X
Αγώνες

GP Ιταλίας: Νίκη του Leclerc και της Ferrari μπροστά στους «tifosi»

O Charles Leclerc, με στρατηγική ενός pit stop, κράτησε τη Ferrari στους τελευταίους γύρους μπροστά από τις McLaren και κέρδισε για δεύτερη φορά στη Monza.

O Lando Norris ξεκίνησε τον αγώνα του με τον συνήθη τρόπο, όταν όλα για εκείνον είναι ευνοϊκά: Έκανε τα πάντα λάθος. Κι αφού έχασε το πλεονέκτημα της pole-position, με μια κακή εκκίνηση που έφερε επικεφαλής τον team mate του στη McLaren Oscar Piastri, απώλεσε στη συνέχεια και την δεύτερη θέση, από τον Charles Leclerc και τη Ferrari. Αρνητικό ήταν το ξεκίνημα και για τον George Russell, που «κλείστηκε» στην εκκίνηση από τη McLaren MCL38 του Οscar Piastri, με αποτέλεσμα λίγους γύρους αργότερα να επισκεφτεί τα pits για να αλλάξει αεροτομή.

Στον 17ο γύρο, μέσω της διαδικασίας των pit stop, ο Lando Norris επανέκτησε την δεύτερη θέση και οι McLaren επανήλθαν στο «1-2», με τον Piastri πάντα επικεφαλής και τους οδηγούς της ομάδας να διαδέχονται ο ένας τον άλλο στην επίτευξη ταχύτερων γύρων. Στον 33ο γύρο, ο Lando Norris μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών. Τέσσερις γύρους αργότερα, ο Βρετανός πληρώνοντας την όχι ψύχραιμη αντιμετώπιση του αγώνα από τον ίδιο, βρισκόταν στην έκτη θέση και είχε μπροστά του τον Verstappen, ενώ οι δύο Ferrari ακολουθούσαν τον επικεφαλής Αυστραλό, σε μια ακόμη καλή εμφάνιση (αυτή τη φορά, μπροστά στους οπαδούς τους).

Στον 41ο γύρο ο Lando Norris προσπέρασε τον Max Verstappen, ενώ ο Oscar Piastri μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών, καθώς με το σετ αυτό δεν θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το τέλος. Με την εξέλιξη αυτή οι Ferrari βρέθηκαν επικεφαλής, έχοντας σκληρή γόμα. Εκεί άρχισε να πλανάται το ερώτημα «αν μπορούν να αντέξουν τα λάστιχα μέχρι το τέρμα, για να γίνει το 1-2 υπέρ της Ferrari και να τρελαθούν όλοι εδώ γύρω».

Στον 45ο γύρο ο Carlos Sainz προσπεράστηκε από τον Oscar Piastri, o οποίος επανέκτησε έτσι τη δεύτερη θέση, καθώς τα ελαστικά της Ferrari του Ισπανού δεν μπορούσαν να τον υπερασπιστούν περαιτέρω. Τρεις γύρους αργότερα έχασε τη θέση του και από τον Lando Norris, ενώ πέντε γύρους πριν το τέλος 8,3 δευτερόλεπτα χώριζαν τον πρώτο Leclerc από τον δεύτερο Norris, με τη διαφορά συνεχώς να μειώνεται λόγω της φθοράς των ελαστικών του Μονεγάσκου.

Η στρατηγική του ενός pit stop λιγότερο αποδείχτηκε τελικά «στρατηγική νίκης» για τη Ferrari, που δικαιώθηκε ακολουθώντας την, κάνοντας ευτυχισμένους όλους τους οπαδούς της. O Charles Leclerc άντεξε με τα φθαρμένα ελαστικά του και έφερε στη Ferrari μια νίκη που επιβεβαίωσε πανηγυρικά την άνοδό της το τελευταίο διάστημα.

Eπόμενος αγώνας, το Baku City Circuit στo Azerbaijan, στις 15 Σεπτεμβρίου

Πηγές: https://f1tv.formula1.com/ www.pirelli.com, https://www.antenna.gr/F1/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!