Παρ' ότι δεν υπήρξε μάχη για τη νίκη, το GP του Μπαχρέιν κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή με την πληθώρα στρατηγικών που επέλεξαν οι ομάδες, οδηγώντας σε πολλαπλές μάχες καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το γεγονός αυτό μας αποζημίωσε για την έλλειψη μάχης για τη νίκη και αποδεικνύει ότι οι κατατακτήριες δοκιμές δεν είχαν ποτέ ανάγκη αλλαγής. Ο Lewis Hamilton είχε και πάλι κακή εκκίνηση, η Ferrari αντιμετώπισε ξανά προβλήματα αξιοπιστίας, ο Romain Grosjean και η Haas εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους, ενώ ο Stoffel Vandοorne σημείωσε βαθμό στο ντεμπούτο του στην F1.
Ήδη στον πρώτο γύρο η προοπτική αγώνα του Rosberg ήταν πολύ καλή. Ο Sebastian Vettel είχε τεθεί εκτός μάχης ήδη πριν την εκκίνηση, με ένα σύννεφο καπνού να βγαίνει από την εξάτμιση της Ferrari στο γύρο σχηματισμού. Oι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδέχεται να επρόκειτο για πρόβλημα σε βαλβίδα, ή μπεκ ψεκασμού του ιταλικού V6. Το γεγονός παραμένει ότι ο Γερμανός δεν κατάφερε καν να εκκινήσει τον αγώνα και αυτή δεν είναι μια εικόνα που περιμένει κανείς από μια ομάδα η οποία θέλει να διεκδικήσει νίκες. Ο Kimi Raikkonen έκανε λάθος στην εκκίνηση, αναφέροντας στον ασύρματο ότι του γλίστρησε από το χέρι ο μοχλός του συμπλέκτη γεγονός που τον έριξε στην 5η θέση. Ωστόσο, ακόμα πιο πίσω είχε βρεθεί ο Lewis Hamilton. H αντίδραση του Βρετανού στα φώτα ήταν λίγο αργοπορημένη. Επιπλέον, η Mercedes παρουσίασε υπερβολικό σπινάρισμα στα πρώτα μέτρα, όπως και στη Μελβούρνη, αν και o Hamilton δήλωσε ότι πιθανότατα πρόκειται για δύο συμβάντα με ξεχωριστά αίτια.
Την καλύτερη εκκίνηση μεταξύ των κορυφαίων συνδυασμών πραγματοποίησαν οι Williams. Αυτό επέτρεψε στον Valtteri Bottas να βουτήξει στην εσωτερική της πρώτης στροφής. Ωστόσο, ο Hamilton έκλεισε τη γραμμή του, πιθανότατα χωρίς να γνωρίζει ότι ερχόταν κάποιος στην εσωτερική. Ο Bottas βρέθηκε με μπλοκαρισμένα φρένα και έχοντας χάσει το πίσω μέρος της Williams, εμβόλισε την Mercedes. Ζημιές προκλήθηκαν στην εμπρός αεροτομή του Bottas (ο οποίος τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από το pit lane), ενώ ο Hamilton έχασε κομμάτια από το πάτωμα και το barge board εμπρός από το δεξιό ψυγείο, οι οποίες έκαναν τον πίω άξονα να γλιστράει πολύ και ενδέχεται να του κόστιζαν έως και 0,8 δλ. στο γύρο, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Mercedes. Επίσης, την εμπρός αεροτομή του τραυμάτισε (χάνοντας το δεξιό πλευρικό τοίχωμα) ο Daniel Ricciardo, προσκρούοντας στο πίσω μέρος της Williams του Bottas.
