Ο Nico Hulkenberg με την Force India σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της τρίτης ημέρας του πρώτου τεστ χειμερινών δοκιμών, όπου ο Romain Grosjan με την Haas κατετάγη 2ος! Ferrari και McLaren αντιμετώπισαν προβλήματα, σε αντίθεση με την Mercedes, που διένυσε 750 χλμ.
O Hulkenberg ήταν ο μοναδικός οδηγός που χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή (super soft) γόμα της Pirelli για να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:23.110, στην πρώτη του επαφή με την καινούργια Force India. O Γερμανός συμπλήρωσε 460 χλμ. με την VJM09. Στη δεύτερη θέση του πίνακα των χρόνων κατετάγη ο Grosjean, o οποίος χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα για να σημειώσει την ταχύτερη επίδοσή του (1:25.874), σε μια πολύ καλή ημέρα για την Haas, η οποία κάλυψε 380 χλμ. Καθόλου άσχημα για τη νεοσύστατη ομάδα στην τρίτη μόλις ημέρα δοκιμών στην ιστορία της.
Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε με την μέση γόμα ο Kimi Raikkonen, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του σήμερα με την καινούργια Ferrari. O Φινλανδός έχασε τρεις ώρες το πρωί καθώς η Scuderia προσπαθούσε να επιλύσει ένα πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου της SF16-H. Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε πάντως, ανέφερε ότι απλά διενεργούνταν έλεγχοι. Ο Raikkonen περιορίστηκε σε 360 χλμ. δοκιμών σήμερα, αλλά δήλωσε ότι το μονοθέσιο είναι ήδη καλύτερο από αυτό του 2015, αν και θα πρέπει να γίνουν βελτιώσεις στο ζύγισμα καθώς η ομάδα δεν έχει κάνει αλλαγές στο στήσιμο της SF16-H. Ο Φινλανδός δήλωσε επίσης ότι θα πρέπει να συνηθίσει το καινούργιο τιμόνι της Ferrari και τα πιο ψηλά πλευρικά προστατευτικά για το κεφάλι του οδηγού, που επιβάλλουν οι φετινοί τεχνικοί κανονισμοί.
Στην 4η θέση κατετάγη ο Kevin Magnussen στην πρώτη του επαφή με το μονοθέσιο της Renault. O Δανός χρησιμοποίησε την μαλακή γόμα για να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο του (1:26.014). Παρ’ ότι ο Magnussen είχε καλύτερη ημέρα από αυτές του team mate του, Jolyon Palmer, διανύοντας 517 χλμ. Ωστόσο, o Δανός προκάλεσε την τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, μία ώρα πριν τη λήξη της διαδικασίας, όταν σταμάτησε τη Renault του στην έξοδο του pit lane. Προσπάθησε να επιστρέψει στην πίστα 45 λεπτά αργότερα, για του να συμβεί ξανά το ίδιο πράγμα…
Στην 5η θέση κατετάγη ο Nico Rosberg, έχοντας χρησιμοποιήσει τη μέση γόμα. Λόγω των πολυάριθμων χιλιομέτρων που έχει τη δυνατότητα να καλύψει η Mercedes, αποφάσισε να χωρίσει τα οδηγικά καθήκοντα μεταξύ των δύο πιλότων της στις δύο τελευταίες ημέρες του τεστ, καθώς ο Lewis Hamilton ανέφερε ότι ήταν ακόμη πιασμένος από την πρώτη ημέρα δοκιμών. Ο Βρετανός κατετάγη στην 8η θέση (χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα), έχοντας αναλάβει να οδηγήσει την W07 το απόγευμα. Μεταξύ τους, οι δυο οδηγοί της γερμανικής ομάδας διένυσαν περισσότερα από 750 χλμ. σήμερα. Ο Rosberg δήλωσε το προφανές, δηλαδή ότι η Mercedes δεν έχει δείξει ακόμα όλα τα χαρτιά της. Υπενθυμίζουμε ότι η Mercedes έχει χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής μονάχα τη μέση γόμα.
