Στο γνωστό σε όλους τους οδηγούς από τις δοκιμές εξέλιξης αυτοκινητοδρόμιο της Βαρκελώνης θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο το πέμπτο Grand Prix του 2011.
Στο γνωστό σε όλους τους οδηγούς από τις δοκιμές εξέλιξης αυτοκινητοδρόμιο της Βαρκελώνης θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο το πέμπτο Grand Prix του 2011.
Η circuit de Catalunya, όπως είναι η επίσημη ονομασία της πίστας της Βαρκελώνης, είναι από τις πλέον γνώριμες για τους πιλότους της F1. Αυτό συμβαίνει επειδή στην ισπανική πόλη φιλοξενείται ο αγώνας από το 1991, αλλά και επειδή αυτήν επιλέγουν οι περισσότερες ομάδες για να πραγματοποιήσουν τις δοκιμές εξέλιξής τους. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία γρήγορων και αργών στροφών, ενώ οι ανωμαλίες του οδοστρώματος κάνουν τον αγώνα απαιτητικό τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους μηχανικούς. Τα ελαστικά καταπονούνται πολύ, ενώ ο αέρας κατά τη διάρκεια του Grand Prix, λόγω της τοποθεσίας όπου βρίσκεται η πίστα, θα αγχώσει αρκετά τις ομάδες, που θα πρέπει να βρουν το άριστο «στήσιμο» των μονοθεσίων τους.
Grand Prix Iσπανίας
Δικτυακός τόπος: www.circuitcat.com
Έτος κατασκευής/Πρώτο GP F1: 1991
GP που έχουν διεξαχθεί στην πίστα/χώρα: 20/40
Αριθμός στροφών (δεξιές/αριστερές): 16 (9/7)
Μέγιστη τελική ταχύτητα 2010: 312,2 χλμ./ώρα
Μέση ωριαία ταχύτητα: 205 χλμ./ώρα
Ρεκόρ συνολικής απόστασης: 1:31:36.230 (Massa-Ferrari, 2007)
Ρεκόρ pole position: 1:19.995 (M. Webber-Red Bull, 2010)
Ρεκόρ ταχύτερου γύρου: 1:21.760 (Raikkonen-Ferrari, 2008)
Νικητής 2010: Mark Webber (Red Bull)
Αρνητική άντωση: 9/10
Φθορά ελαστικών: 8/10
Καταπόνηση φρένων: 4/10
Πρόσφυση: 10/10
Κατανάλωση καυσίμου: 6/10
Αλλαγές σχέσεων: 44
Τέρμα γκάζι στο γύρο/μεγαλύτερο τμήμα με τέρμα γκάζι: 57% /1.140 μ. (16 δλ.)
Κατανάλωση ανά γύρο/απώλεια ανά γύρο για καύσιμα 5 χλμ.: 2,25 κ./0,08 δλ.
Pit lane Απώλεια χρόνου/μήκος: 18,6 δλ./370 μ.
Μέσος όρος αυτοκινήτων ασφαλείας ανά αγώνα: 0,3
Απόσταση γραμμών εκκίνησης/τερματισμού: 126 μ.