Παρά το γεγονός ότι ο Hamilton σημείωσε τον ταχύτερος χρόνο στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, η τελευταία περίοδος ελεύθερων δοκιμών δεν ήταν ιδανική για τον Πρωταθλητή.
Στον πρώτο γύρο εξόδου από τα pits, o Hamilton σταμάτησε στην πίστα λόγω ενός προβλήματος στα ηλεκτρονικά που επηρέασε τις αλλαγές σχέσεων. Δεκαπέντε λεπτά αργότερα, ο Βρετανός είχε μια έξοδο στη στροφή 11, καθώς επιτάχυνε από την προηγούμενη στροφή. Ανέφερε στον ασύρματο ότι δεν είχε εξήγηση όσον αφορά τί ακριβώς είχε συμβεί. Συνεπώς, ο Nico Rosberg είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο με τη μέση γόμα. Ωστόσο, ο Hamilton ήταν ταχύτερος με τη μαλακή γόμα. Ο Rosberg χρειάστηκε μερικές προσπάθειες για να καταφέρει να πάρει σωστά την πρώτη στροφή, καθώς ο αέρας που πνέει από πίσω σε εκείνο το σημείο αποσταθεροποιεί τα μονοθέσια.
H έξοδος του Hamilton.
Πίσω από τις Mercedes κατετάγησαν οι δύο Ferrari, ενώ ο Valtteri Bottas σημείωσε τον 5ο χρόνο. Ο Φινλανδός οδηγός της Williams έχει δεχθεί ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, επειδή εχθές στο FP2 προσπέρασε τον Felipe Nasr υπό το καθεστώς κόκκινης σημαίας. O team mate του, Felipe Massa, νικητής δύο φορές στο Interlagos, δείχνει να δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στα καινούργια kerb της πίστας, που έχουν αλλάξει λίγο τις ιδανικές γραμμές και έχουν εξαλείψει τα μυστικά που γνώριζαν οι έμπειροι πιλότοι. Force India και Lotus είδαν τους οδηγούς τους στην πρώτη δεκάδα, ενώ ο Max Verstappen ήταν 10ος όντας ο πρώτος εκ των οδηγών με κινητήρα Renault, εμπρός από τον Daniel Ricciardo, που διαθέτει τον αναβαθμισμένο γαλλικό V6. Η έλλειψη ισχύος του Renault κοστίζει αρκετά στο ανηφορικό τμήμα που οδηγεί στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού._Φ.Λ.