Ο Sebastian Vettel ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα δοκιμών όντας ταχύτερος όλων, με τις Red Bull να τον ακολουθούν κατά πόδας.
Στο FP1, που πάντοτε έχει αναγνωριστικό χαρακτήρα, οι δύο Red Bull βρέθηκαν στην πρώτη τριάδα, με τον Ricciardo και τον Verstappen να κάνουν το 1-3. Ανάμεσά τους ο Vettel, που πέρυσι είχε πάρει τη νίκη στην Ουγγαρία και θα ήθελε να επιστρέψει σε αυτές φέτος.
Οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην πίστα σήμαιναν πως θα βλέπαμε και το φαινόμενο του blistering, κάτι που επιβεβαιώθηκε κυρίως από την εικόνα των ελαστικών της Mercedes, η οποία βρισκόταν πίσω από τις Red Bull και Ferrari.
Το τοπίο «ξεθόλωσε» στο FP2, όταν κατέστη σαφές πως η Ferrari και η Red Bull ήταν πιο κοντά στη μάχη της πρωτοπορίας από ότι η Mercedes, η οποία αντιμετώπιζε αρκετά θέματα με το πίσω μέρος της W09.
Ταχύτερος ήταν ο Vettel, με τους Verstappen και Ricciardo να τον ακολουθούν, τη στιγμή που οι Hamilton και Bottas δεν μπορούσαν να γράψουν γρήγορους γύρους με την ultrasoft γόμα, αφού η φθορά στα πίσω ελαστικά δεν τους επέτρεπε να πιέσουν όσο θα ήθελαν.
Τα πρωτεία στο midfield φάνηκε να έχει η Haas, με τον Grosjean να καταλαμβάνει την 7η θέση, αν και αμφότερες οι Force India είχαν ανέβει σε σχέση με την πρωινή διαδικασία, όντας πλέον στις τελευταίες θέσεις της δεκάδας.
Ωστόσο, το ενδιαφέρον κομμάτι του session είναι ο -εκ πρώτης όψεως- πολύ καλός ρυθμός που φάνηκε να έχει η Ferrari τόσο με την ultrasoft, όσο και με τη μαλακή γόμα. Συγκεκριμένα, ο Γερμανός είχε ένα γυρολόγιο κοντά στο 1:22.6, κι ενώ ο Verstappen έγραφε κατά μέσο όρο χρόνους στο 1:22.3, το έκανε σε πολύ μικρότερο stint (19 γύροι έναντι 7 του Ολλανδού). Παράλληλα, ο Ricciardo και ο Hamilton έγραφαν χρόνους κοντά στο 1:22.9, ενώ ο Bottas ήταν στο 1:23.0.
Αυτό σημαίνει πως ο οδηγός της Scuderia θα έχει τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσει το stint του με την US στην αρχή του αγώνα, σε αντίθεση με τον άμεσο ανταγωνισμό.
Όλα όμως θα φανούν πιο καθαρά στο αυριανό FP3 (13:00) και στις κατατακτήριες (16:00)._Δ.Μ.