Vettel και Rossi έδωσαν έναν εορταστικό τόνο σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο διαφορετικό από τα άλλα.
Vettel και Rossi έδωσαν έναν εορταστικό τόνο σε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο διαφορετικό από τα άλλα.
Οι Ιταλοί έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν από την περασμένη Κυριακή και μετά και φυσικά να χαμογελούν με… νόημα, ύστερα από το οδηγικό ρεσιτάλ και τη νίκη-σεμινάριο του Velentino Rossi στο εναρκτήριο λάκτισμα του φετινού πρωταθλήματος του MotoGP, αλλά και την πειστική εμφάνιση των ιταλικών Ducati υπό το φως των προβολέων στις θέσεις «2» και «3» στον αγώνα του Κατάρ. Επιτυχία, μάλιστα, που συνδυάστηκε ιδανικά και σχεδόν ανέλπιστα(;) λίγες ώρες νωρίτερα, με τη νίκη της αναγεννημένης, δια χειρός Sergio Marchionne, Scuderia Ferrari F1 και του τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Sebastian Vettel, κόντρα στους «ανίκητους» μέχρι τώρα Γερμανούς της Mercedes στην παραδοσιακά «θερμή» πίστα της Sepang στη Μαλαισία, που αποτελεί, παρεμπίπτοντος, ελέω Petronas, την έδρα του βασικού χορηγού της ομάδας των Lewis Hamilton και Nico Rosberg! Η νίκη των κόκκινων αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία, τόσο για τους απανταχού tifosi, όσο φυσικά και για το ίδιο το σπορ, που δικαίως έχει κατηγορηθεί από πολλούς για το μονότονο έως και… βαρετό θέαμα που προσφέρει μέσω των τηλεοπτικών δεκτών, καθώς, ύστερα από μία σχεδόν καταστροφική περσινή χρονιά, που λίγο έλλειψε να διαλύσει τα πάντα στους κόλπους της ιταλικής ομάδας, η επιτυχία αυτή είναι η πρώτη για το Maranello ύστερα από δυόμιση σχεδόν χρόνια και την κατάκτηση του πρώτου σκαλιού του βάθρου από τον Fernando Alonso εντός έδρας, στο grand prix της Ισπανίας του 2013. Μπορεί η κραταιά μέχρι σήμερα ομάδα της Mercedes να… χάθηκε στη μετάφραση των πάντοτε καθοριστικών pit stops και εν γένει να ταλαιπωρήθηκε από τις υψηλές θερμοκρασίες του 3ημέρου που επηρέασαν αρνητικά τις γόμες της Pirelli, παρʼ όλα αυτά, όμως, το παιχνίδι στη Μαλαισία κρίθηκε εν πολλοίς τόσο από την οδηγική μαεστρία του Vettel, όσο κυρίως από την ισορροπημένη (επιτέλους!) συμπεριφορά της SF15-T, που περίτρανα απέδειξε ότι, αν μη τι άλλο, μπορεί για πρώτη φορά ύστερα από πολύ καιρό να ακολουθήσει το ρυθμό της W06 Hybdrid. Το ερώτημα είναι το κατά πόσο το αποτέλεσμα που είδαμε στη Μαλαισία και συνολικά ο νέος «άνεμος» που φαίνεται να φυσά στο ιταλικό στρατόπεδο μετά την εκ βαθέων ανανέωση της ομάδας θα έχει και την ανάλογη συνέχεια, αφού, κακά τα ψέματα, ο μεγαλύτερος «εχθρός» των κόκκινων, ως είθισται, εκτός από την Mercedes, είναι ο δικός τους, κακός εαυτός.
Όσο για τον αγαπημένο μας Vele, τον 36χρονο «Γιατρό», τι να πει κανείς; Εξαιρετικός για μια ακόμα φορά, μαχητικός όσο ποτέ άλλοτε, πεισματάρης κυριολεκτικά σαν μικρό παιδί, αλλά και αθόρυβος συνάμα, με ορμή…. νεοσύλλεκτου και με παροιμιώδη οδηγική ωριμότητα στα δύσκολα, απέδειξε με τον πιο πειστικό τρόπο πως, ναι, αυτός είναι –τελικά- ο πραγματικός super star του θεσμού! Μπορεί ο νέος να είναι όχι μόνο ωραίος, αλλά συνάμα και εξαιρετικά ικανός (βλ. Marc Marquez), σίγουρα όμως ο παλιός, εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, είναι αλλιώς, καθώς η εμπειρία συνδυάζεται ιδανικά με το… τσαγανό, την προσαρμοσμένη στις σημερινές απαιτήσεις τεχνική και φυσικά το πηγαίο ταλέντο. Η επιτυχία στο Κατάρ για την αναγεννημένη Yamaha με το νούμερο «46» και τον «αειθαλή» όπως αποδεινύεται Rossi, που φαίνεται να έχει βρει για μια ακόμα φορά τη μαγική συνταγή αλλά πρωτίστως το κίνητρο για το κάτι παραπάνω εν όψει των 18 φετινών αγώνων του θεσμού, αποκτά ακόμα μεγαλύτερη διάσταση για τους Ιταλούς, οι οποίοι έχουν δύο ακόμα λόγους για να πανηγυρίζουν βλέποντας τις «δικές» τους Ducati, που σημειωτέον έχουν να «δουν» τίτλο από το μακρινό 2007, να τερματίζουν δια χειρός των «εγχώριων» Andrea Dovizioso και Andrea Iannone στη δεύτερη και τρίτη θέση της τελικής κατάταξης. Κρίμα που ο πιτσιρικάς, δις παγκόσμιος, Marc Marquez, είχε τη στιγμή του στην εκκίνηση, κάτι που του στέρησε τις ελπίδες για κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση της γενικής και δύο φορές κρίμα για τον ομόσταυλο του στην εργοστασιακή ομάδα της Repsol Honda, Dani Pedrosa, που λόγω τραυματισμού στο χέρι δεν κατάφερε κάτι παραπάνω από την έκτη θέση. Ο Ισπανός, μάλιστα, όντας απογοητευμένος από την επίδοσή του, ανακοίνωσε στο τέλος του αγώνα ότι αποσύρεται μέχρι νεοτέρας από την ενεργό δράση προκειμένου να αναρρώσει πλήρως. Επιλογή που φαίνεται να ανοίγει το δρόμο για την επάνοδο του Αυστραλου, δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Casey Soner, στη Honda και τις πίστες του MotoGP για το 2015!
Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε με εξαιρετική ανυπομονησία τον επόμενο γύρο των δύο θεσμών, την μεθεπόμενη Κυριακή 12 Απριλίου, στην Κίνα για το πολύχρωμο τσίρκο της F1 και στις Η.Π.Α. για τους «θεούς» του MotoGP._Χρήστος Αποστολόπουλος