Μία νίκη στο νήμα πήρε ο Sebastian Vettel απέναντι στον Valtteri Bottas, που του επιτέθηκε στο τελευταίο σκέλος του αγώνα, μετά από την ανατροπή των πλάνων της Ferrari. Τρίτος ο Lewis Hamilton, καταστροφή για τον Kimi Raikkonen.
Το Μπαχρέιν μας προσέφερε έναν πολύ καλό αγώνα ανήμερα του Πάσχα, με μάχες σε όλο το μήκος του grid, είτε για τη νίκη, είτε ακόμα και για μία θέση στη δεκάδα. Στην εκκίνηση, ο Vette lπαρέμεινε πρώτος, με τον Bottas όμως να προσπερνά μετά την 1η στροφή τον Raikkonen, ενώ πίσω ο Hamilton έχασε μία θέση, με τον Gaslyνα περνά ως εκ θαύματος τέταρτος. Πιο πίσω, ο Perezείχε τετακέ μετά από σύγκρουση με τον Hartley, κάτι που τον έριξε τελευταίο. Στον 10ο γύρο έγινε γνωστό ότι ο Νεοζηλανδός τιμωρήθηκε με 10 δλ. ποινή.
Λίγο μετά, ο Βρετανός έδωσε μάχη με τον Verstappen, που ήθελε να τον περάσει για την 10η θέση. Όμως οι δυο τους είχαν επαφή στην Κ1 του 2ου γύρου, με τον Ολλανδό να έχει κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό και να επιστρέφει στα pits, αν και λίγο μετά εγκατέλειψε και αυτός με τη σειρά του. Την ίδια στιγμή, ο Ricciardo αναγκάστηκε να μείνει εκτός αγώνα, καθώς λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά, βγάζοντας έτσι το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για τρεις γύρους.
Αμέσως ο Magnussenπροσπάθησε να περάσει τον Gasly, χωρίς όμως επιτυχία. Όμως επιτυχημένο ήταν το προσπέρασμα του Hamilton επί τριών οδηγών, περνώντας έτσι 7ος μέσα σε μία ευθεία. Δύο γύρους μετά, ο ίδιος ήταν 4ος και έτσι ξεκίναγε τη μάχη για το βάθρο.
Παράλληλα, στις θέσεις 6, 7 και 8 γινόταν μάχη ανάμεσα σε Magnussen, Hulkenberg και Alonso, με τον Γερμανό να έχει θέμα με την μπαταρία του. Απλησίαστος ήταν ο πέμπτος Gasly, που βρισκόταν σε μία «no man’s land».
Στη μάχη του βάθρου, ο Hamilton (που είχε τη μαλακή γόμα σε αντίθεση με τους προπορευόμενους τους) έκλεισε για δύο γύρους τη διαφορά του από τον Raikkonen, που έμοιαζε ο «αδύναμος κρίκος» της πρώτης τριάδας. Ο Vettel παρέμενε 1ος, κινούμενος σε αξιόλογο ρυθμό, κοντά στα 3 δλ. μπροστά από τον Bottas.
Στον 12ο γύρο είχαν αρχίσει ήδη τα pit stop για ορισμένους οδηγούς της δεκάδας, με τον Magnussen να μπαίνει για δεύτερη γόμα supersoft,τον Alonso για να βάλει τη μέση, τον Gasly και τον Hulkenberg για τη μαλακή, με τον Γερμανό της Renault να παραμένει μπροστά από τον Ισπανό της McLaren, συνεχίζοντας την μάχη που είχαν από πριν.
Την ίδια στιγμή, ο Bottas μείωνε τη διαφορά από τον Vettel, και έτσι ο πιλότος της Scuderia μπήκε για τη μαλακή γόμα. Τον ακολούθησε στον 20ο γύρο ο Raikkonen, για το ίδιο ελαστικό. Αμέσως μετά μπήκε και ο Φινλανδός της Mercedes, βάζοντας τη μέση γόμα προς έκπληξη όλων, πηγαίνοντας έτσι για έναν πιο άνετο αγώνα ενός pitstop. Και όμως, ο Bottas, παρά αυτήν του την επιλογή, κινείτο σε φοβερό ρυθμό, όντας ανάμεσα στις δύο Ferrari.
