
Η Mercedes προσέγγισε τους λογαριασμούς που ανήρτησαν τα βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα και τους ζήτησε να τα κατεβάσουν, όπως και έγινε.
O Wolff δήλωσε ότι αυτό που συνέβη στο Αμπού Ντάμπι, «δε θα ξεχαστεί ποτέ. Διότι αυτό που συνέβη στον Lewis ήταν απλά λάθος. Εκείνη την ημέρα ήταν ανίκητος. Μέχρις ότου οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να κάνουν τρεις παραβάσεις των κανονισμών».
«Είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς. Θα μας μείνει για πάντα, παρόλο που ο Max Verstappen είναι ένας άξιος Παγκόσμιος Πρωταθλητής (με την απόδοσή του) κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αλλά εκείνη την ημέρα, ο ένας ήταν καλύτερος από τον άλλο, και δεν κέρδισε».
«Είμαι σε θέση να το ‘βάλω στο κουτί του’ στο μυαλό μου. Βγάζουμε τα συμπεράσματά μας από αυτό και θέλουμε να δώσουμε τις σωστές απαντήσεις στην πίστα. Αυτό θα είναι αρκετά δύσκολο με τους νέους κανονισμούς».
Όσον αφορά τον Lewis Hamilton, ο Wolff δήλωσε: «Όποιο εμπόδιο κι αν του έχουν βάλει στο δρόμο του, σε όλη του τη ζωή ήξερε ότι πρέπει να μιλήσει στην πίστα. Αλλά είναι απίστευτα δύσκολο γι’ αυτόν, μέχρι να βρει έναν τρόπο ανάμεσα στο να έχει δίκιο και να έχει άδικο. Απλά χρειάζεται χρόνος».
«Ελπίζω πραγματικά να τον ξαναδούμε (στην πίστα). Είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του σπορ μας. Θα ήταν ντροπή για ολόκληρη τη Formula 1, αν ο καλύτερος οδηγός αποφάσιζε να αποχωρήσει εξαιτίας εξωφρενικών αποφάσεων».
Η FIA θα κοινοποιήσει τα αποτελέσματα της έρευνας που θα διεξάγει σχετικά με τα γεγονότα του GP Αμπού Ντάμπι στην Επιτροπή της F1 (όπου συμμετέχουν οι διευθυντές των ομάδων) και επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με αυτήν θα γίνουν στις 18 Μαρτίου, στην επόμενη συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, μόλις δύο ημέρες πριν τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν του 2022 της Formula 1.
H ανακοίνωση της FIA άφησε υπαινιγμούς ότι ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές στη διάρθρωση του τμήματος της FIA που ασχολείται με τους αγώνες μονοθεσίων, ενώ οι φήμες ότι ο Michael Masi θα απομακρυνθεί από τη θέση του ως διευθυντής αγώνων έχει ενταθεί από την αρχή του νέου έτους.
Αρκετοί πιστεύουν ότι θα είναι πολύ δύσκολο για τον Αυστραλό να διατηρήσει τη θέση του στη FIA. Υπάρχει μια αίσθηση ότι αν συνεχίσει ως αγωνιστικός διευθυντής, οποιαδήποτε μελλοντική του απόφαση θα επισκιάζεται από τα γεγονότα του Αμπού Ντάμπι.
Το πρόβλημα είναι ποιος θα αντικαταστήσει τον Masi, αν ο Αυστραλός δει την πόρτα της εξόδου, καθώς δεν υπάρχει προφανής υποψήφιος αντικαταστάτης.
Άλλωστε και ο Masi, είχε βρεθεί ξαφνικά στο ρόλο αυτό, μετά τον αιφνίδιο θάνατο του προκατόχου της θέσης του, Charlie Whiting, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της σεζόν του 2019. Ο Whiting είχε εμπειρία 30 ετών ως διευθυντής αγώνων της F1.
Με τη σεζόν του 2022 να έχει 23 αγώνες προγραμματισμένους, οι απαιτήσεις από τη θέση του διευθυντή αγώνων θα είναι μεγαλύτερες από ποτέ.
Στις συζητήσεις της FIA με τις ομάδες, το μέλλον του Masi θα είναι σίγουρα ένα από τα θέματα που θα τεθούν στο τραπέζι.
Θα είναι σημαντικό για τη FIA να κάνει τουλάχιστον κάποια βήματα, προς τη σωστή κατεύθυνση, σε μια προσπάθεια ανάκτησης αξιοπιστίας. Η FIA πρέπει να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη οδηγών, ομάδων και κυρίως, των οπαδών._Φ.Λ.