top icon
Αγώνες

Preview GP Γερμανίας 2016

Έπειτα από ένα χρόνο απουσίας, το Γερμανικό GP επέστρεψε φέτος στο πρόγραμμα αγώνων του Πρωταθλήματος F1 και στην πίστα του Hockenheim, για να ολοκληρώσει το πρώτο μισό της φετινής σεζόν, πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα του Αυγούστου.

Έχοντας χάσει την πρωτοπορία στη βαθμολογία για πρώτη φορά φέτος, ο Νίκο Ρόζμπεργκ έχει δηλώσει ότι θέλει να την ανακτήσει στην πατρίδα του, πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Άλλωστε, ο Γερμανός είχε νικήσει τον τελευταίο αγώνα που έχει διεξαχθεί στο Hockenheim, το 2014. Ο Lewis Hamilton όμως δείχνει να είναι σε πολύ καλή φόρμα και όπως πάντα, θα είναι πολύ σκληρός αντίπαλος. Η Mercedes προφανώς αποτελεί το φαβορί για τη νίκη και στο Hockenheim, όπου η Pirelli θα φέρει τις ίδιες γόμες με το προηγούμενο σαββατοκύριακο: μέση, μαλακή και supersoft. Ωστόσο, η γερμανική πίστα είναι εντελώς διαφορετική από το Hungaroring, παρουσιάζοντας αρκετές ευθείες, καθώς και ένα κλειστό κομμάτι (το αποκαλούμενο «στάδιο») στον τελευταίο τομέα της χάραξης. Υπάρχουν επίσης μερικές γρήγορες στροφές τις οποίες απολαμβάνουν οι οδηγοί, καθώς επίσης και η περίφημη φουρκέτα, ιδανικό σημείο προσπεράσματος.

Η καλή έξοδος από τις στροφές παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο Hockenheim και αυτό ακριβώς είναι ένα από τα αδύναμα σημεία του μονοθεσίου της Ferrari. Εντούτοις, η ιταλική ομάδα έχει μεγαλύτερους πονοκεφάλους να αντιμετωπίσει, καθώς έχασε αυτές τις ημέρες τον τεχνικό της διευθυντή, James Allison, σε μια κρίσιμη περίοδο για την εξέλιξη του μονοθεσίου της επόμενης σεζόν, που θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στη μορφή των οχημάτων. Πέραν της κακής φετινής εικόνας της Ferrari, οι λόγοι αποχώρησης του Allison ήταν προσωπικοί. Η ιταλική ομάδα έχει δει στους τελευταίους αγώνες τη Red Bull να μαζεύει τους τερματισμούς στο βάθρο, για να πλησιάσει στον ένα βαθμό στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Στόχος της Red Bull είναι κατευθυνθεί προς το καλοκαιρινό διάλειμμα έχοντας προσπεράσει τη Ferrari για τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία, αν και προβλέπει ότι το Hockenheim δεν πρόκειται να αποτελέσει την ιδανική πίστα για το μονοθέσιό της. Σύμφωνα με τον διευθυντή της Red Bull, Christian Horner, έπειτα από τις αναβαθμίσεις που παρουσίασε η Renault στο Μονακό, η γαλλική μονάδα ισχύος υστερεί 35 kW (47 ίππους) σε σύγκριση με αυτήν της Mercedes. Περαιτέρω αναβαθμίσεις στον V6 της Renault αναμένονται το φθινόπωρο, αλλά ο Horner πιστεύει ότι υπάρχει περιθώριο καλύτερης εκμετάλλευσης της παρούσας έκδοσης, που θα επιτρέψει στη Red Bull να είναι πιο ανταγωνιστική στους επόμενους αγώνες.

Το GP Ουγγαρίας, στο οποίο ο Fernando Alonso κατετάγη 7ος σε όλες τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών, στις κατατακτήριες καθώς και στον αγώνα, έδωσαν το έναυσμα στη McLaren να ισχυριστεί ότι το πλαίσιο που διαθέτει είναι εξίσου καλό με αυτό της Ferrari. Ωστόσο, το γεγονός ότι η μονάδα ισχύος της Honda υπολείπεται σε ιπποδύναμη δεν επιτρέπει στην ομάδα να προσθέσει αρνητική άντωση, διότι συνεπάγεται με αύξηση της αεροδυναμικής αντίστασης. Χωρίς επαρκή ισχύ, η αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση θα επέφερε πτώση των χρόνων στο γύρο. Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier δήλωσε ότι οι σχέσεις με την Honda βρίσκονται στο καλύτερο σημείο από την αρχή της συνεργασίας. Από την πλευρά της, η Honda προβλέπει ότι θα χρησιμοποιήσει και τα 11 tokens εξέλιξη που της έχουν απομείνει για τη φετινή σεζόν. Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία δε βιάζεται να παρουσιάσει αναβαθμίσεις, διότι προσπαθεί πρώτα να εξασφαλίσει την αξιοπιστία τους._Φ.Λ.

Ώρες διεξαγωγής GP Γερμανίας

Παρασκευή (29/07)

11:00 – Ελεύθερες δοκιμές 1 (FP1)

15:00 – Ελεύθερες δοκιμές 2 (FP2)

Σάββατο (30/07)

12:00 – Ελεύθερες δοκιμές 3 (FP3)

15:00 – Κατατακτήριες δοκιμές

Κυριακή (31/07)

15:00 – Αγώνας

Όλες οι περίοδοι δοκιμών καθώς και ο αγώνας θα μεταδοθούν σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση από το συνδρομητικό κανάλι OTE Sport 5. Το GP Γερμανίας θα μεταδοθεί ζωντανά την Κυριακή από την EΡΤ2, η οποία θα μεταδώσει σε μαγνητοσκόπηση και τις κατατακτήριες δοκιμές μία ώρα πριν την εκκίνηση (14:00). 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