Η στρατηγική για το πρώτο Grand Prix στο Μπαχρέιν αποτελεί και πάλι «πονοκέφαλο» για τις ομάδες, που όμως φαίνεται να θέλουν να αποφύγουν τα δύο pit stop.
Η αδρά και τραχιά άσφαλτος της πίστας του Σακχίρ, σε συνδυασμό ασφαλώς με τις ένα βήμα πιο μαλακές γόμες σε σχέση με το 2019, έχουν οδηγήσει την Pirelli στην πρόβλεψη πως η ταχύτερη στρατηγική θα είναι αυτή των δύο pit stop.
Το ένα σενάριο θέλει την εκκίνηση με τη μέση γόμα και τη χρήση της για 21 γύρους, και μετά δύο stints με τη μαλακή γόμα, από 18 γύρους το καθένα.
Η έτερη επιλογή είναι να κάνει κανείς δύο stints των 21 γύρων στην αρχή με τη μέση γόμα, για να ολοκληρώσει τον αγώνα με 18 γύρους έχοντας τη μαλακή.
Το one-stopper, δηλαδή η εκκίνηση με τη μέση γόμα και το πέρασμα στη σκληρή στον 27ο γύρο, θεωρείται η πιο αργή.
Κι όμως, οι ομάδες έδειξαν με την επιλογή τους να περάσουν από το Q2 με τη μέση γόμα πως θέλουν να αποφύγουν τα δύο stops, και να επεκτείνουν όσο μπορούν τη διάρκεια ζωής της στο πρώτο stint.
Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε σχετικά με τη στρατηγική:
«Η στρατηγική αυτού του αγώνα άρχισε στην πραγματικότητα από το Q2, όταν σχεδόν όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα με τη μεσαία γόμα, προτού η κόκκινη σημαία κυματίσει με εννέα λεπτά να απομένουν, οπότε όλοι είχαν ένα run που έπρεπε να τα δώσουν όλα.
«Με τους πρώτους 10 να εκκινούν με τη μέση γόμα αύριο, ανοίγουν τις επιλογές τους ως προς το ποια γόμα θα επιλέξουν για το δεύτερο stint τους. Είδαμε στις κατατακτήριες πως ο ρυθμός της μέσης και της μαλακής γόμας είναι πολύ κοντά, παρόλα αυτά η μέση γόμα είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμη, ειδικά σε ό,τι αφορά τα πίσω ελαστικά, για αυτό κι επιλέχθηκε στο Q2.
«Είδαμε, επίσης, τον Hamilton να σπάει το ρεκόρ όχι μία, αλλά δύο φορές, με δύο διαφορετικές γόμες, που επιβεβαιώνει την ταχύτητα των τωρινών μονοθέσιων της Formula 1.»
Το grid του αυριανού αγώνα:
1η Σειρά | 1. Lewis Hamilton 1’27.264 | |
2. Valtteri Bottas 1’27.553 | ||
2η Σειρά | 3. Max Verstappen 1’27.678 | |
4. Alexander Albon 1’28.274 | ||
3η Σειρά | 5. Sergio Perez 1’28.322 | |
6. Daniel Ricciardo 1’28.417 | ||
4η Σειρά | 7. Esteban Ocon 1’28.419 | |
8. Pierre Gasly 1’28.448 | ||
5η Σειρά | 9. Lando Norris 1’28.542 | |
10. Daniil Kvyat 1’28.618 | ||
6η Σειρά | 11. Sebastian Vettel 1’29.149 | |
12. Charles Leclerc 1’29.165 | ||
7η Σειρά | 13. Lance Stroll 1’29.557 | |
14. George Russell 1’31.218 | ||
8η Σειρά | 15. Carlos Sainz | |
16. Antonio Giovinazzi 1’29.491 | ||
9η Σειρά | 17. Kimi Raikkonen 1’29.810 | |
18. Kevin Magnussen 1’30.111 | ||
10η Σειρά | 19. Romain Grosjean 1’30.138 | |
20. Nicholas Latifi 1’30.182 |