Στον 25ο γύρο, ο Vettel είχε φτάσει πια τον Hamilton, και τον πέρασε, ενώ ο Βρετανός στον αμέσως επόμενο γύρο μπήκε και για τη δική του αλλαγή, επιλέγοντας τη μέση. Αυτό έδειχνε πως η Mercedes πήγαινε για ένα pitstop και η Ferrari για δύο.
Μακριά από τη μάχη της νίκης, ο Ericsson, που επέλεξε το ένα pitstop, έκανε πολύ καλό αγώνα, όντας μόλις μία θέση εκτός βαθμών, ενώ στη δεκάδα ο Gasly ήταν σε δικό του αγώνα από την 5η θέση, κοντά στα 10 δλ. μπροστά από τον Hulkenberg.
Έχοντας φτάσει πλέον στον 32ο γύρο, ο Hamilton μπόρεσε και μάζευε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Vettel, ώστε να μην δώσει ελεύθερο pit stop στον Γερμανό, την ώρα που ο Raikkonen έκλεινε την ψαλίδα από τον Bottas.
Και ενώ στη Ferrari ήταν έτοιμοι να φέρουν για το 2ο pit stop τον Raikkonen, η αλλαγή έγινε μερικώς, μιας και το πίσω αριστερό ελαστικό δεν βγήκε ποτέ. Αμέσως δόθηκε το ΟΚ να φύγει ο Φινλανδός, με δυσάρεστο αποτέλεσμα, καθώς χτύπησε τον μηχανικό που βρισκόταν εκεί, χωρίς να έχει γνωστό αν τραυματίστηκε σοβαρά.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο έχασε και ο Vettel την ευκαιρία του να μπει για τη δική του αλλαγή, καθώς έπρεπε να μείνει στην πίστα με όλα αυτά που συνέβησαν μπροστά από το box της Scuderia. Έτσι, πέρασαν σε ένα νέο πλάνο, χωρίς να τον βάλουν ξανά, προκαλώντας τον εκνευρισμό στο στρατόπεδο της Mercedes, η οποία σε άλλη στρατηγική υπολόγιζε και άλλη έγινε τελικά.
Ύστατη προσπάθεια των Γερμανών ήταν η επίθεση του Bottas για την νίκη, χωρίς όμως να έχει επιτυχία, παρά την πίεση που άσκησε και το DRS που κέρδισε.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Sebastian Vettel πανηγύρισε τη νίκη, μπροστά από τις δύο Mercedes, και τον εντυπωσιακό Pierre Gasly, που πήρε την 4η θέση με τον κινητήρα της Honda στην πλάτη του. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Magnussen, Hulkenberg, Alonso, Vandoorne, Ericsson (με εκπληκτική εμφάνιση) και Ocon.
Συνέχεια στο Π.Π. της F1 την ερχόμενη εβδομάδα με το GP Κίνας._Δ.Μ.
Η βαθμολογία των οδηγών:
1. S. Vettel 50 2. L. Hamilton 33 3. V. Bottas 22 4. F. Alonso 16 5. K. Raikkonen 15 6. N. Hulkenberg 14 7. D. Ricciardo 12 8. P. Gasly 12 9. K. Magnussen 10 10. M. Verstappen 8 11. S. Vandoorne 6 12. M. Ericsson 2 13. C. Sainz 1 14. E. Ocon 1
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1. Ferrari 65 2. Mercedes 55 3. McLaren 22 4. Red Bull 20 5. Renault 15 6. Toro Rosso 12 7. Haas 10 8. Sauber 2 9. Force India – 1 10. Williams –