O Rosberg βρέθηκε επικεφαλής με τις δύο Williams και μία Red Bull πίσω του. Μέχρι να προσπεράσει αυτά τα μονοθέσια ο Raikkonen, είχε ήδη βρεθεί 10 δλ. πίσω από την Mercedes. Έχοντας αναπτύξει αυτή τη διαφορά ασφαλείας, ο Rosberg και η γερμανική ομάδα είχαν τη δυνατότητα να ακολουθήσουν συντηρητική προσέγγιση. Ο Rosberg πήγαινε όσο γρήγορα χρειαζόταν και η Mercedes έκανε αρκετά αργά pit stop, για να διασφαλίσει ότι όλα θα πήγαιναν καλά. Οι Rosberg και Raikkonen ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, εναλλάσσοντας την supersoft γόμα με τη μαλακή. Αντιθέτως, η μέση γόμα -την οποία τοποθέτησε στο πρώτο του pit stop o Hamilton, έχοντας ανέβει στην 3η θέση- δε λειτούργησε καθόλου καλά για οποιονδήποτε οδηγό τη χρησιμοποίησε. Για το λόγο αυτό (καθώς και τις ζημιές που είχε υποστεί η Mercedes), ο Hamilton δεν είχε τη δυνατότητα να πλησιάσει τον Raikkonen στο δεύτερο stint.
Στο τρίτο stint, όταν και οι τρεις οδηγοί χρησιμοποιούσαν την supersoft γόμα, ο Rosberg είχε αναπτύξει διαφορά 14 δλ. από τον Raikkonen και ο Hamilton τον είχε πλησιάσει στα 4 δλ. Ωστόσο, ο Rosberg συνάντησε πιο αργούς συνδυασμούς τους οποίους έπρεπε να περάσει γύρο και έχασε 4 δλ. Εκείνη τη στιγμή, η Ferrari άδραξε την ευκαιρία για να πραγματοποιήσει νωρίτερα το τρίτο pit stop του Φινλανδού, για να αποφύγει την καθυστέρηση των αργότερων συνδυασμών. Αφότου ο Rosberg πραγματοποίησε το δικό του pit stop (δύο γύρους αργότερα και όχι στον αμέσως επόμενο), η διαφορά με τον Raikkonen είχε πέσει στα 4 δλ. Ωστόσο η Ferrari δεν είχε την ταχύτητα να πλησιάσει περαιτέρω την Mercedes, όπως ανέφερε στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα ο Φινλανδός. Ο Rosberg συνέχισε να ακολουθεί ρυθμό ελάχιστα ταχύτερο από αυτόν του Raikkonen μέχρι την καρό σημαία.
H Mercedes, βλέποντας ότι ο Hamilton δεν έχει τη δυνατότητα να απειλήσει τον Raikkonen, αποφάσισε να επεκτείνει το τρίτο stint του Βρετανού, ελπίζοντας ότι θα μπορούσε να επωφεληθεί στη μικρή περίπτωση που υπήρχε παρεμβολή από το αυτοκίνητο ασφαλείας για κάποιο λόγο. Κάτι τέτοιο δε συνέβη, και ο Hamilton συμβιβάστηκε με την τρίτη θέση, πραγματοποιώντας για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα περιορισμό απωλειών, όπως ανέφερε στις δηλώσεις του. Ο Hamilton δεν παρέλειψε να αναφέρει (τουλάχιστον δύο φορές) ότι η νίκη του Rosberg ήταν εξαιρετικά εύκολη σήμερα.
Ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την 4η θέση στην οποία τερμάτισε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ήταν ο Daniel Ricciardo, γνωρίζοντας ότι η Red Bull δεν έχει το ρυθμό αγώνα να απειλήσει τις Mercedes και τις Ferrari. Ο Αυστραλός πάλεψε αρχικά με τις Williams και αργότερα με τον Grosjean. Παρά το κακό τελευταίο pit stop του Γάλλου (όπου βιδώθηκε στραβά το πίσω αριστερό μπουλόνι), η απόδοση της Haas ήταν εκθαμβωτική στο Μπαχρέιν. Το μονοθέσιο της αμερικάνικης ομάδας είχε τη δυνατότητα να προστατεύσει τα ελαστικά του πολύ καλά. Μην έχοντας συμμετάσχει στο Q3 εχθές, ο Grosjean είχε εξασφαλίσει δύο φρέσκα σετ supersoft γόμας από τα τρία που χρησιμοποίησε στον αγώνα, συν ένα σετ μαλακών ελαστικών στο τέλος. Ο Γάλλος είχε τη δυνατότητα να παλέψει και να προσπεράσει τις Williams καθώς και τη Red Bull του Ricciardo. Αν δεν είχε την καθυστέρηση στο τελευταίο του pit stop, ο Grosjean ίσως είχε καταφέρει να τερματίσει εμπρός από τον Αυστραλό. Ωστόσο, η 5η θέση είναι πραγματικά μεγάλη επιτυχία για μια καινούργια ομάδα στο grid, ακόμη και αν έχει μεγάλη βοήθεια από τη Ferrari, χρησιμοποιώντας διάφορα εξαρτήματα που προέρχονται από το Maranello και το πλαίσιο κατασκευάζεται από την Dallara. Έπειτα από δύο αγώνες, ο Grosjean έχει σημειώσει περισσότερους βαθμούς από τον Vettel και η Haas περισσότερους βαθμούς από τις Toro Rosso, Force India, McLaren, Renault, Sauber και Manor μαζί!
