H Ferrari ανακοίνωσε επίσημα ότι θα παρουσιάσει το καινούργιο της μονοθέσιο για το φετινό πρωτάθλημα Formula 1 την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου, μέσω του επίσημου ιστότοπου της Scuderia.
H ιταλική ομάδα θα δημοσιοποιήσει φωτογραφίες του καινούργιου της μονοθεσίου στις 15:00 ώρα Ελλάδας της Παρασκευής. Η νέα Ferrari αναμένεται να παρουσιάζει διαφορετικό χρωματισμό από πέρυσι, με περισσότερο λευκό στο κάλυμμα του κινητήρα, εμπνευσμένο από τα χρώματα που χρησιμοποιούσε η Scuderia τη δεκαετία του 1970. Η Ferrari έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική χρήση της πίστας της Βαρκελώνης την Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου, την ημέρα δηλαδή πριν την έναρξη του πρώτου τεστ των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, ώστε να πραγματοποιήσει την ημέρα κινηματογράφησης προωθητικού υλικού που προβλέπουν οι κανονισμοί. Η Ferrari θα χρησιμοποιήσει αυτή την ημέρα για να πραγματοποιήσει το shakedown του καινούργιου μονοθεσίου –όπως θα κάνουν και άλλες ομάδες. Μάλιστα, η McLaren ήθελε να κλείσει την πίστα της Βαρκελώνης για λογαριασμό της εκείνη την Κυριακή, αλλά τα σχέδια της Ferrari έβαλαν φρένο σε αυτά της βρετανικής ομάδας, που θα παρουσιάσει εκείνη την ημέρα το μονοθέσιό της μέσω διαδικτύου.
To φετινό μονοθέσιο της Ferrari -με εσωτερική κωδική ονομασία 667- αναμένεται να φέρει κοντό ρύγχος (κάτι μεταξύ των περυσινών της Mercedes και της Toro Rosso) και εμπρός ανάρτηση με push rod, σε αντίθεση με τα ιταλικά μονοθέσια των τελευταίων τεσσάρων ετών, που χρησιμοποιούσαν pull rod. Τα καλύμματα των πλευρικών ψυγείων αναμένεται να είναι χαμηλότερα από πέρυσι, και η ζώνη γύρω από το κιβώτιο πιο μικρών διαστάσεων.
O Kimi Raikkonen φτιάχνει κάθισμα για το καινούργιο μονοθέσιο της Ferrari.
Μεγάλες αλλαγές αναφέρεται ότι έχουν διεκπεραιωθεί τομέα της μονάδας ισχύος. Το intercooler που βρισκόταν εντός του V των κυλίνδρων μεγάλωσε σε διαστάσεις διαχωρίστηκε σε δύο τμήματα. Το μεγαλύτερο εξ αυτών θα είναι τοποθετημένο εντός του πλαισίου, επάνω από το ρεζερβουάρ καυσίμου (όπως και στη Mercedes). To δεύτερο τμήμα του Intercooler θα είναι τοποθετημένο στο αριστερό ψυγείο. Η MGU-K, που πέρυσι ήταν τοποθετημένη μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του κιβωτίου, θα βρίσκεται φέτος στην αριστερή πλευρά του V6. To ντεπόζιτο λαδιού θα είναι πιο χαμηλό και φαρδύ, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Ο συμπλέκτης μεταφέρθηκε από το πίσω μέρος του κινητήρα στο εμπρός μέρος του κιβωτίου και συνδέεται με το στροφαλοφόρο μέσω ενός δευτερεύοντα άξονα. Ο φετινός κινητήρας της Ferrari θα φέρει επίσης αυλούς εισαγωγής μεταβλητής γεωμετρίας, που επιτράπηκαν από τους περυσινούς κανονισμούς -και χρησιμοποιούσε η Mercedes. Η Ferrari δεν είχε τη δυνατότητα να τους χρησιμοποιήσει πέρυσι, λόγω της τοποθέτησης του intercooler εντός του V των κυλίνδρων. Με τους αυλούς μεταβλητής γεωμετρίας, η Ferrari θα βελτιώσει τη διαδικασία ανάφλεξης, βελτιστοποιώντας την αναλογία αέρα/καυσίμου εντός του θαλάμου καύσης.
Με αυτές τις τροποποιήσεις, η ομάδα του Maranello ευελπιστεί ότι η μονάδα ισχύος θα έχει τη δυνατότητα να παράγει 900 ίππους, περιοχή στην οποία κινούνται οι επιδόσεις της μονάδας της Mercedes. Από την πλευρά της, η Mercedes (όπως και η Williams) θα πραγματοποιήσουν το shakedown των καινούργιων μονοθεσίων τους την Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία, πριν ταξιδέψουν στη Βαρκελώνη για την έναρξη των χειμερινών τεστ.
Η Mercedes δημοσιοποίησε σήμερα ένα βίντεο της πρώτης φοράς που άναψε ο κινητήρας του καινούργιου μονοθεσίου εντός των τοίχων του εργοστασίου της. Από τα πλάνα του βίντεο διαφαίνεται ο σχεδιασμός των εξατμίσεων. Κάτω από την κεντρική απόληξη, η Mercedes έχει τοποθετήσει διπλό wastegate, όπως επιτρέπουν οι φετινοί κανονισμοί, για την αύξηση της έντασης του ήχου που παράγουν οι μονάδες ισχύος. Οι ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρα Mercedes θα έχουν ελευθερία επιλογής στο σχεδιασμό των εξατμίσεων, με τους κανονισμούς να επιτρέπουν την τοποθέτηση μονού ή διπλού wastegate._Φ.Λ.