top icon
Αγώνες

GP Μεξικού-FP3: O Rosberg για 14 χλστ. του δλ.

O Nico Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Hermanos Rodriguez με διαφορά μόλις 0.014 δλ. από τον Lewis Hamilton..

Οι περισσότεροι οδηγοί περίμεναν μέχρι την τελευταία στιγμή για να κάνουν τους γρήγορους γύρους τους με τη μαλακή γόμα, δημιουργώντας μια κατάσταση που έμοιαζε με κατατακτήριες δοκιμές. Οι Mercedes και οι Red Bull είχαν επικεντρωθεί σε προσομοιώσεις αγώνα με τη μέση γόμα ελαστικών για το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας. Ο Hamilton ανέφερε στον ασύρματο ότι είχε δυσκολίες να διατηρήσει τη μέση γόμα στο ιδανικό πλαίσιο θερμοκρασιών. Σε αντίθεση με τον Rosberg, που έκανε δύο καλούς γύρους με τη μαλακή γόμα, ο Hamilton μπλόκαρε τα φρένα του στην πρώτη στροφή της πρώτης προσπάθειάς του, ενώ στη δεύτερη είχε ένα μπλοκάρισμα στην είσοδο του σταδίου. Παρ΄ όλα αυτά, η διαφορά μεταξύ των δύο Mercedes ήταν μόλις 14 χλστ. του δλ.

Επιπλέον, πολύ κοντά στους χρόνους των ασημί βελών κινήθηκαν αμφότερες οι Red Bull και ο Sebastian Vettel. Υπάρχουν αναφορές ότι το turbo της Renault έχει τη δυνατότητα να περιστρέφεται ταχύτερα από αυτό των Mercedes και Ferrari. Με τις υψηλές τιμές αρνητικής άντωσης που παράγει η RB11, ο Ricciardo ήταν ταχύτερος από τον Rosberg στο δεύτερο και τρίτο τμήμα της πίστας. Οι Red Bull χάνουν χρόνο μονάχα στη μεγάλη ευθεία, όπου η ισχύς του V6 της Mercedes κυριαρχεί.

Ο χρόνος του Vettel δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικός, καθώς ο Γερμανός τον σημείωσε κατά τη δεύτερη είσοδό του στην πίστα με αυτό το σετ ελαστικών. Ο ταχύτερος χρόνος των περισσότερων οδηγών ερχόταν στο δεύτερο γρήγορο γύρο. Σε αυτόν, παρ’ ότι ο Vettel είχε κινηθεί ταχύτατα, έπειτα μια μικρή έξοδο εγκατέλειψε την προσπάθεια, επιστρέφοντας στα pits. Η διαδικασία διήρκεσε μόλις 15 λεπτά για τον Kimi Raikkonen, ο οποίος πάρκαρε τη Ferrari στην πίστα, με φλόγες να βγαίνουν από την περιοχή του κινητήρα. Ενδέχεται ο Φινλανδός να διατρέχει τον κίνδυνο ποινής στη σειρά εκκίνησης λόγω αντικατάστασης τμημάτων της μονάδας ισχύος (που διανύει το δεύτερο μόλις αγώνα της), παρά τους ισχυρισμούς της Ferrari ότι επρόκειτο απλά για αστοχία αισθητήρα.

Φλόγες στο πίσω μέρος της Ferrari του Raikkonen…

Προβλήματα στον κινητήρα διατήρησαν και τον Jenson Button εκτός δράσης, καθώς οι μηχανικοί του αντικαθιστούσαν τη δεύτερη καινούργια μονάδα αυτού του σαββατοκύριακου, για να επανατοποθετήσουν την πρώτη… Παράλληλα, αναφέρεται ότι ένας από τους ανώτερους μηχανολόγους της McLaren, ο Phil Prew (που εργάζεται στο Woking από το 1997) θα προσχωρήσει στο τμήμα κινητήρων της Mercedes (με βάση το Brixworth), όπου θα ξεκινήσει να εργάζεται από την 1η Ιανουαρίου 2016, ως επικεφαλής μηχανολόγος, βελτιώνοντας τη συνεργασία με το τμήμα πλαισίου (που βασίζεται στο Brackley).

Τέλος, έπειτα από την είδηση της αποχώρησης των John Booth και Graeme Lowdon από τη Manor, το παράδειγμά τους αναμένεται να ακολουθήσει και ο τεχνικός σύμβουλος της ομάδας (και πρώην τεχνικός διευθυντής των Renault και Mercedes) Bob Bell._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