Ο Nico Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στο FP2, όπου ο Lewis Hamilton αντιμετώπισε προβλήματα, αλλά Ferrari και Red Bull φαίνονται να είναι αρκετά ανταγωνιστικές στη Σιγκαπούρη ώστε να απειλήσουν τα ασημί μονοθέσια.
Σε αντίθεση με πέρυσι, η Mercedes δε δείχνει να βρίσκεται πίσω από τους αντιπάλους της, ώστε να προμηνύει επανάληψη της περυσινής κακής εμφάνισης της γερμανικής ομάδας στη Σιγκαπούρη. Ωστόσο η Mercedes δεν έχει ξεκινήσει απροβλημάτιστα το τριήμερό της. Μπορεί ο Nico Rosberg να ήταν ο ταχύτερος με την ultrasoft γόμα στο FP2, εντούτοις, προς το τέλος της πρωινής διαδικασίας, ο Γερμανός μπλόκαρε τα φρένα του και προσέκρουσε στον τοίχο της 18ης στροφής, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του.
Από την πλευρά του, ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε καν να κάνει γρήγορο γύρο με τα ελαστικά αυτά. Ο Βρετανός βρήκε ένα πιο αργό μονοθέσιο στην πρώτη του προσπάθεια και την εγκατέλειψε, ενώ στη δεύτερη μπλόκαρε τα φρένα του στην πρώτη στροφή και βγήκε εκτός πίστας. Στην τρίτη προσπάθειά του είχε ένα γλίστρημα στην 5η στροφή και εντέλει εγκατέλειψε την προσπάθεια για να επιστρέψει στα pits και να μην ξαναβγεί ποτέ από αυτά. Ένα πρόβλημα στα υδραυλικά της Mercedes του Hamilton τον άφησε εκτός δράσης για το τελευταίο μισάωρο του FP2. Συνεπώς, ο Βρετανός δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει προσομοιώσεις αγώνα. Στο μονοθέσιο του Rosberg υπερθερμάνθηκαν τα εμπρός φρένα με τον Γερμανό να λέει στον ασύρματο ότι το πρόβλημα έμοιαζε τερματικό. Ο ρυθμός του Rosberg στις προσομοιώσεις ήταν καλός, αλλά όπως δήλωσε και ο ίδιος, η διαφορά με τη Red Bull και τη Ferrari είναι πολύ μικρότερη απ’ ότι σε άλλες πίστες.
Η Red Bull έκανε το «1-2» στο FP1 (με τον Max Verstappen επικεφαλής), το οποίο έχοντας διεξαχθεί το σούρουπο (σε υψηλότερες θερμοκρασίες) και με την πίστα να είναι αρκετά ακάθαρτη, δεν αποτέλεσε γνώμονα για τις ομάδες. Σήμερα, ο Verstappen χρησιμοποιούσε φρέσκια μονάδα ισχύος της Renault, η οποία έφερε και αναβαθμίσεις κόστους 3 tokens εξέλιξης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι βελτιώσεις επικεντρώνονται στον ψεκασμό του καυσίμου, σε συνδυασμό με καινούργια προϊόντα από την Total. Αναφέρεται ότι ο Ολλανδός βρίσκεται σε διαφορετικό κύκλο κινητήρων από τον Daniel Ricciardo, για αυτό και έλαβε πρώτος τις αναβαθμίσεις, σε μια πίστα, όπου η ομάδα τρέφει ελπίδες για νίκη. Ο ρυθμός του Ricciardo στην προσομοίωση αγώνα του FP2 με τη supersoft γόμα ήταν ταχύτερος από αυτόν του Rosberg με την μαλακή γόμα. Παρ’ ότι ο Ricciardo είχε τραυματίσει αυτό το σετ ελαστικών με ένα τετ-α-κέ στην αρχή της διαδικασίας. Επιπλέον, στο γρήγορο γύρο του, ο Αυστραλός έχασε τα 0,4 δλ. υπολειπόταν από τον χρόνο του Rosberg στον τελευταίο τομέα της πίστας. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull πιστεύουν ότι μπορούν να αντλήσουν πολλά περισσότερα από το μονοθέσιό τους αύριο. Ο Verstappen έδειχνε να πιέζει υπερβολικά στην αρχή των stint του, καταπονώντας τα ελαστικά του, που έπεφταν σε απόδοση νωρίτερα από αυτά του team mate του.
Πολύ καλό χρόνο σημείωσε ο Kimi Raikkonen στο FP2, για να βρεθεί μόλις 0,25 δλ. πίσω από τον Rosberg, στη δεύτερη θέση. Ο Φινλανδός απέδωσε την υπεροχή του επί του team mate του στην καλύτερη αίσθηση που απολάμβανε εντός του ιταλικού μονοθεσίου σήμερα. Ο Sebastian Vettel δεν ήταν ευχαριστημένος από το στήσιμο της SF16-H και κατέληξε 1 δλ. πίσω από τον Rosberg στον πίνακα των χρόνων του FP2. Το stint του Vettel με την ultrasoft γόμα διήρκεσε μόλις 2 γύρους. Ωστόσο, ο Vettel δήλωσε ότι αν όλα πάνε σωστά αύριο, η Ferrari μπορεί να στοχεύει έως και την πρώτη σειρά εκκίνησης, αν και χαρακτηρίζει την Mercedes ως φαβορί και για αυτό το σαββατοκύριακο, με την ομάδα του Maranello να βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τη Red Bull, κατά την κρίση του.
Ο ρυθμός αγώνα των τριών κορυφαίων ομάδων με την ultrasoft γόμα ήταν παραπλήσιος, με την Red Bull να έχει ένα μικρό προβάδισμα. Ωστόσο, η αυστριακή ομάδα δε δοκίμασε καν τη μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τη Ferrari και την Mercedes. H εικόνα των χρόνων στις προσομοιώσεις αγώνα δεν είναι καθαρή, λόγω των μεγάλων διαφοροποιήσεων στους χρόνους, όταν οι οδηγοί έβρισκαν μπροστά τους πιο αργούς συνδυασμούς. Αλλά ο ρυθμός του Verstappen με την supersoft γόμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακός.
Καλό χρόνο σημείωσε o Sergio Perez με την Force India για να καταλάβει την 8η θέση στο FP2, ενώ ανταγωνιστικές δείχνουν και οι Toro Rosso, με τον Daniil Kvyat να εμφανίζεται ανταγωνιστικός για πρώτη φορά ίσως από τότε που «υποβιβάστηκε» στην ιταλική ομάδα. H McLaren ξεκίνησε την ημέρα με πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου του μονοθεσίου του Jenson Button και την τελείωσε με πρόβλημα στο κιβώτιο του Fernado Alonso που ανάγκασε τον Ισπανό να σταματήσει στην πίστα στο τελευταίο λεπτό του FP2.
Πολλοί οδηγοί φλέρταραν… στενά με τους τοίχους (Vettel, Verstappen, Ricciardo, Alonso, Perez, Kvyat, Sainz, Ocon…), αλλά πέραν της πρόσκρουσης του Rosberg στον τοίχο, υπήρξε μόνο άλλο ένα ατύχημα, αυτό του Romain Grosjean στην τελευταία στροφή στο μέσο του FP2, που κατέστρεψε την πίσω αεροτομή της Haas του Γάλλου._Φ.Λ.