Ο Carlos Sainz (6ος, με τη μέση γόμα) ήταν ο πιο παραγωγικός οδηγός σήμερα, καλύπτοντας την απόσταση που κάλυψαν μαζί οι δύο πιλότοι της Mercedes. O Ισπανός δήλωσε ικανοποιημένος από το ζύγισμα της Toro Rosso, από την οποία λείπουν ακόμη σημαντικά αεροδυναμικά εξαρτήματα έκδοσης 2016. Ο Sainz αντιμετώπισε ένα περίεργο περιστατικό, όταν κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας, οι μηχανικοί δεν είχαν βιδώσει σωστά το δεξιό πίσω μπουλόνι του κατά τη διάρκεια ενός pit stop. O Ισπανός αναγκάστηκε να σταματήσει στο τέλος του pit lane, χωρίς περαιτέρω συνέπειες.
Πίσω από τον Sainz κατετάγη ο Felipe Nasr με την περυσινή Sauber και έχοντας χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα. Ο Daniil Kvyat, που σημείωσε τον 9ο χρόνο, δεν είχε μια απολύτως θετική πρώτη ημέρα δοκιμών με την Red Bull RΒ12, καθώς θα ήθελε να έχει συμπληρώσει περισσότερους γύρους. Ο Ρώσος δεν είχε τη δυνατότητα να κάνει κάτι τέτοιο, λόγω προβλημάτων που παρουσιάστηκαν. Χωρίς να σημειώνει εντυπωσιακούς χρόνους, η Williams συνεχίζει να διεξάγει μια καλή προετοιμασία, με τον Felipe Massa να διανύει 507 χλμ. στην πρώτη του ημέρα πίσω από το τιμόνι της FW38. H ομάδα είχε προσθέσει σήμερα μερικές αεροδυναμικές λεπτομέρειες (tyre squirts) στο πάτωμα εμπρός από τα πίσω ελαστικά. Ο Massa τελείωσε την ημέρα του νωρίτερα απ’ όσο θα ήθελε, λόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε στους αυλούς εισαγωγής του V6 της Mercedes.
Την πρώτη της κακή ημέρα στις φετινές δοκιμές είχε σήμερα η McLaren. Καθώς ο αντικαταστάτης του Yasuhisa Arai στη Honda, Yusuke Hasegawa έδινε τις πρώτες του συνεντεύξεις στους δημοσιογράφους, καπνοί έβγαιναν από το πίσω μέρος της McLaren του Button. Μια υδραυλική διαρροή ήταν η ρίζα του προβλήματος, που ενεργοποίησε τον αυτόματο πυροσβεστήρα. Το πρόβλημα αυτό κράτησε την ομάδα κλειδωμένη στο γκαράζ της για ολόκληρο σχεδόν το απόγευμα. O Hasegawa δήλωσε ότι σκοπός της Honda για το 2016 είναι να βελτιώσει την αξιοπιστία και να αυξήσει την παραγόμενη ισχύ. Ο Ιάπωνας επιβεβαίωσε την υιοθέτηση μεγαλύτερου τούρμπο, που θα βοηθήσει τη διαδικασία ανάκτησης ενέργειας. Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier, δήλωσε ότι οι προσομοιώσεις της ομάδας συνιστούν ότι το φετινό μονοθέσιο θα είναι 3-5 δλ. στο γύρο ταχύτερο από το περυσινό, ανάλογα την πίστα.
Στην τελευταία θέση του πίνακα των χρόνων βρέθηκε ο Rio Haryanto, οδηγώντας για πρώτη φορά την Manor MRT05. Δυστυχώς, ο Ινδονήσιος είχε ένα τετ-α-κέ λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, και η Manor έμεινε ακινητοποιημένη στην αμμοπαγίδα προκαλώντας κόκκινη σημαία._Φ.Λ.