X
Αγώνες

Η Audi στην Formula 1 από το 2016;

Αναζωπυρώνεται η συζήτηση που αφορά στο ενδεχόμενο εισόδου της Audi στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2016.

Αναζωπυρώνεται η συζήτηση που αφορά στο ενδεχόμενο εισόδου της Audi στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2016.

Οι φήμες αναφορικά με το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός νέου γερμανικού… δίπολου ανάμεσα σε Mercedes και Audi με επίκεντρο την επικράτηση στο πολύχρωμο τσίρκο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πυροδοτούνται αυτή τη φορά από την «επιστράτευση» του Stefano Domenicali, του πρώην αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, ο οποίος εντάσσεται από την 1η Νοεμβρίου στο ανθρώπινο δυναμικό της Audi. Τα ακριβή καθήκοντα του 49χρονου Ιταλού, προς το παρόν, δεν είναι ξεκάθαρα, καθώς οι Γερανοί δεν έχουν προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις. Και εδώ ακριβώς είναι που ανοίγει για μία ακόμα φορά η συζήτηση γύρω από το ενδεχόμενο η Audi να πραγματοποιήσει εντέλει αυτό που ήδη φημολογείται από το 2010: την είσοδό της στο μαγικό χώρο της Formula 1.

Σύμφωνα με νεότερο ρεπορτάζ έγκυρων βρετανικών μέσων ενημέρωσης, που ωστόσο δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, η Audi σκοπεύει να εγκαταλείψει τόσο το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, γνωστότερο στο ευρύ κοινό ως DTM, όσο και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship) και φυσικά το διάσημο αγώνα των 24 Ωρών του Μαν -αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο… δράσης στην ομόσταυλη Porsche- με στόχο να επικεντρώσει τις προσπάθειές της στο χώρο της Formula 1 ώστε να είναι απολύτως έτοιμη, με αρωγό την τεράστια εμπειρεία του Ιταλού στο χώρο, για ένα δυναμικό ντεμπούτο το 2016.

Στο διόλου απίθανο αυτό σενάριο, πέραν του Stefano Domenicali, το παρόν δίνει ένα ακόμα ηχηρό, από το χώρο της Formula 1, όνομα: αυτό της Red Bull. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ίδιο πάντα ρεπορτάζ, η Audi αναμένεται να έχει στο… πλευρό της και την διάσημη αυστριακή εταιρεία, υπό τη μορφή βασικού και όχι μόνο χορηγού, αξιοποιώντας έτσι ιδανικά μία σχέση που ήδη στέφεται με δάφνες στην περίπτωση της μαμάς VW μέσω της καθʼ όλα επιτυχημένης συμμετοχής της τελευταίας στο WRC, αλλά και της ίδιας της Audi, μέσω της επίσης υφιστάμενης χορηγίας της Red Bull στο DTM. Μάλιστα, ο καθʼ όλα φιλόδοξος σχεδιασμός των ιθυνόντων της Audi φαίνεται να περιλαμβάνει μία ακόμα κίνηση-ματ: την εξαγορά είτε της Red Bull Racing, είτε της «θυγατρικής» της Toro Rosso, μέσω της οποίας θα πραγματοποιηθεί το μεγάλο όνειρο των ιθυνόντων της Audi, αλλά και ολόκληρου του Ομίλου Volkswagen, που θέλει, μετά την καθολική επικράτησή του στο WRC, να κυριαρχήσει  και στο ακόμα πιο προβεβλημένο τερέν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

Η όλη συζήτηση όμως δεν σταματά εδώ, αφού η… σεναριολογία εμπλέκει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο και το όνομα του Fernando Alonso, το μέλλον του οποίου όσον αφορά την επόμενη αγωνιστική σεζόν, προς το παρόν, παραμένει μετέωρο. Λέτε να δούμε τον 33χρονο δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, που σημειωτέων διατηρεί άριστες σχέσεις με τον Stefano Domenicali, να μην πραγματοποιεί τελικά την αναμενόμενη, με βάση τα έως τώρα δεδομένα, μεταγραφή του στην McLaren-Honda και να οδηγεί στις 24 Ώρες του Μαν για λογαριασμό της Audi το 2015 έως ότου ενταχθεί ως Νο1 πιλότος στη νεοσυσταθείσα Audi F1 Team (ή οπως αλλιως θα ονομάζεται); Δύσκολο, κατά την προσωπική μας άποψη, Όχι όμως και απίθανο! _Χ.Α.


Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!