top icon
Αγώνες

GP Μεξικού: Ο Rosberg στην pole

O Nico Rosberg κατέκτησε την 4η συνεχόμενη pole position του στο 13ο φετινό «1-2» της Mercedes σε κατατακτήριες δοκιμές.

Η μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Mercedes για την pole position έδειχνε ότι θα κορυφωνόταν στο τέλος του Q3, ωστόσο η πτώση της θερμοκρασίας στο τέλος της διαδικασίας (κατά μόλις δύο βαθμούς Κελσίου) έκανε την πίστα λίγο πιο αργή και κανένας οδηγός δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του. Στο Q1, ο Rosberg ήταν ταχύτερος, έχοντας προτιμήσει να δοκιμάσει την αίσθηση της μαλακής γόμας ελαστικών, σε αντίθεση με τον Hamilton, που παρέμεινε στα pits. Ωστόσο, ο Βρετανός ήταν ταχύτερος στο Q2. Στο Q3, με τον Hamilton να προηγείται του Rosberg στην πίστα, ο Γερμανός ήταν πιο γρήγορος σε αμφότερες τις προσπάθειες με το πρώτο σετ ελαστικών. O Rosberg ήταν πιο επιθετικός με το τιμόνι στην είσοδο των στροφών από τον Hamilton, πράγμα που δείχνει ότι ο Γερμανός είχε περισσότερη αυτοπεποίθηση, έχοντας βρει λίγο καλύτερο στήσιμο. Οι προσομοιώσεις της Mercedes έλεγαν ότι οι χρόνοι στο γύρο στην πίστα Hermanos Rodriguez θα ήταν 1:19.5. Ο Rosberg σημείωσε 1:19.480 για να κατακτήσει την pole position. Ακρίβεια και στις προσομοιώσεις!

Ο Sebastian Vettel κατετάγη στην 3η θέση, όντας 0,37 δλ. πίσω από τον poleman και δήλωσε ότι ίσως προσπάθησε υπερβολικά στον τελικό του γύρο. Ο Γερμανός κατέληξε εμπρός από τους δύο οδηγούς της Red Bull, οι οποίοι είχαν μόλις 1 χλστ. του δλ. διαφορά μεταξύ τους, με τον Daniil Kvyat να κερδίζει την εσωτερική μονομαχία. Οι υψηλές τιμές αρνητικής άντωσης που παράγει η Red Bull είναι ιδιαίτερα χρήσιμες στις στροφές του 2ου και 3ου τμήματος της πίστας, ενώ το μεγάλο υψόμετρο εξισώνει κάπως την απόδοση των κινητήρων, σύμφωνα με τον διευθυντή της Red Bull, Christian Horner. Ο Daniel Ricciardo δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος, καθώς τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν χαμηλότερα από αυτά που είχε το μονοθέσιο στο FP3.

O Kimi Raikkonen δεν κατάφερε να φτάσει μέχρι το Q3. Αφότου ο κινητήρας του τυλίχθηκε στις φλόγες στο FP3, οι μηχανικοί της Ferrari έδωσαν αγώνα δρόμου για να προετοιμάσουν το μονοθέσιο του Φινλανδού για τις κατατακτήριες δοκιμές. Για το υπόλοιπο σαββατοκύριακο, ο Raikkonen χρησιμοποιεί έναν παλαιότερο κινητήρα και καινούργιο κιβώτιο, για το οποίο έχει δεχθεί ποινή 5 θέσεων. Ωστόσο, ήδη από το Q1 ο Φινλανδός παρατήρησε το πεντάλ των φρένων ήταν μαλακό. Στο Q2, ο Raikkonen είχε ένα τετ-α-κέ στην 1η στροφή με το πίσω μέρος της SF15-T να φεύγει εκτός ελέγχου πολύ απότομα στο φρενάρισμα και επέστρεψε στα pits, λόγω προβλήματος στο σύστημα πέδησης. Ο Φινλανδός θα πιθανότατα θα εκκινήσει 18ος, εμπρός από τις McLaren.

Προβλήματα με το σύστημα πέδησης για τον Raikkonen.

Πίσω από τις Red Bull θα παραταχθούν αύριο οι δύο Williams, με τον Max Verstappen στην 8η θέση. Ο Ολλανδός είχε ένα μπλοκάρισμα στην πρώτη στροφή στο γρήγορο γύρο του. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Force India, οι οποίες εισήλθαν στην πίστα την τελευταία στιγμή, όπου οι συνθήκες έδειχναν να κάνουν την πίστα πιο αργή.

Ο Jenson Button, ο οποίος θα ξεκινήσει από την τελευταία θέση λόγω ποινής 50 θέσεων (αντικατάστασης δύο μονάδων ισχύος), δεν κατάφερε καν να βγει στην πίστα, λόγω προβλήματος συνδεσιμότητας στον V6 της Honda. O Fernando Alonso θα εκτίσει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, λόγω αλλαγής κινητήρα και θα εκκινήσει προτελευταίος._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