Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη στο Μπαχρέιν, περνώντας τον Charles Leclerc μετά το πρόβλημα με τον κινητήρα του δεύτερου. Δεύτερος ο Valtteri Bottas, τρίτος ο Leclerc.
Ο αγώνας ξεκίνησε υπό το φως των προβολέων και με τρομερό αέρα να επικρατεί στην πίστα – περισσότερο από κάθε άλλη φορά σε αυτό το τριήμερο, αφού έφτασε 8.6 χλμ/ώρα.
Στην εκκίνηση, ο Vettel έφυγε καλύτερα και πήρε την πρωτοπορία, με τον Leclerc να πέφτει 3ος, αφού τον πέρασε και ο Bottas. Ο Hamilton βρέθηκε κοντά στο να πράξει το ίδιο, όμως δεν τα κατάφερε, κι έμεινε 4ος. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του 1ου γύρου, ο Leclerc πέρασε ξανά 2ος, με τον Bottas να χάνει τη θέση του από τον Hamilton.
Πλέον, ο Μονεγάσκος πίεζε τον teammate του για την πρωτιά, με τις δύο Mercedes να μένουν κάπως πίσω. Παράλληλα, ο Sainz πάλευε με τον Verstappen, όταν είχε επαφή και ζημιά στο εμπρός δεξί μέρος της MCL34.
Εξαιρετικός ήταν ο Ricciardo που ανέβηκε 7ος, μαζί με τον Hulkenberg, που με τη σειρά του κέρδισε 9 θέσεις.
Μπροστά, στον 6ο γύρο πλέον, ο Leclerc ήταν σαφώς ταχύτερος του Vettel, τον οποίον και πέρασε καθαρά στην πρώτη στροφή, ανακτώντας την πρώτη θέση.
Στο midfield οι μάχες ήταν πολύ σκληρές, ειδικά ανάμεσα στους Norris, Magnussen και Gasly, με τον Γάλλο να βγαίνει συνεχώς ο χαμένος, συνεχίζοντας το κάκιστο τριήμερό του στο Σακχίρ.
Ο «χορός» των pit stops για τους πρωτοπόρους άνοιξε με τον Verstappen στον 12ο γύρο. Ακολούθησε στον επόμενο γύρο ο Bottas, για τη μέση γόμα, ώστε να καλύψουν τον Verstappen, οριακά. Τελικά, όμως, ο Max πέρασε τον Φινλανδό. Μετά από έναν γύρο, ο Bottas ξαναπέρασε.
Την ίδια ώρα, ο Hamilton πίεζε ασφυκτικά τον Vettel για τη 2η θέση, με τον Βρετανό να μπαίνει στα pits, μαζί με τον Leclerc. Αμφότεροι είχαν καθαρά pit stops, με τον Μονεγάσκο να βάζει τη μέση και τον οδηγό της Mercedes τη μαλακή γόμα.
Όταν μπήκε και ο Vettel στα pits, ο Hamilton τον πέρασε και πλέον στόχευε στον Leclerc, με πιο μαλακά ελαστικά.
Παρόλα αυτά, ο ρυθμός του poleman ήταν πολύ καλύτερος, καλύτερος κι από του πρωταθλητή, κι αυτό του έδινε τη δυνατότητα να ανοίγει αργά, αλλά σταθερά τη διαφορά από εκείνον, με τον Vettel στην 3η θέση να τον πλησιάζει.
Ο Γερμανός της Scuderia πέρασε 2ος στον 22ο γύρο, ανοίγοντας τη διαφορά του από τον Hamilton.
Πιο πίσω, ο Norris προσπερνούσε τον Raikkonen, για την 7η θέση μάλιστα, τη στιγμή που ο Ricciardo έμπαινε επιτέλους για αλλαγή, επιλέγοντας τη μέση γόμα για τους 32 εναπομείναντες γύρους.
Τη δεύτερη σειρά pit stops άνοιξε στον 33ο γύρο ο Verstappen, που έβγαλε την παλιά μέση για ένα φρέσκο σετ. Τον ακολούθησε έναν γύρο μετά ο Hamilton, για τη μέση γόμα ως το τέλος.
Το αυτό έπραξαν και στη Ferrari, βάζοντας πρώτα τον Vettel που έμεινε μπροστά από τον Hamilton. Οι δυο τους είχαν μία τρομερή μάχη, με τη Mercedes να βρίσκει ρυθμό με το νέο σετ. Ταυτόχρονα, ο Leclerc έκανε τη δική του αλλαγή, επίσης για τη μέση γόμα. Ο Βρετανός πέρασε τελικά με τον Vettel να φέρνει τετακέ ολομονάχος. Ο Γερμανός μπήκε ξανά για αλλαγή, πέφοντας 9ος. Ο Γερμανός αναρριχήθηκε μέχρι την 5η θέση, κι εκεί έμεινε ως το τέλος.
Στην μάχη της πρωτιάς, ο Leclerc άνοιγε τη διαφορά του από τον Hamilton, με τον Bottas να διαχειρίζεται απλώς τον αγώνα του στην 3η θέση.
Ο Norris ανέβαινε 7ος, προσπερνώντας Raikkonen και Ricciardo διαδοχικά.
Ξαφνικά, με 10 γύρους να μένουν, ο Leclerc αντιμετώπισε θέμα με τον κινητήρα, και συγκεκριμένα με τον MGU-H, και ο Hamilton τον πέρασε εύκολα, για τη νίκη του αγώνα.
Το τέλος, όμως, επεφύλασσε μία ανατροπή. Αμφότερες οι Renault έμειναν στο ίδιο σημείο, και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα.
Ο τερματισμός δόθηκε έτσι, και ο Leclerc άντεξε 3ος.
Η βαθμολογία των οδηγών:
V. Bottas 44 / L. Hamilton 43 / M. Verstappen 27 / C. Leclerc 26 / S. Vettel 22 / K. Raikkonen 10 / L. Norris 8 / K. Magnussen 9 / N. Hulkenberg 6 / P. Gasly 4 / L. Stroll 2 / A. Albon 2 / D. Kvyat 1 / S. Perez 1 / A. Giovinazzi – / G. Russell – / R. Kubica – / D. Ricciardo – / Carlos Sainz –
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
Mercedes 87 / Ferrari 48 / Red Bull 31 / Alfa Romeo 10 / Haas 8 / McLaren 8 / Renault 6 / Racing Point 6 / Toro Rosso 3 / Williams 0