Η Ferrari με τον Sebastian Vettel βρέθηκε άνετα στην κορυφή των χρόνων, με τη Red Bull να είναι πολύ κοντά και τη Mercedes να έχει πολλά να βελτιώσει.
Με το FP1 να έχει έναν καθαρά αναγνωριστικό χαρακτήρα (ειδικά με δεδομένη την απειρία των οδηγών με τα νέα, φαρδύτερα μονοθέσια στους στενούς δρόμους του Μονακό), το FP2 προσφέρθηκε για πιο ασφαλή συμπεράσματα, μιας κι οι ομάδες επέλεξαν να δοκιμάσουν εντατικά και με την ultra soft γόμα.
Αμέσως φάνηκε πως η Ferrari με τη Red Bull είχαν το πάνω χέρι, καθώς κινούνταν στο 1:13 (με τον Vettel να γίνεται ο μοναδικός οδηγός που θα έριχνε τους χρόνους στο 1:12), ενώ η Toro Rosso ήταν επίσης άκρως ανταγωνιστική, με τον Kvyat να βρίσκεται πρώτος για μεγάλο διάστημα της διαδικασίας.
Ωστόσο, μπορεί να πει κανείς ότι η Scuderia έχει οριακά το προβάδισμα, μιας και έδειξε ότι έχει τον καλύτερο ρυθμό, αλλά και την ταχύτητα στον ένα γύρο, τόσο με την πολύ μαλακή, όσο και με την ultra soft γόμα. Δεν θα ήταν ψέμα να λέγαμε πως αυτό το «σενάριο» θυμίζει αρκετά τα όσα συνέβησαν στη Σιγκαπούρη το 2015, όταν πάλι η Mercedes δεν ήταν σε θέση να βρει τη σωστή ισορροπία με το μονοθέσιό της, ειδικά στον τομέα των ελαστικών.
Εντυπωσιακή η Red Bull, όχι γιατί δεν έχουμε δει ξανά κάτι αντίστοιχο από την αυστριακή ομάδα στο Μονακό (η περυσινή pole είναι ενδεικτική της δυναμικής της εδώ), αλλά γιατί κατάφερε να προσαρμοστεί αμέσως, να κλείσει (ή και να εκμηδενίσει) τη διαφορά από τη Ferrari και να ξεπεράσει με άνεση τους πρωταθλητές. Μάλιστα, στην προσπάθειά της να αυξήσει την παραγόμενη κάθετη δύναμη, υιοθέτησε κι αυτή με τη σειρά το T-Wing, όσο κι αν το έχει «πολεμήσει» από την αρχή της χρονιάς.
Στα της Mercedes, σίγουρα το ζητούμενο είναι η πρόσφυση που δεν μπορεί να βρει μέχρι στιγμής ούτε ο Hamilton, πολλώ δε μάλλον, ο Bottas. Οι μειωμένες πιέσεις των ελαστικών (από 19.0 σε 17.0 PSI μπροστά κι από 18.5 σε 16 PSI πίσω) δεν βολεύουν τη γερμανική ομάδα. Το γυρολογία σε μεγάλα runs είναι απογοητευτικό, κυρίως αυτό του Hamilton που –παραδοσιακά- είναι πολύ γρήγορος στο Πριγκιπάτο.
Τέλος, αξίζει να γίνει ειδική μνεία στον Jenson Button, ο οποίος επέστρεψε μετά από 7 μήνες αποχής και, ενώ στο FP1 ήταν 14ος, σχεδόν 2 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο, στο FP2 ήταν μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τον teammate του, Stoffel Vandoorne, στην 12η θέση. Not bad, JB.
Αύριο η δράση διακόπτεται, με το FP3 και τις κατατακτήριες να λαμβάνουν χώρα το Σάββατο._Δ.Μ.
Κατάταξη FP1
1. Lewis Hamilton GBR Mercedes – Mercedes 1m 13.425s
2. Sebastian Vettel GER Ferrari – Ferrari 1m 13.621s
3. Max Verstappen NED Red Bull – TAG 1m 13.771s
4. Valtteri Bottas FIN Mercedes – Mercedes 1m 13.791s
5. Daniel Ricciardo AUS Red Bull – TAG 1m 13.854s
6. Daniil Kvyat RUS Toro Rosso-Renault 1m 14.111s
7. Kimi Raikkonen FIN Ferrari – Ferrari 1m 14.164s
8. Sergio Perez MEX Force India-Mercedes 1m 14.201s
9. Carlos Sainz ESP Toro Rosso-Renault 1m 14.333s
10. Esteban Ocon FRA Force India-Mercedes 1m 14.425s
11. Felipe Massa BRA Williams – Mercedes 1m 14.617s
12. Stoffel Vandoorne BEL McLaren-Honda 1m 14.813s
13. Kevin Magnussen DEN Haas-Ferrari 1m 14.870s
14. Jenson Button GBR McLaren-Honda 1m 14.954s
15. Romain Grosjean FRA Haas-Ferrari 1m 15.321s
16. Lance Stroll CAN Williams – Mercedes 1m 15.595s
17. Jolyon Palmer GBR Renault – Renault 1m 15.949s
18. Pascal Wehrlein GER Sauber – Ferrari 1m 16.258s
19. Nico Hulkenberg GER Renault – Renault –
20. Marcus Ericsson SWE Sauber – Ferrari –
Κατάταξη FP2
1. Sebastian Vettel GER Ferrari – Ferrari 1m 12.720s
2. Daniel Ricciardo AUS Red Bull – TAG 1m 13.207s
3. Kimi Raikkonen FIN Ferrari – Ferrari 1m 13.283s
4. Daniil Kvyat RUS Toro Rosso-Renault 1m 13.331s
5. Carlos Sainz ESP Toro Rosso-Renault 1m 13.400s
6. Max Verstappen NED Red Bull – TAG 1m 13.486s
7. Sergio Perez MEX Force India-Mercedes 1m 13.799s
8. Lewis Hamilton GBR Mercedes – Mercedes 1m 13.873s
9. Kevin Magnussen DEN Haas-Ferrari 1m 13.890s
10. Valtteri Bottas FIN Mercedes – Mercedes 1m 13.902s
11. Stoffel Vandoorne BEL McLaren-Honda 1m 13.946s
12. Jenson Button GBR McLaren-Honda 1m 13.981s
13. Felipe Massa BRA Williams – Mercedes 1m 14.003s
14. Romain Grosjean FRA Haas-Ferrari 1m 14.022s
15. Esteban Ocon FRA Force India-Mercedes 1m 14.093s
16. Lance Stroll CAN Williams – Mercedes 1m 14.474s
17. Nico Hulkenberg GER Renault – Renault 1m 14.870s
18. Jolyon Palmer GBR Renault – Renault 1m 15.616s
19. Marcus Ericsson SWE Sauber – Ferrari 1m 15.691s
20. Pascal Wehrlein GER Sauber – Ferrari 1m 15.695s