Το μέλλον της Renault στην F1 θα εξαρτηθεί από τον τρόπο διακυβέρνησης του σπορ, δήλωσε ο CEO της γαλλικής εταιρείας, Carlos Ghosn. O Βραζιλιάνος προσέθεσε επίσης ότι είναι πιο πιθανό για τη Renault να αποχωρήσει από την F1 ή να αγοράσει δική της ομάδα, παρά να παραμείνει απλά προμηθευτής κινητήρων.
Η Renault προμηθεύει με κινητήρες τις δύο ομάδες της Red Bull και τα συμβόλαια με αυτές λήγουν στο τέλος του 2016. Οι ισχυρισμοί της Red Bull ότι η έλλειψη ανταγωνιστικότητας οφείλεται κατά 80% στη Renault, έχει δημιουργήσει ένα τεταμένο κλίμα μεταξύ τους και το μέλλον της γαλλικής εταιρείας είναι επίκεντρο πολλών εικασιών. Το σίγουρο είναι ότι θα τιμήσει τα συμβόλαιά της, αλλά τίποτα άλλο δεν είναι σίγουρο. Η Renault κατέκτησε το πρωτάθλημα στην F1 με τη δική της ομάδα το 2005 και το 2006, αλλά στο τέλος του 2010 πούλησε τον ομάδα που σήμερα είναι γνωστή ως Lotus, έπειτα από το σκάνδαλο του στημένου αγώνα της Σιγκαπούρης το 2008. Πάντως, ο Ghosn έκανε τις δηλώσεις του στο ePrix του Λονδίνου, τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος Formula E, στο οποίο η Renault αναμένεται να επενδύσει περισσότερο την επόμενη σεζόν.
Ο Ghosn δήλωσε για την F1: «Όταν εξελίσσεις και πουλάς κινητήρες, έχεις το προνόμιο να σε ξεχνάνε όταν νικάς και να σε επισημαίνουν όταν χάνεις. Δεν αποκλείουμε τίποτα. Μπορεί να αποχωρήσουμε. Είναι λιγότερο πιθανό να συνεχίσουμε να είμαστε μόνο προμηθευτές κινητήρων. Ή μπορεί να γίνουμε ιδιοκτήτες ομάδας. Οπότε όλες οι επιλογές είναι ανοιχτές και αναλύουμε όλα τα ενδεχόμενα για το μέλλον. Το αν θα έχει νόημα για εμάς (να παραμείνει η Renault στην F1) εξαρτάται και από τον τρόπο διακυβέρνησης που θα έχουμε μπροστά μας. Για αυτό και παίρνει κάμποσο χρόνο. Πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε προς τα πού κατευθύνεται πριν αποφασίσουμε ποια οδό ακολουθήσουμε. Η διακυβέρνηση του σπορ είναι εξαιρετικά σημαντική. Δεν πρόκειται για το ποιος κάνει τί, δεν είναι αυτό το ζήτημά μας. Το θέμα είναι να έρθουμε και να γνωρίζουμε ακριβώς πόσα ξοδεύουμε και επενδύουμε. Γνωρίζουμε πόσους χορηγούς μπορούμε να έχουμε μέσω του μάρκετινγκ. Ωστόσο, υπάρχει και ο διαμοιρασμός των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, ο οποίος πρέπει να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη, πιο λογική οδό, όπου οι άνθρωποι που επενδύουν χρήματα και δημιουργούν το σόου, μπορούν να έχουν ένα δίκαιο αντάλλαγμα σε αυτή την επένδυση. Δεν είναι ζήτημα κόστους. Το ερώτημα είναι αν αξίζει. Απασχολείς εκατοντάδες μηχανολόγους, επενδύεις εκατομμύρια ευρώ και εκτρέπεις πολλούς από τους τεχνικούς σου πόρους. Χρειάζεσαι αντάλλαγμα».
Η οριστική απόφαση αναμένεται εντός των επόμενων μηνών σύμφωνα με τον Βραζιλιάνο, ο οποίος προσέθεσε ότι όσες περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες συμμετέχουν, τόσο το καλύτερο. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι οι κατασκευαστές κινητήρων δε λαμβάνουν μερίδιο από τα έσοδα εκ των εμπορικών δικαιωμάτων. Επιπλέον, η προβολή που είχε η Renault για τις επιτυχίες με την Red Bull ήταν ελάχιστη, σε σύγκριση με αυτήν που έχει λάβει η Infiniti (η οποία ανήκει στη συμμαχία των ομίλων Renault και Nissan), ενεργώντας ως απλός σπόνσορας της ομάδας._Φ.Λ.