Οι πρωταθλητές τραβούν το σεντόνι πάνω από τα σώμα της νέας W08 EQ Power+.
H Mercedes αποκάλυψε σήμερα το νέο της μονοθέσιο, το οποίο ομολογουμένως δείχνει αρκετά διαφορετικό από εκείνο των Renault, Williams και Sauber. Τα πιο χαρακτηριστικό «κομμάτι» της W08 είναι αναμφίβολα το πτερύγιο σε σχήμα Τ που βρίσκεται εγκατεστημένο εμπρός από την πίσω πτέρυγα και πάνω στο κάλυμμα της κινητήριας μονάδας του μονοθεσίου. Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο διευθυντής του μηχανολογικού τμήματος της Mercedes, Aldo Costa, η ομάδα δεν έχει ακόμα καταλήξει αν τελικά θα υιοθετήσει το συγκριμένο «βοήθημα», καθώς στις δοκιμές εξέλιξης που θα ξεκινήσουν την επόμενη κιόλας βδομάδα στη Βαρκελώνη, θα δοκιμαστεί μεταξύ άλλων και το χαρακτηριστικό κάλυμμα του κινητήρα (shark fin) που είδαμε να βρίσκει εφαρμογή στα μονοθέσια των υπολοίπων μονοθεσίων που μέχρι στιγμής έχουν δει το φως της δημοσιότητας.
Διαβάστε επίσης: Αποκαλυπτήρια για τη Renault RS17
Ο Lewis Hamilton, ο οποίος είχε την ευκαιρία να οδηγήσει τη νέα W08 στην πίστα του Silverstone για τις κινηματογραφικές ανάγκες της ομάδας (και των χορηγών της, ασφαλώς) δήλωσε πως το μονοθέσιο δείχνει και σε αίσθηση πιο φαρδύ από το περσινό, ενώ δε δίστασε να χαρακτηρίσει το σύνολο της W08 ως «θηρίο».
Διαβάστε επίσης: Πρώτες φωτογραφίες για τη Sauber C36
Σε ότι αφορά στην κινητήρια υβριδική μονάδα της W08, o Andy Cowell, ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος στην ομάδα στον τομέα των κινητήρων, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Έχουμε κάνει βελτιώσεις σε κάθε έναν τομέα».
Σε ότι αφορά στο ERS (Engine Recovry System), ο Andy Cowell δήλωσε πως παρά τα γεγονός ότι η αρχιτεκτονική του παραμένει η ίδια σε σχέση με το σύστημα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2014, φέτος έχουν γίνει βελτιώσεις στον τομέα της αποδοτικότητας αλλά και σε αξιοπιστία._Χ.Α..
Διαβάστε επίσης: Πρώτες φωτογραφίες για τη Williams FW40