top icon
Formula 1

Κι άλλη τεχνική μεταγραφή για την Aston Martin

H Aston Martin απέσπασε τον επικεφαλής αεροδυναμικής της Red Bull, Dan Fallows, ο οποίος θα αναλάβει τη θέση του τεχνικού διευθυντή στην ομάδα που βασίζεται στο Silverstone.

Μόλις μία εβδομάδα μετά την είδηση της μεταγραφής του επικεφαλής σχεδιαστή της Alfa Romeo, Luca Furbatto, γνωστοποιήθηκε ότι η Aston Martin εξασφάλισε της υπηρεσίες ενός ακόμη υψηλά ιστάμενου τεχνικού, του Dan Fallows. O Βρετανός θα αναλάβει τον έλεγχο της αεροδυναμικής εξέλιξης και το συνολικό σχεδιασμό του μονοθεσίου της Aston Martin, καθώς και την άμεση έως μεσοπρόθεσμη τεχνική στρατηγική της ομάδας.

Ωστόσο, αυτή τη φορά, την ανακοίνωση δεν την έκανε η Aston Martin, αλλά η Red Bull! Εντούτοις, η προσχώρηση του Fallows στην Aston Martin ίσως αργήσει, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθυντή της Red Bull, Christian Horner, απομένουν ακόμη δύο χρόνια στο συμβόλαιο του 48χρονου αεροδυναμιστή με την αυστριακή ομάδα. Ο διευθυντής της Aston Martin, Otmar Szafnauer, δήλωσε ότι η ομάδα του διαπραγματεύεται ακόμη την ημερομηνία που ο Fallows θα αναλάβει καθήκοντα στο Silverstone.

Πρόκειται για ακόμη μια κίνηση που δείχνει τις προθέσεις της Aston Martin στην Formula 1, στόχος της οποίας είναι να διεκδικεί τίτλους εντός της επόμενης πενταετίας. Επίσης, ο Fallows είναι ένας τεχνικός τον οποίο γνωρίζει προσωπικά ο Sebastian Vettel, από την εποχή των τίτλων του με την Red Bull.

Ο Andy Green θα είναι επικεφαλής τεχνικό στέλεχος, αναλαμβάνοντας την επίβλεψη της σφαιρικής προοπτικής της ομάδας για το μέσο και μακροπρόθεσμο μέλλον. Ο Furbatto θα αναλάβει την ευθύνη για την μηχανολογία στο εργοστάσιο, την υποστήριξη και τα εγχειρήματά της, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων κατασκευών, αξιοπιστίας, έρευνας και εξέλιξης. Ο μέχρι πρότινος διευθυντής μηχανολογίας απόδοσης, Tom McCullough, έγινε διευθυντής απόδοσης, εξακολουθώντας να είναι υπεύθυνος για τη μηχανολογία πίστας καθώς και στο εργοστάσιο, στα τμήματα αεροδυναμικής απόδοσης, απόδοσης οχήματος, προσομοιώσεων και λογισμικού απόδοσης.

Έχοντας αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο του Southampton το 1996, με μεταπτυχιακό μηχανολόγου στην Αεροναυτική και την Αστροναυτική, ο Fallows ξεκίνησε να εργάζεται στη Lola ως αεροδυναμιστής, σε εγχειρήματα αγώνων αντοχής και IndyCar. To 2002 προσχώρησε στο δυναμικό της ομάδας Formula 1 της Jaguar. Όταν η Ford ανακοίνωσε την πώληση της ομάδας στην Red Bull, ο Fallows μετέβη στην Dallara.

Ωστόσο, το 2006 ο Fallows επέστρεψε στο Milton Keynes και την ομάδα που πλέον ονομαζόταν Red Bull, ως ηγέτης ομάδας αεροδυναμιστών στο τεχνικό τμήμα. Το 2014, η McLaren, που είχε ήδη εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του πρώην συνεργάτη στη Red Bull, Πίτερ Προδρόμου, απέσπασε την υπογραφή του Fallows σε συμβόλαιο συνεργασίας. Εντούτοις, η Red Bull κατάφερε να τον πείσει να παραμείνει στο Milton Keynes, με προαγωγή στη θέση του επικεφαλής αεροδυναμικής (και αύξηση απολαβών) την οποία προκατείχε ο Προδρόμου. Ο Fallows παρέμενε σε αυτή τη θέση μέχρι τη σημερινή ανακοίνωση της Red Bull.

McLaren και Red Bull ενεπλάκησαν σε δικαστική μάχη για το δικαίωμα συνεργασίας με τον Fallows, η οποία έληξε με (μη οικονομικό) συμβιβασμό μεταξύ των δύο μερών εκτός δικαστηρίου. Η συμφωνία πιθανότατα συμπεριλάμβανε την νωρίτερη απελευθέρωση του Προδρόμου από την Red Bull, ώστε να έχει τη δυνατότητα να προσχωρήσει στο δυναμικό της McLaren πριν την προβλεπόμενη λήξη του συμβολαίου του με την αυστριακή ομάδα._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