O Max Verstappen με την Toro Rosso τερμάτισε στην 6η θέση, έχοντας πραγματοποιήσει έναν επιθετικό αγώνα με αρκετά προσπεράσματα. Αγώνα ανάκαμψης πραγματοποίησε ο Daniil Kvyat με τη Red Bull. Η ομάδα επέλεξε να επεκτείνει τα πρώτα stint του Ρώσου, ο οποίος κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση στον τελευταίο μόλις γύρο, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι ο Rosberg, ρίχνοντας γύρο στον Felipe Massa, τον καθυστέρησε.
Απογοητευτική ημέρα είχε η Williams, παρ' ότι αμφότεροι οι οδηγοί της πραγματοποίησαν καλό ξεκίνημα στην εκκίνηση για να βρεθούν στη 2η και 3η θέση στον πρώτο γύρο. Με τον εμβολισμό του Hamilton και την ποινή διέλευσης, οι ελπίδες του Bottas για ένα καλό αποτέλεσμα εξανεμίστηκαν αρκετά νωρίς. Η Williams είχε προγραμματίσει στρατηγική δύο pit stop χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα (έχοντας διατηρήσει δύο σετ αυτού του τύπου ελαστικού για την Κυριακή), η οποία όμως αποδείχθηκε αρκετά αργή, χωρίς να έχει ιδιαίτερα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής… Ο Massa ανέφερε ότι η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν πολύ κακή με τη μέση γόμα. Η Williams άλλαξε τη στρατηγική του Bottas, τοποθετώντας τη μαλακή γόμα για το τελικό stint.
Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσε ο Stoffel Vandoorne, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένος από το ντεμπούτο του στην F1. O Ολλανδός αποδείχθηκε μαχητικός στην πίστα, χωρίς όμως να διαπράξει λάθη. Κατάφερε να μην προκαλέσει ζημιές στη McLaren του στο χάος της εκκίνησης αν και είχε την ατυχία να χτυπήσει ένα κομμάτι αεροτομής που έπεσε από προπορευόμενο μονοθέσιο λίγους γύρους αργότερα. Το μοναδικό του λάθος ήταν στη μάχη του με τις Williams, όταν αιφνιδιάστηκε από την είσοδο του Bottas στα pits, επιτρέποντας στον Massa να τον προσπεράσει. Η McLaren ήταν απογοητευμένη από την εγκατάλειψη του Jenson Button (με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Honda), καθώς πιστεύει ότι ο Βρετανός θα μπορούσε να έχει βρεθεί εντός των πρώτων 7 θέσεων εάν είχε φτάσει έως τον τερματισμό.
Μόλις εκτός των βαθμών βρέθηκε ο Kevin Magnussen με τη Renault. Ίσως η κατάσταση να ήταν διαφορετική για τον Δανό αν δεν είχε εκκινήσει από το pit lane, αφότου παρέλειψε να ζυγιστεί στο FP2. Εντυπωσιακό αγώνα πραγματοποίησε ο Pascal Wehrlein, ο οποίος κατάφερε με την Manor να τερματίσει εμπρός από τον team mate του, τις δύο -απογοητευτικές- Force India και μία Sauber. Η μαχητικότητα του Γερμανού καθώς και η ταχύτητά του στο Μπαχρέιν συνιστούν ότι ο Γερμανός πρόκειται να αποτελέσει ένα από τα ανερχόμενα αστέρια της F1._Φ.Λ.