X
Αγώνες

Τα χρώματα της Red Bull

H ομάδα της Red Bull παρουσίασε το χρωματισμό με τον οποίο θα αγωνίζεται φέτος στην F1, επάνω σε ένα… περυσινό μονοθέσιο.

Ο τρόπος με τον οποίο έχει «διακοσμηθεί» το μονοθέσιο της Red Bull παρουσιάζει μερικές τροποποιήσεις σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, χωρίς ωστόσο να αποκλίνει πολύ από την παραδοσιακή εμφάνιση της ομάδας. Από το αμάξωμα της Red Bull απουσιάζει το λογότυπο της Infiniti, η οποία είναι πλέον από τους βασικούς σπόνσορες της Renault. Ωστόσο, έχει παραμείνει το λογότυπο της Total, προμηθεύτριας λιπαντικών και καυσίμων. Παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας της Renault θα χρησιμοποιείται υπό την ονομασία Tag-Heuer, το λογότυπο της εταιρείας ρολογιών δεν καλύπτει ιδιαίτερα μεγάλη επιφάνεια στο αμάξωμα. Αυτό σημαίνει ότι η συμφωνία με την Tag-Heuer δεν αποφέρει πολλά έσοδα στη Red Bull.

Η καινούργια Red Bull RB12 θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση τη Δευτέρα στη Βαρκελώνη, κατά την έναρξη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης. Η RB12 ξεκίνησε τα υποχρεωτικά crash test τη Δευτέρα και τα ολοκλήρωσε μόλις μία ώρα πριν την έναρξη της εκδήλωσης κατά την οποία παρουσιάστηκε ο φετινός χρωματισμός το απόγευμα της Τετάρτης. Ο διευθυντής της ομάδας, Christian Horner, σχολίασε: «Παίρνουμε ρίσκα που άλλες ομάδες δε θα ονειρεύονταν καν, όπως να μην έχουμε ολοκληρώσει κάποιο crash test μια εβδομάδα πριν από το πρώτο τεστ. Οι περισσότεροι άνθρωποι είχαν ξεγράψει την Red Bull για φέτος, αλλά είμαστε μαχητές και έχουμε επικεντρωθεί στην προσπάθεια να επιστρέψουμε σε ανταγωνιστική θέση. Θα ήταν απερισκεψία να ξεγράψει κανείς μια ομάδα με το δυναμικό των ανθρώπων που διαθέτει η Red Bull. Ελπίζουμε ότι θα βρισκόμαστε στο Q3 στην Αυστραλία. Αυτό θα είναι ένα σημείο εκκίνησης επάνω στο οποίο θα μπορούμε να χτίσουμε».

Ωστόσο, η Red Bull, έχοντας χάσει την εργοστασιακή υποστήριξη της Renault, βρίσκεται θεωρητικά τουλάχιστον σε πιο δυσμενή θέση απ’ ότι πέρυσι. Η γαλλική μονάδα ισχύος δεν θα είναι σχεδιασμένη πια για το μονοθέσιο της Red Bull, αλλά για αυτό της Renault. Η γαλλική εταιρεία έχει υποσχεθεί ισότιμη μεταχείριση στη Red Bull, ότι δηλαδή θα έχει την ίδια έκδοση κινητήρα με την εργοστασιακή ομάδα. Ωστόσο, οι πιο καχύποπτοι πιστεύουν ότι η Red Bull δε θα έχει στη διάθεσή της το λειτουργικό λογισμικό που θα χρησιμοποιεί η Renault, γεγονός που θα περιορίζει τις επιδόσεις των πελατειακών κινητήρων, όπως συμβαίνει στην περίπτωση των ομάδων που εξαρτώνται από την Ferrari για την προμήθεια μονάδων ισχύος.

Ο Daniel Ricciardo, ο πιο έμπειρος οδηγός της Red Bull, δήλωσε: «Πιστεύω ότι θα ξεκινήσουμε με πολύ μικρή βελτίωση από πέρυσι. Νομίζω ότι η Toro Rosso θα είναι ανταγωνιστική σε σύγκριση με εμάς στους πρώτους αγώνες. Δεν είναι αδύνατο να βρεθούν εμπρός από εμάς. Αλλά νομίζω ότι καθώς η σεζόν θα προχωρήσει, θα έχουμε περισσότερο χώρο για εξέλιξη και βελτίωση, διότι, προφανώς είμαστε η μεγαλύτερη ομάδα. Εάν ξεκινήσουμε τη σεζόν μπροστά τους, νομίζω ότι θα είναι ένα πάρα πολύ καλό σημάδι, αλλά δε θα έχω αποθαρρυνθεί εάν καταλήξουν μπροστά από εμάς στη Μελβούρνη». Ο Αυστραλός οδηγός εξήγησε ότι είναι καλύτερο να υπάρχουν περιορισμένες προσδοκίες, ώστε να μην παρουσιαστεί πτώση ηθικού και απώλεια κινήτρου.

Ο Horner παραδέχθηκε ότι η Red Bull στοχεύει στο δεύτερο μισό της σεζόν για να παράγει μερικές εκπλήξεις. Ο Βρετανός ισχυρίζεται ότι οι περυσινοί κινητήρες Ferrari που θα χρησιμοποιεί η Toro Rosso είναι 0,8 δλ. στο γύρο ταχύτεροι από αυτούς της Renault και το πιθανότερο είναι η θυγατρική ομάδα να βρεθεί εμπρός από την πλουσιότερη συγγενή της στην αρχή της σεζόν. H Toro Rosso θα κάνει το χειμερινό ντεμπούτο της με ένα μπλε μονοθέσιο, του οποίου ο τελικός χρωματισμός θα παρουσιαστεί στις 29 Φεβρουαρίου. Κάποιοι εικάζουν ότι η καθυστέρηση για την τελειοποίηση του χρωματισμού ενδέχεται να οφείλεται σε συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις με την ισπανική πετρελαϊκή CEPSA, που αποτελεί έναν από τους βασικούς σπόνσορες της ιταλικής ομάδας τα τελευταία χρόνια._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!