Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη σε έναν εντυπωσιακό αγώνα στο Μπαχρέιν, με τον Max Verstappen να μένει για λίγο δεύτερος.
Λίγο πριν την εκκίνηση, ο Perez έμεινε στον γύρο σχηματισμού, πριν την τελευταία στροφή. Ο Μεξικανός προσπάθησε να επανεκκινήσει το μονοθέσιο, και τα κατάφερε μερικά δευτερόλεπτα μετά, και μπήκε στο pitlane για να ξεκινήσει από εκεί.
Ως εκ τούτου, έγινε ακόμη ένας γύρος σχηματισμού, που αφαιρέθηκε από τον γύρο του αγώνα.
Με την εκκίνηση, όλοι έφυγαν καθαρά χωρίς αλλαγές στις θέσεις, με εξαίρεση τον Mazepin που βρέθηκε εκτός, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, παρά το ότι φάνηκε έντονο σαν συμβάν. Το έχασε μόνος του και βγήκε εκτός στην Τ3.
Στο μεταξύ, και πριν βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Leclerc κατάφερε να περάσει τον Bottas για την 3η θέση. Την ίδια ώρα, ο Verstappen παραπονέθηκε για περίεργη αίσθηση στο γκάζι, και ζήτησε από την ομάδα να το εξετάσει.
Το SC εκμεταλλεύτηκε ο Perez, που μπήκε στον 2ο γύρο για να βάλει ξανά τη μέση γόμα.
Με την αρχή του 3ου γύρου άρχισε και πάλι ο αγώνας, ο Verstappen έφυγε και κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, με τον Norris και μετά τον Ricciardo να περνούν τον Gasly, που στη μάχη με τον Αυστραλό έχασε όλη την εμπρός πτέρυγα, κι έπρεπε να επιστρέψει στα pits για να αλλάξει την αεροτομή. Οι αγωνοδίκες έθεσαν ξανά σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ενώ πίσω είχε τετακέ ο Schumacher.
Ο Bottas και ο Norris ακολουθούσαν κατά πόδας τον Leclerc που κρατούσε την 3η θέση, αλλά όχι για πολύ γιατί ο Φινλανδός πέρασε στα φρένα της Τ1. Πίσω ο Alonso είχε ανένει 7ος κι ο Vettel 14ος.
Σε εκείνο το σημείο, η Mercedes ενημέρωσε τον Bottas για πρόβλημα του Verstappen στο διαφορικό, ζητώντας του να πιέσει. Την ίδια στιγμή, ο Ολλανδός έγραφε συνεχώς καλύτερα περάσματα από τις δύο W12.
Ο Leclerc, εν παραλλήλω, τέθηκε υπό πίεση από τον Norris κι έναν γύρο μετά τα κατάφερε ο Βρετανός και πέρασε. Πίσω, ο Stroll προσπέρασε τον Alonso για την 7η.
Πρώτος από τη δεκάδα μπήκε στα pits ο Alonso για τη μέση γόμα, στον 12ο γύρο. Στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Leclerc, ο Norris κι ο Stroll.
Τη διαφορά έκαναν στον Hamilton που του έβαλαν τη σκληρή γόμα στον 14ο γύρο, ενώ με τη μέση πήγε στο 2ο stint στον ίδιο γύρο ο Ricciardo.
Η Red Bull κράτησε μέσα στην πίστα τον Verstappen, ενώ ήταν σαφές πως το undercut λειτουργεί, οπότε ο Ολλανδός ήταν ευάλωτος κι ενώ ο Hamilton κινείτο ταχύτατα.
Στον 17ο γύρο μπήκε ο Bottas, κι αυτός για τη σκληρή γόμα, όσο ο Verstappen συνέχιζε. Ο Perez είχε ανέβει 3ος με όλα τα pit stops μπροστά.
Στον 18ο γύρο ήταν η ώρα του Verstappen για τη μέση, βγαίνοντας 2ος, 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton αλλά με πιο γρήγορη γόμα.
Στο midfield, ο Leclerc έδωσε μάχη με τον Vettel, αλλά ο Γερμανός ηττήθηκε όντας με πιο παλιό σετ, ενώ σε αντίστοιχη μοίρα βρέθηκε ο Perez έναντι του Bottas. Ο Μεξικανός μπήκε για δεύτερη φορά στον 20ο γύρο, ώστε να βάλει τη σκληρή γόμα.
