H Aston Martin βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις ώστε να επιστρέψει στην F1 ως σπόνσορας της Red Bull, σε μια συνεργασία που θα δει την αυστριακή ομάδα να παραλαμβάνει κινητήρες Mercedes!
Εάν οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε συμφωνία, η Aston Martin θα γίνει βασικός σπόνσορας της ομάδας και τεχνικός συνεργάτης, όπως είναι τώρα η Infiniti. H Mercedes κατέχει το 5 % της Aston Martin και αναφέρεται ότι υποστηρίζει συνεργασία όντας πρόθυμη να παράσχει τους κινητήρες της, καθώς δε βλέπει την εταιρεία ως ανταγωνίστρια στην αγορά αυτοκινήτων παραγωγής. Άλλωστε, υπάρχει το αντίστοιχο παράδειγμα της Lotus, η οποία χρησιμοποιεί φέτος κινητήρες Mercedes.
Οι συζητήσεις μεταξύ Aston Martin και Red Bull λέγεται ότι ξεκίνησαν από τον CEO της βρετανικής εταιρείας, Andy Palmer και τον διευθυντή επικοινωνίας και μάρκετινγκ Simon Sproule. Αμφότεροι βρίσκονταν πίσω από την ιδέα της συνεργασίας της Infiniti, της εταιρείας πολυτελείας της Nissan, η οποία έχει συνάψει συμμαχία με τη Renault, η οποία προμηθεύει με κινητήρες την αυστριακή ομάδα από το 2007 μέχρι σήμερα. Με μια πολύ έξυπνη κίνηση μάρκετινγκ, η Infiniti έλαβε πολύ περισσότερη προβολή από τις επιτυχίες της Red Bull, απ' ότι η Renault, που παρείχε τα τεχνικά μέσα για την επίτευξή τους.
Με τον ίδιο τρόπο, η Aston Martin θέλει να προβάλλεται στο μονοθέσιο της Red Bull και στο να εμφανίζεται στην επίσημη ονομασία της ομάδας, με τους κινητήρες να φέρουν κανονικά το όνομα της Mercedes. Όπως η ομάδα ονομάζεται τώρα Infiniti Red Bull-Renault (με την τελευταία να προμηθεύει τους κινητήρες), θα μπορούσε στο μέλλον να γίνει Aston Martin Red Bull-Mercedes. Πάντως, υπεύθυνος Τύπου της Aston Martin, που ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη Red Bull, αρνήθηκε να σχολιάσει. Υπενθυμίζουμε ότι η Red Bull διαθέτει συμβόλαιο συνεργασίας με τη Renault και για το 2016, αλλά οι σχέσεις των δύο εταιρειών είναι τεταμένες. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko δήλωσε ότι η ομάδα θα πρέπει να αποφασίσει για το μέλλον της πριν τις καλοκαιρινή διακοπή λειτουργίας των εργοστασίων της F1 τον Αύγουστο. Παράλληλα, αυξάνονται οι φήμες που θέλουν τη Renault να αγοράζει το 51% της ομάδας της Lotus με το υπόλοιπο 49% να παραμένει στα χέρια του Gerard Lopez. H Renault ήταν ιδιοκτήτρια της ομάδας αυτής (που βασίζεται στο Enstone της Αγγλίας) μεταξύ 2000 και 2009.
Η Aston Martin είχε εισέλθει στην F1 ως κατασκευαστής τη διετία 1959-1960. Ενώ ακόμα το εγχείρημα βρισκόταν στα σκαριά, η CSI (το αγωνιστικό τμήμα της FIA τότε) ανακοίνωσε τη μετάβαση σε κινητήρες 1,5 λίτρων για το 1961. Τα σχέδια της Aston Martin είχαν ήδη δεχθεί πλήγμα πριν ξεκινήσουν. Eντέλει, η DBR4/250 κατασκευάστηκε, αλλά ήταν υπέρβαρη και δεν είχε επαρκή ιπποδύναμη. Επιπλέον, διέθετε τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός από τον οδηγό, τη στιγμή που μονοθέσια με τον κινητήρα πίσω άρχισαν να σαρώνουν τις νίκες και έδειχναν το δρόμο για το μέλλον. Έπειτα από μόλις 5 αγώνες η Aston Martin αποχώρησε από την F1 (έπειτα από το απογοητευτικό για την ίδια Βρετανικό GP του 1960), έχοντας να επιδείξει ως κάτι αξιομνημόνευτο μονάχα μια 2η θέση εκκίνησης, του Roy Salvadori στο Βρετανικό GP του 1959…_Φ.Λ.
Ενημέρωση: Ο μέτοχος της ομάδας της Mercedes, Niki Lauda, απέκλεισε το ενδεχόμενο προμήθειας κινητήρων στη Red Bull, δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει καμία συζήτηση. «Τρώμε πρωινό κάθε μέρα με τον Helmut Marko, οπότε θα το ήξερα». Αναφέρεται επίσης ότι η Mercedes προτιμάει να αποφύγει συνεργασία με τη Red Bull, δεδομένης της κριτικής που ασκεί η τελευταία στη Renault.