Σε ένα σκονισμένο Losail, όπου οι οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν τα πατήματά τους, καθώς η πλειονότητα εξ αυτών δεν έχουν οδηγήσει ξανά στη συγκεκριμένη πίστα.
Σε συνθήκες που δεν έχουν σχέση με αυτές που θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί και οι ομάδες σε κατατακτήριες δοκιμές, ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος της διαδικασίας με αρκετά μεγάλη διαφορά από τις Mercedes, που ξεπερνούσε το μισό δευτερόλεπτο.
Ο Ολλανδός ήταν πολύ καλός με τα όρια πίστας, τα οποία είδαμε πολλούς οδηγούς να παραβαίνουν, τραυματίζοντας τα μονοθέσιά τους στα αρκετά επιθετικά kerb.
Παρότι παρακολουθούνταν τα όρια πίστας σε 5 στροφές, η διεύθυνση αγώνα αποφάσισε να είναι επιεικής, χωρίς να διαγράφει τους χρόνους γύρων στους οποίους υπήρξε παράβαση.
H FIA ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να επανεξετάσει το συμβάν της 4ης στροφής στον 48ο γύρο του GP Σάο Πάολο μεταξύ Verstappen και Hamilton, καθώς οι αγωνοδίκες έκριναν ότι το onboard πλάνο ναι μεν ήταν νέο αποδεικτικό στοιχείο, αλλά όχι επαρκές για να αλλάξει την απόφασή τους.#F1
— Fabrizio Lazakis (@FabrizioLazakis) November 19, 2021
Το δεύτερο χρόνο της διαδικασίας σημείωσε ο Pierre Gasly, με μια γρήγορη προσπάθεια στο τέλος των 60 λεπτών, με την πίστα να έχει στρωθεί περισσότερο με γόμα στην αγωνιστική γραμμή.
Η AlphaTauri ήταν αρκετά γρήγορη στο FP1, όπως απέδειξε και ο Yuki Tsunoda, σημειώνοντας τον 5ο χρόνο, με αποτέλεσμα αμφότερα τα μονοθέσια της ομάδας της Faenza να βρίσκονται στην κατάταξη εμπρός από τις δύο Ferrari.
O Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος εκ των δύο οδηγών της Mercedes, για να καταταγεί 3ος, αλλά ήταν 471 χλστ. του δλ. πίσω από Verstappen. Ακόμα πιο πίσω (σχεδόν 0,8 δλ.) βρέθηκε ο Lewis Hamilton, ο οποίος είχε ένα ειδικό κράνος με τα χρώματα του ουράνιου τόξου, σε μια ένδειξη υποστήριξης στους ανθρώπους των οποίων τα δικαιώματα δεν αναγνωρίζονται στη χώρα της Μέσης Ανατολής.
Ο Hamilton δεν ήταν απόλυτα ευχαριστημένος με το στήσιμο του μονοθεσίου και είχε ένα πρόβλημα, όταν έσπασε η υπέρυθρη κάμερα στη δεξιά πλευρά της εμπρός αεροτομής της Mercedes, κάτι που συνέβη και στη McLaren του Lando Norris, από πέρασμα επάνω από το kerb.
Οι οδηγοί της Ferrari βρέθηκαν στην 6η και 7η θέση, με τον Carlos Sainz εμπρός από τον Charles Leclerc και αμφότερους εμπρός από τον Sergio Perez. O Esteban Ocon κατετάγη 9ος, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο του με τη μέση γόμα.
First impressions of Qatar, @danielricciardo? 👌#QatarGP 🇶🇦 #F1 pic.twitter.com/Xqbu30RlwA
— Formula 1 (@F1) November 19, 2021
Ο Γάλλος βρέθηκε εμπρός από τις δύο McLaren, με τον Norris, πέραν της ζημιάς που προαναφέραμε, έπειτα από ένα πέρασμα επάνω από τα kerb, το οποίο προκάλεσε επίσης μερικές ζημιές στο δάπεδο και ενεργοποίησε μία προληπτική ρύθμιση, η οποία διακόπτει τη λειτουργία του κινητήρα.
Προβλήματα με το σύστημα υδραυλικών, το οποίο επηρέασε τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης των πίσω φρένων, αντιμετώπισε ο Lance Stroll με την Aston Martin για αυτό και πρόλαβε να συμπληρώσει μόνο 11 γύρους.
Στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Aston Martin, ο Vettel ανέφερε δύο φορές ότι υπήρχε κάτι που είχε χαλαρώσει μέσα στο cockpit του._Φ.Λ.