Σε καλό δρόμο φαίνεται να βρίσκεται η Renault, ως προς την επίλυση των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στον κινητήρα που χρησιμοποιούν οι ομάδες που τον προμηθεύονται.
Σε καλό δρόμο φαίνεται να βρίσκεται η Renault, ως προς την επίλυση των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στον κινητήρα που χρησιμοποιούν οι ομάδες που τον προμηθεύονται.
Στην τέταρτη και τελευταία ημέρα της πρώτης περιόδου των δοκιμών στην πίστα της Jerez, η Red Bull RB10 του Ντανιέλ Ρικιάρντο έχει πραγματοποιήσει ένα καλό ξεκίνημα, χωρίς απρόοπτα μέχρι στιγμής. Το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, αυτή τη φορά με φυσικό τρόπο και χωρίς τη συνδρομή της υδροφόρας. Σε ό,τι αφορά την χθεσινή ημέρα, την ταχύτερη επίδοση από πλευράς χρόνων (ανεπίσημων, αφού δεν είναι το ζητούμενο σε αυτού του είδους τις δοκιμές) έκανε ο Κέβιν Μάγκνουσεν με τη McLaren MP4-29.
Κατά τα λοιπά, ο Φελίπε Μάσα δήλωσε ευχαριστημένος από την πρώτη του εμπειρία με τη Williams, ενώ ο πολύς Μπέρνι Έκλεστον δήλωσε πως δεν είναι και τόσο σύμφωνος με την υιοθέτηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας λέγοντας χαρακτηριστικά: H Mercedes, για παράδειγμα, φέρνει 23 φορτηγά σε κάθε αγώνα για να προετοιμάσει δύο μονοθέσια, που κάνουν… εξοικονόμηση ενέργειας. Τί νόημα έχει; Όσο για τον Φερνάντο Αλόνσο, μιλώντας σε δημοσιογράφους ανέφερε πως το στιλ οδήγησης των φετινών μονοθεσίων δεν έχει σημαντικές διαφορές από πέρισυ. Όλα αυτά, βέβαια, θα τα δούμε στην πορεία.
Οι μέχρι στιγμής χρόνοι στη Jerez, είναι οι κάτωθι:
1 Rosberg Mercedes 1:38.157
2 Magnussen McLaren-Mercedes 1:38.391
3 Massa Williams-Mercedes 1:39.313
4 Kvyat Toro Rosso-Renault 1:44.016
5 Ricciardo Red Bull-Renault 1:45.374
6 Kobayashi Caterham-Renault 1:46.714
7 Sutil Sauber-Ferrari 1:46.810
8 Bianchi Marussia-Ferrari 1:48.192