X
Αγώνες

GP Καναδά-FP2: Ο Hamilton 1ος, αλλά με ατύχημα

O Lewis Hamilton ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Μόντρεαλ, εντούτοις, είχε ένα μικρό ατύχημα όταν η πίστα ήταν βρεγμένη. 

Η δράση διήρκεσε μονάχα 35 λεπτά, λόγω της έντονης βροχής που ακολούθησε. Παρά το γεγονός ότι η Mercedes ήταν επικεφαλής ξανά στους χρόνους, δεν απόλαυσε απόλυτη κυριαρχία, καθώς οι οδηγοί οι οδηγοί των Ferrari κατάφεραν να τοποθετηθούν μεταξύ των ασημί μονοθεσίων στον πίνακα των χρόνων, καταλαμβάνοντας τη 2η και 3η θέση.

O Hamilton πίεζε ολόκληρο το απόγευμα, όπως και στο πρώτο 90λεπτο. Αρχικά, παραλίγο να εμβολίσει το πίσω μέρος της Lotus του Grosjean, ο οποίος πήγαινε πολύ αργά στο τελευταίο chicane. Στη συνέχεια, σε ένα γρήγορο γύρο με τα πολύ μαλακά ελαστικά, έχασε το apex της πρώτης στροφής του τελικού chicane και καβάλησε άτσαλα το kerb της δεύτερης, για να αποφύγει το φημισμένο τοίχο των πρωταθλητών. Όταν η βροχή έκανε την εμφάνισή της, η Mercedes αποφάσισε να στείλει τους οδηγούς της στην πίστα με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Ωστόσο, η πίστα φαίνεται ότι είχε πολύ νερό για αυτό τον τύπο ελαστικών και ο Hamilton (που ήταν μπροστά) υδρολίσθησε χωρίς ελπίδα σωτηρίας για να καταλήξει στα προστατευτικά ελαστικά στην εξωτερική της φουρκέτας, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του. Επιπλέον, στις προσπάθειες των ανθρώπων της πίστας να ξεκολλήσουν την Mercedes από τα προστατευτικά ελαστικά, την χτύπησαν και στο πίσω μέρος…

Οι ομάδες γνώριζαν ότι θα καταφθάσει βροχή και φρόντισαν να ολοκληρώσουν όση περισσότερη δουλειά μπορούσαν εντός όσου χρονικού διαστήματος θα είχαν. Οι Ferrari βγήκαν στην πίστα άμεσα με την πολύ μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τις Mercedes, που δοκίμασαν τη μαλακή για τα 10 πρώτα λεπτά. Στις προσομοιώσεις αγώνα που πραγματοποίησαν οι οδηγοί των δυο ομάδων, ο Sebastian Vettel, με την πολύ μαλακή γόμα είχε καλύτερο ρυθμό και από τις δύο Mercedes (με τα ίδια ελαστικά). Ο Kimi Raikkonen ήταν ακόμη πιο γρήγορος με τη μαλακή γόμα στη δική του προσομοίωση. Ενδέχεται λοιπόν τα ιδανικά ελαστικά για την Κυριακή να είναι μαλακής γόμας. Επιπλέον, οι δυο Ferrari είχαν τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες στις ευθείες.

Η Lotus ήταν και πάλι ψηλά στην κατάταξη με τον Pastor Maldonado 5ο και τον Romain Grosjean 7o. Oι Williams κατέλαβαν την 6η και 8η θέση, ενώ οι οδηγοί της Red Bull ολοκλήρωσαν τη δεκάδα. Ο Kvyat όμως αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το πίσω αριστερό φρένο της Red Bull.

Λόγω προβλήματος στην πίσω αριστερή ζάντα, o Nico Hulkenberg είδε το αντίστοιχο ελαστικό του να αστοχεί μόλις 11 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αναβαθμισμένη έκδοση του μονοθεσίου της Force India πέρασε (με τη 2η προσπάθεια) τα υποχρεωτικά crash test της FIA και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο τεστ δοκιμών εξέλιξης του Red Bull Ring, έπειτα από το Αυστριακό GP._Φ.Λ.

ΥΓ: Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να ακούσετε ολόκληρη τη συνομιλία μεταξύ Mercedes και Hamilton πριν το pit stop που κόστισε τη νίκη στο Βρετανό στο GP του Μονακό: http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2015/6/Moving_on_from_Monaco_for_Mercedes.html

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!