X
Αγώνες

GP Μπαχρέιν – FP1/FP2: Προβάδισμα για τη Ferrari

Η Ferrari με τον Kimi Raikkonen έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, κάνοντας το 1-2 μπροστά από τις Mercedes. Σε καλή κατάσταση η Renault και η McLaren.

Στο FP1, που είναι μία εκ των δύο διαδικασιών που τελείται με φυσικό φως, ο Ricciardo πήρε την πρωτιά προς το τέλος, έχοντας τη μαλακή γόμα στον γρήγορο γύρο του. Αυτή ήταν και η νόρμα σε αυτό το αναγνωστικού χαρακτήρα session, με μόνη εξαίρεση εντός δεκάδας τις δύο Haas και τις δύο Renault, οι οποίες επέλεξαν την πολύ μαλακή γόμα.

Ο Bottas ήταν ο ταχύτερος από τις Mercedes στη 2η θέση, μιας και ο Hamilton περιορίστηκε στην 5η, με τις δύο Ferrari ανάμεσά τους.

Οι McLaren ήταν αυτές που έμειναν εκτός 10αδας, παρά το γεγονός ότι έδειξαν ψήγματα ταχύτητας στις αρχές. Εντυπωσιακό το γεγονός ότι ο Leclerc βρέθηκε αρκετά ψηλά, στην 12η θέση, δοκιμάζοντας όμως μόνο με τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Άτυχος ήταν ο Verstappen, ο οποίος δεν πρόλαβε να συμπληρώσει καν έναν γρήγορο γύρο, όταν ακινητοποιήθηκε πριν την τελευταία στροφή, με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Το FP2 έδειξε πολλά περισσότερα σχετικά με την απόδοση των ομάδων, μιας και διεξήχθη την ίδια ώρα με τις αυριανές κατατακτήριες και τον μεθαυριανό αγώνα. Συγκεκριμένα, ο Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, μόλις 0,011 δλ. μπροστά από τον teammate του, Sebastian Vettel. Η διαφορά όμως από τη Mercedes ήταν σαφώς μεγαλύτερη, κοντά στα 0,6 δλ. από τoυς Bottas και Hamilton, οι οποίοι δεν ήταν σε θέση να φτάσουν στον ένα γρήγορο γύρο την ταχύτητα των Ιταλών. Τρίτη ομάδα φάνηκε να είναι έτι μία φορά η Red Bull.

Σε αυτόν τον τομέα, σε καλό επίπεδο φάνηκε να είναι και η Renault (παρά τα παράπονα του Hulkenberg για μειωμένη δύναμη από τον κινητήρα) με τη McLaren να βρίσκεται οριακά πίσω της, τη στιγμή που ο Gasly βρέθηκε 8ος, προκαλώντας την έκπληξη αρκετών.

Ωστόσο, αυτό που ήθελαν να παρατηρήσουν οι ομάδες στο σύνολό τους ήταν ο ρυθμός αγώνα, κάτι που συμβαίνει –ως είθισται- στο δεύτερο μισό της διαδικασίας. Εκεί, η Ferrari είχε και πάλι το πάνω χέρι, μιας και ο Vettel, δοκιμάζοντας με μαλακά ελαστικά, ήταν ταχύτερος των δύο Mercedes που είχαν την πολύ μαλακή γόμα, αφού ο Γερμανός γυρνούσε κοντά στο 1:29.8-1:30.2, ενώ και ο Raikkonen ήταν σε πολύ καλό επίπεδο. Μάλιστα, ακόμα και όταν ο ίδιος γύρισε στην πολύ μαλακή, εξακολουθούσε να είναι ταχύτερος των άμεσων αντιπάλων του, επιβεβαιώνοντας την δυναμική της SF71H.

Πιο πίσω, η μάχη του midfield εμφάνιζε και πάλι ενδιαφέρον. Μπορεί οι δύο McLaren μεταξύ τους να ήταν σε παρόμοιο γυρολογίο, αν και με διαφορετικές γόμες (SS για τον Vandoorne, μαλακή για τον Alonso), όμως ο Hulkenber gμε τη μέση γόμα κινείτο σε παρόμοιο ρυθμό με εκείνους. «Σφήνα» σε αυτές τις δύο ομάδες μπήκε ο Grosjean, που μοιάζει να μην είναι στα ίδια επίπεδα απόδοσης με αυτό της Αυστραλίας.

Τέλος, δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, αφού στις αρχές της διαδικασίες ο Bottas εμπόδισε τον Ricciardo στην Κ4, σε ένα συμβάν που κανονικά θα μπορούσε να επισύρει ποινή, ενώ στο τελευταίο τέταρτο, ο Raikkonen αναγκάστηκε να ακινητοποιηθεί μετά από pitstop για να βάλει τη μαλακή γόμα, αφού ο εμπρός δεξιά τροχός δεν είχε κουμπώσει σωστά.

Συνέχεια στο Grand Prix του Μπαχρέιν με το FP3 στις 15:00 και τις κατατακτήριες στις 18:00._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!