top icon
Αγώνες

GP Σιγκαπούρης-FP2: O Kvyat ταχύτερος

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής στη Σιγκαπούρη παρείχε μερικές εκπλήξεις, καθώς η Mercedes δεν κατάφερε να επιβληθεί, ούτε στον πίνακα των χρόνων, ούτε στις προσομοιώσεις αγώνα.

Αντιθέτως, οι οδηγοί της Red Bull σημείωσαν εντυπωσιακούς χρόνους, με τον Daniil Kvyat να τίθεται επικεφαλής και τον Daniel Ricciardo 3ο. Μάλιστα, ο Ρώσος σημείωσε την ταχύτερη επίδοση της διαδικασίας στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών, καθώς στον πρώτο του γύρο τον είχε εμποδίσει ο Grosjean. Επιπλέον, ο Ricciardo βρήκε το εμπόδιο του αργού Vettel όταν πραγματοποίησε τη δική του ταχύτερη επίδοση. Με απουσία ουσιαστικών ευθειών στη Σιγκαπούρη και το πλαίσιο της RB11 να είναι καλό στις αργές στροφές, η Red Bull αποτελεί απειλή για τις κορυφαίες ομάδες, όπως είχε συμβεί και στην Ουγγαρία.

Μεταξύ των δύο Red Bull κατετάγη ο Kimi Raikkonen, παρά το μπλοκάρισμα φρένων που είχε κατά τη διάρκεια του ταχύτερου γύρου του. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών, λόγω εξόδου στην πρώτη στροφή. Ο Raikkonen ήταν 0,2 δλ. ταχύτερος από τον team mate του στη Ferrari, Sebastian Vettel (5ος) και ο Hamilton 0,3 δλ. ταχύτερος του δικού του team mate, Nico Rosberg, ο οποίος κατετάγη 7ος, πίσω και από την Force India του Sergio Perez. Θετική η 8η θέση του Fernando Alonso με την McLaren-Honda.

Έπειτα από το τέλος της διαδικασίας, ο Toto Wolff παραδέχθηκε ότι η Mercedes δεν κατάφερε να κάνει τα ελαστικά πολύ μαλακής γόμας να λειτουργήσουν σωστά. Το πρόβλημα αυτό δεν είναι καινούργιο για την Mercedes η οποία παραδοσιακά στη Σιγκαπούρη έχει δυσκολία να κάνει τα πιο μαλακά ελαστικά να λειτουργήσουν σωστά. Ίσως οι υψηλότερες τιμές ροπής που παράγει ο κινητήρας της Mercedes καταπονεί περισσότερο τα ελαστικά στις αργές στροφές της Σιγκαπούρης.

Αντιθέτως, η Red Bull είχε τη δυνατότητα να κάνει τα ελαστικά της να αντέξουν αρκετούς γύρους, παράγοντας πολύ καλούς χρόνους, αφού ήταν η ταχύτερη ομάδα στις προσομοιώσεις αγώνα, εμπρός από τη Ferrari, με την Mercedes να είναι η τρίτη ταχύτερη ομάδα, με βάση τους χρόνους του Hamilton ο οποίος ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον Rosberg. Θα δούμε αύριο αν η Mercedes θα έχει τη δυνατότητα να αντεπιτεθεί.

Και ενώ η Red Bull κατάφερε να πρωταγωνιστήσει εντός πίστας, οι ιθύνοντες της ομάδας επανέφεραν στο προσκήνιο την απειλή αποχώρησης της αυστριακής εταιρείας από την F1. O Helmut Marko δήλωσε ότι η συνεργασία με τη Renault θα λυθεί στο τέλος της χρονιάς. Παράλληλα, η Lotus έλαβε τελική παράταση από το Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου μέχρι τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, την επομένη δηλαδή του Ιαπωνικού GP, για την ακρόαση που αφορά φορολογικές εκκρεμότητες της ομάδας (που ανέρχονται σε 900.000 βρετανικές λίρες).

H αστοχία ελαστικού του Sainz.

Όσον αφορά το FP2 στη Σιγκαπούρη, ο Carlos Sainz είχε μια αστοχία ελαστικού (πίσω αριστερού) αφότου, έξυσε απλά τον τοίχο στην έξοδο της 5ης στροφής. Παράλληλα, το FP2 ξεκίνησε όπως τελείωσε το FP1 για τη Manor, καθώς ο Will Stevens προσέκρουσε ελαφρά στις μπαριέρες._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