Μία ωραία μάχη είχε ο Vettel με τον Alonso, με τον Γερμανό να προσπερνά για την 8η θέση. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Sainz, που με πιο φρέσκο σετ βρήκε ευκαιρία να περάσει αμφότερους!
Μπροστά, ο Verstappen είχε φτάσει τη διαφορά στα 3.8 δευτερόλεπτα, σαν να είχε βρει έναν «τοίχο» σε εκείνο το σημείο, μετά από 6 γύρους με εκείνο το σετ.
Ο Perez συνέχισε να αναρριχάται, περνώντας τον 7ο Stroll στον 27ο γύρο.
Κι ενώ ο Verstappen άρχισε να μαζεύει, ο Hamilton μπήκε ξανά για pit, στον 29ο γύρο, για τη σκληρή γόμα. Στόχος ήταν να αποφευχθεί το undercut από τον Ολλανδό.
Ο Bottas ακολούθησε, αλλά προέκυψε πρόβλημα με το εμπρός δεξί ελαστικό και έτσι έχασε χρόνο, βάζοντας παράλληλα τη σκληρή. Μετά από δύο γύρους έφτασε τον Leclerc, αλλά ο Μονεγάσκος τότε μπήκε στα pits για τη σκληρή γόμα, όπως κι ο Ricciardo πίσω του. Έναν γύρο μετά, ακολούθησε ο Norris, που βγήκε μπροστά από τους άλλους δύο.
Παράλληλα, ο Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα με τα πίσω φρένα, κι οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη στον 34ο γύρο.
Μπροστά, ο Verstappen ζητούσε απ’ την ομάδα να τον κρατήσει έξω, εφόσον ο ρυθμός ήταν ο ενδεδειγμένος, ενώ ο Hamilton μείωνε ολίγον κατ’ ολίγον τη διαφορά από τον Ολλανδό, σε ένα στρατηγικό μπρα ντε φερ χωρίς προηγούμενο.
Μάχη είχαν οι Stroll-Perez μετά το στοπ του Μεξικανού, ενώ ο Ολλανδός μπήκε για τη σκληρή γόμα στο φινάλε, για 16 γύρους. Βγαίνοντας, είχε διαφορά 8.7 δευτερόλεπτα από τον Βρετανό.
Στη Mercedes, η πρόβλεψη ήταν πως ο Verstappen θα έφτανε τον Hamilton σε 10 γύρους, δηλαδή ως τον 51ο.
Στον 44ο γύρο, οι Ocon και Vettel είχαν επαφή στην Τ1 μετά τη μεταξύ τους μάχη, όταν ο Γερμανός μπλόκαρε τα φρένα του και χτύπησε από πίσω τον Γάλλο.
Στον 47ο γύρο, ο Verstappen είχε φτάσει τη διαφορά στα 3 δευτερόλεπτα από τον Hamilton, και μέχρι τον 51ο γύρο ήταν πια κοντά στο 1 δευτερόλεπτο. Η μάχη για τη νίκη ήταν εκεί, κι ήταν φοβερή.
Ο Verstappen πέρασε στην Τ4 αλλά πάτησε αρκετά εκτός, οπότε η ομάδα του ζήτησε να τον αφήσει να περάσει, και το έκανε. Ως εκ τούτου, έπρεπε να πιέσει ξανά για να περάσει, αλλά είχε χάσει έδαφος.
Δεν του έφτασε ο χρόνος, κι έτσι ο Hamilton πήρε τη νίκη σε ένα τρομερό φινάλε στην πρεμιέρα!
Τρίτος ο Bottas, τέταρτος ο Norris, πέμπτος ο Perez, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν οι Leclerc, Ricciardo, Sainz, Tsunoda και Stroll.
Η βαθμολογία των οδηγών:
Θέση | Οδηγός | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | 25 |
2 | Max Verstappen | 18 |
3 | Valtteri Bottas | 16 |
4 | Lando Norris | 12 |
5 | Sergio Perez | 10 |
6 | Charles Leclerc | 8 |
7 | Daniel Ricciardo | 6 |
8 | Carlos Sainz Jr. | 4 |
9 | Yuki Tsunoda | 2 |
10 | Lance Stroll | 1 |
11 | Kimi Raikkonen | |
12 | Antonio Giovinazzi | |
13 | Esteban Ocon | |
14 | George Russell | |
15 | Sebastian Vettel | |
16 | Mick Schumacher | |
17 | Pierre Gasly | |
18 | Nicholas Latifi |
Η βαθμολογία των ομάδων: