Ο Esteban Ocon υπέγραψε τριετή ανανέωση του συμβολαίου του με την Alpine, γεγονός που σημαίνει ότι ο Γάλλος θα συνεχίσει να αγωνίζεται με αυτήν τουλάχιστον έως το τέλος του 2024.
O Esteban Ocon διανύει φέτος τη δεύτερη σεζόν του με την ομάδα του Enstone, που πέρυσι ονομαζόταν Renault. H υπογραφή «τριετούς» συμφωνίας πιθανότατα σημαίνει συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών με επιλογή ανανέωσης και για τρίτη χρονιά.
O 24χρονος Esteban Ocon έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 με την ομάδα της Manor το 2016, όντας μέλος του προγράμματος νεαρών οδηγών της Mercedes. H γερμανική εταιρεία του εξασφάλισε ένα cockpit στη Force India για τα επόμενα δύο χρόνια, αλλά όταν ο Lance Stroll αγόρασε την ομάδα και ο Ricciardo υπέγραψε με τη Renault, ο Ocon βρέθηκε χωρίς cockpit για το 2019.
Εντέλει, επέστρεψε στους αγώνες πέρυσι με τη Renault, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο βάθρο ενός αγώνα (στο GP του Σακχίρ). Φέτος έχει σημειώσει βαθμούς σε 4 από τους 6 αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής, τοποθετώντας την Alpine στις πρώτες 6 θέσεις εκκίνησης σε Πορτογαλία και Ισπανία.
Τη διαχείριση της καριέρας του Ocon είχε αναλάβει μέχρι στιγμής η Mercedes, ωστόσο ο Ocon δεν ήταν «δανεικός» στη Renault/Alpine όπως συνέβαινε με την Force India/Racing Point. Με την Mercedes να φημολογείται ότι έχει ήδη ενημερώσει τον George Russell ότι θα αναλάβει το δεύτερο cockpit της γερμανικής ομάδας το 2022, αντικαθιστώντας τον Valtteri Bottas, δεν υπήρχε θέση για τον Ocon στους Πρωταθλητές.
Το γεγονός ότι ο Ocon είναι Γάλλος σίγουρα ταιριάζει στα σχέδια της Alpine. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι η ανακοίνωση δημοσιοποιήθηκε λίγο πριν το GP Γαλλίας. H γαλλική ομάδα σχολίαζε τις προηγούμενες εβδομάδες τη βελτίωση του Ocon φέτος σε σχέση με πέρυσι, που του είχε πάρει αρκετό καιρό να προσαρμοστεί έπειτα από ένα χρόνο απουσίας από την αγωνιστική δράση.
Ο ίδιος ο Ocon πιστεύει ότι μεγάλο μέρος της βελτίωσης που έχει σημειώσει φέτος οφείλεται στο καινούργιο δίδυμο μηχανικών που έχει. Πέρυσι, αρχιμηχανικός του Ocon ήταν ο Mark Slade, ενώ φέτος τη θέση αυτή έχει αναλάβει ο Josh Peckett, ενώ μηχανικός απόδοσης είναι ο Stuart Barlow. O Γάλλος οδηγός γνωρίζει και τους δύο μηχανικούς από τη θητεία του στη Manor, αν και τότε αμφότεροι εργάζονταν στο μονοθέσιο του Pascal Wehrlein.
Υπήρχαν φήμες πιθανής έλευσης του Pierre Gasly στην Alpine, αλλά ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull τις διέψευσε, δηλώνοντας ότι ο άλλος Γάλλος του grid διατηρεί διετές συμβόλαιο με την AlphaTauri/Red Bull._Φ.Λ.